XXL Nutrition

Logje

ja joh, sinds ik mac maak ik de gains van mn leven.. koekebakker:roflol:

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

wat denk je dat incline db bp voor een oefening is?
my bad die zag ik niet staan
en idd lekker man macdonalds goed voor de trans vetten :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
LB
Front squat
12x20
8x30
3x60
5x50
12x30
Landmines
14x5
12x5
12x5
Calf raise on leg press
14x60 / \
12x60 \ /
15x60 | |
Hyperext
10x5
8x5
8x5
Leg ext
15x30
10x30
Leg curl
13x30
10x25

Duur: 45 min.
Commentaar: Ik heb za overgeslagen zoals je ziet, omdat ik veel te lui was. Heel dom!
Training v vandaag was echt de allerslechtste ooit! Squatten ging k*t.. Ik ben gewoon super moe en zit niet goed in me vel. Het slechte weer, depressief, moe van school... Alles bij mekaar. En ook altijd die lange tocht naar de gym; ben al moe voordat ik kan beginnen!
Voeding: Eet maar vanalles en krijg sws te weinig eiwitten binnen en teveel suiker [ben héél gevoelig voor insulinepieken]..
Denk dat ik maar even afstand van kt neem. Kan het even allemaal niet meer.. Ging zó goed maarja:(

Laatst bewerkt:
UB
Front squat
12x20
8x30
3x60
5x50
12x30
Landmines
14x5
12x5
12x5
Calf raise on leg press
14x60 / \
12x60 \ /
15x60 | |
Hyperext
10x5
8x5
8x5
Leg ext
15x30
10x30
Leg curl
13x30
10x25

Commentaar: Ik heb za overgeslagen zoals je ziet, omdat ik veel te lui was. Heel dom!
Training v vandaag was echt de allerslechtste ooit! Squatten ging k*t.. Ik ben gewoon super moe en zit niet goed in me vel. Het slechte weer, depressief, moe van school... Alles bij mekaar. En ook altijd die lange tocht naar de gym; ben al moe voordat ik kan beginnen!
Voeding: Eet maar vanalles en krijg sws te weinig eiwitten binnen en teveel suiker [ben héél gevoelig voor insulinepieken]..
Denk dat ik maar even afstand van kt neem. Kan het even allemaal niet meer.. Ging zó goed maarja:(

NEEE pump beast niet opgeven!!!! Als een training minder gaat moet je echt niet opgeven. Juist die slechte trainingen zijn nodig om het doel te bereiken volgens mij. Je kan pas iets bereiken als je geleidt hebt!
En je hebt zo'n mooie sixpack :(

Het kan niet altijd goed gaan. ;) Doe je soms een deloadweek of rustweek? Is het lang geleden?

Het kan niet altijd goed gaan. ;) Doe je soms een deloadweek of rustweek? Is het lang geleden?
Haha idd! En ik heb nog geen deload gedaan, maar vandaag voelde ik me niet meer depressief en mijn training ging super;)! Maar dat neemt niet weg dat ik binnenkort een rustweek ga houden..

UB
Seated row
8x35
8x30
6x30
6x25
Incline DB BP
12x32 [spotter]
8x28
5x28
5x24
Bent cable reverse fly
10x2,5kg
8x2,5kg
12x2,5kg
Low cable crossover
8x2,5
8x2,5
10x2,5
Tricep ext.
15x10
7x10
5x10
3x7,5
Concentration curl
9x14
9x12
13x10

+10 min. routine

Duur: 50 min.

Laatst bewerkt:
Soms kan wat rust enorm veel goed doen.

Lekker training!

FB:
Bench Press
12x5
10x15
3x45 PR!!!!
12x15
15x5
Leg press
12x40 2 benen
10x40
8x40
5x40
8x40 2 benen
Chin ups
14x
10x
10x +8 negatives
Farmer walks
4x op en neer
4x gestopt

Commentaar: Jaja, vandaag gwn getraind én eindelijk die PR gezet!!! De Dumbell walks bevallen me zeer goed, hopelijk is het de volgende x ook zo leeg.
Ben met een trotse glimlach de gym uitgegaan en naast rare blikken heb ik complimenten gekregen van de grote jongens:D
Minpunt: grip, van UB training krijg ik altijd last van stijfheid en ik voel echt de zwelling in me voorarmen en kan nauwelijks in me handen knijpen.. ?????

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Lekkere training! en nice PR op die BP
Altijd goed om een compliment te krijgen!
Ik heb ook vaak met DL dat mijn armen zo vol zijn dat ik daarna bijna niets meer kan.
Minder hard met je handen knijpen in de bar of DB wil ook wel helpen.
Het wordt met de tijd wel minder merkte ik. Dus lekker doorgaan.

LB
Front squat
15x20
4x60
4x60
5x60
3x65!
Landmines
20x5
16x5
20x2,5
Calf press
3x15x40kg
Hyperext.
2x10x5kg
1x8x5
Leg ext.
15x30
13x30
Leg curl
15x30
13x30

+15 min. benen stretchen

Duur: 50min.
Commentaar: Squat ging super i.t.t. vorige keer!! Mijn volgende doel is om alle reps bij me squat te verhogen met min. één. Dat moet lukken..
Heerlijke training gehad en ook nog tijd gehad voor stretching..
En toen moest ik nog 20 min. door de regen & wind fietsen, dat was een hell!! FML:mad::(:mad:

inb4 mensen die reageren terwijl ze zelf met auto gaan

Ik zit in een uur in de bus om bij de gym te komen en vervolgens een uur terug :trollface:
Je gaat goed vooruit man :thumbs:

Ik zit in een uur in de bus om bij de gym te komen en vervolgens een uur terug :trollface:
Je gaat goed vooruit man :thumbs:
Thnx! ik ga idd vooruit doel is ook om elke keer meer te tillen óf zwaarder te tillen;)
En 2u reizen is idd minder, maar respect dat je dat ervoor over hebt man!

Stijgende lijn zie ik, zorg wel dat je wat beter met je voeding in de weer gaat.. is gewoon zonde dat je wel alles geeft maar niet de juiste bouwstoffen krijgt. En zo veel hoef je niet te eten op jouw gewicht. Keep it up vriend! En schiet eens op met je nieuwe topic, kan ik weer es lachen!!

Stijgende lijn zie ik, zorg wel dat je wat beter met je voeding in de weer gaat.. is gewoon zonde dat je wel alles geeft maar niet de juiste bouwstoffen krijgt. En zo veel hoef je niet te eten op jouw gewicht. Keep it up vriend! En schiet eens op met je nieuwe topic, kan ik weer es lachen!!
Haha thanks man zeker!! Trainen gaat goed, dus met voeding moet dat ook lukken. Zondag nog gewogen en alweer aangekomen; ik zie redelijke vooruitgang vergeleken met een maand geleden.

Nieuw topic komt pas als de tijd daar rijp voor is;)

Haha thanks man zeker!! Trainen gaat goed, dus met voeding moet dat ook lukken. Zondag nog gewogen en alweer aangekomen; ik zie redelijke vooruitgang vergeleken met een maand geleden.

Nieuw topic komt pas als de tijd daar rijp voor is;)

Mooi zo, zolang je op de juiste manier aankomt zit je goed kwa voeding.. kan ALTIJD beter natuurlijk maar er is ook een leven naast bb.

gewoon zo nu en dan even je log teruglezen als het tegenzit

zie je dat je daarna altijd verder gaat

Mooi zo, zolang je op de juiste manier aankomt zit je goed kwa voeding.. kan ALTIJD beter natuurlijk maar er is ook een leven naast bb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

UB
Seated row
8x35
8x35
5x35
10x25
Incline db bp
8x32
8x32
6x32
7x24

DB fly
8x8
DB reverse fly
8x4

Cable reverse fly
8x2,5
12x2,5
Cable crossover low
8x2,5
12x2,5
Tricep ext.
10x12,5
8x12,5
3x12,5
4x7,5
7x7,5
Concentration curl
8x14
6x14
12x12

+ 20 min. stretching

FB
Leg press
10x70 [2benen]
9x50
9x50
9x50
10x60
Bench
13x15
8x25
5x45 [spotter]
20x25
Chinup
20xbw PR!!!
3x10xbw
-------+
50 reps total
Farmer walk
4x18kg
1stop

Commentaar: Natuurlijk zeer trots op me PR waardoor ik nu steeds dichter bij het doel zit, namelijk 50x non-stop chin ups. Geslaagde workout, maar volgende keer meteen beginnen met de 45kg op de BP! Een cheat meal is voor morgen zeker weggelegd, maar nu even niks eten omdat ik nog vol zit van de lunch:o

Terug
Naar boven