Fitness Seller

Logros' 5/3/1 en Leangains log - "Pain is weakness leaving the body"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goed dat je dat deloade teminste doorzet ik denk er ook altijd over om dat eens te doen maar eenmaal in de gym denk ik **** it :p Verder netjes eens even dat deloaden goed in de gaten houden bij jou leer er nogal veel van :)
Haha ik weet wat je bedoelt, het is moeilijk je in te houden. Maar ik kan nog lekker knallen met die BBB sets dus dat maakt het makkelijker om me verder rustig aan te doen. Nu komen de 3 zwaarste weken er aan dus de deload week nu was wel even lekker.

5/3/1 cycle 5, week 1 (BBB challenge cycle 3)

Deadlift
50kgx5x2
70kgx5
90kgx5
110kgx5
125kgx5
145kgx5
VPR

Ik moest vandaag 's avonds trainen en het was super druk, dus ik kon me niet echt goed focussen. De laatste set ging toch erg makkelijk en dit is de zwaarste 5-repper die ik tot nu toe heb gedaan. Ik wil over 2 weken de 160 pakken dus die zit er wel in denk ik.

Leg press (Ipv BBB squat)
80kgx5
120kgx5
170kgx10
180kgx10
190kgx10x2
160kgx10

Zoals ik zei was het super druk, en de enige plek waar ik een beetje kan squatten was steeds bezet. Toen maar leg press gedaan 5x10. Het gewicht heb ik opgevoerd tot de laatste reps zo moeilijk voelde als bij het BBB squatten :p.

Weighted decline sit-up
2.5kgx10x3
2.5kgx8
2.5kgx6

Ik heb nog 3 weken bulken te gaan en dan 8 weken cutten voordat ik vertrek, dan kan ik nog precies 2 cycles doen dus. Ik heb m'n trainings en voedingsschema al klaar liggen voor de cut dus die post ik binnekort wel een keer.

Laatst bewerkt:
Toch weer mooie PR :D

top man !

Lekker de spiertjes laten branden :cool:.

Vroege training wel als je die al om 09:34 Hr postte :eek:.
Ik denk altijd maar aan Arnold en beeld me in dat het een lekker gevoel is ondanks de pijn :P.
Als het even kan train ik altijd 's ochtends, maar vrijdag was ik extra vroeg gegaan want ik moest bij m'n ouders zijn rond de middag.

Thanks!

Net tentamen er op zitten en heb em genaild, dus ik was in een goeie bui.

Military Press
10kgx10x2
15kgx5
20kgx5
25kgx3
32.5kgx5
37.5kgx5
42.5kgx1 (5)
PR

Vandaag voor de verandering weer is een goeie MP dag. Vorige keer kreeg ik met veel moeite 45kg 1x omhoog en nu 42.5kgx5 met makkelijk nog 1 of 2 reps in de tank :lifter:. Ik beeldde me gewoon in dat er maar 30kg op de bar lag en ging knallen, dat werkte goed!

BBB Bench Press
10kgx10
30kgx5x2
50kgx3
55kgx10x3
55kgx9
55kgx5

70%TM poe poe. Faalde op de 4e set, 10e rep. Ging toch lekker en nu kan ik komende 2 weken naar de 5x10 toewerken.

DB upright row
14kgx10
16kgx10
18kgx8x3

Afgewisseld met chin-ups.

Chin-up
BWx2x5

Voelde m'n Teres Major niet dus ik blijf nog rustig opvoeren.

BB curl
30kgx6
30kgx5
30kgx4

Biceps waren al aardig op na de chins dus haalde wat minder reps dan vorige keer.

Face pulls
20kgx10x3

EZ-bar triceps extensions (Rippetoe-style)
30kgx6x3

Zag een filmpje hierover in een thread hier dus ook maar eens geprobeerd. Lekkere oefening.

Weer een PR er bij! Heb er zo wel vertrouwen in dat de 50kg op MP ook niet ver weg is.

Die Pr's gaan echt wel goed hier.
Geeft wel veel motivatie voor de volgende training kan ik me inbeelden :D

Mooi man die laatste paar trainingen

Nette trainingen weer, wow je deadlift is behoorlijk hoog man :cool: zo veel kan ik echt niet aan (ofja bij 130 krijg ik echt gripproblemen) netjes in ieder geval :D

gaat allemaal wel redelijk gast maar je berekent te veel

netjes die 42.5 op de mp , ik zal er aan denken voortaan als ik 250 wil gaan deadliften , dan denk ik gewoon dat er 200 op de bar ligt :D

Die Pr's gaan echt wel goed hier.
Geeft wel veel motivatie voor de volgende training kan ik me inbeelden :D
Zeker, ik heb ook weer flink energie/motivatie na de deload van vorige week.

Mooi man die laatste paar trainingen
Nette trainingen weer, wow je deadlift is behoorlijk hoog man :cool: zo veel kan ik echt niet aan (ofja bij 130 krijg ik echt gripproblemen) netjes in ieder geval :D
Bedankt mannen!
Deadlift is altijd al m'n favoriete lift geweest (samen met benchen nu dat weer kan). Als grip je tegenhoudt zou ik gewoon straps gebruiken op je zwaarste set tot je grip bij trekt, want het is zonde als je alleen daar door niet je maximale gewichten kan pakken.

gaat allemaal wel redelijk gast maar je berekent te veel
Thanks, maar wat bedoel je met teveel berekenen? Wendler werkt nou eenmaal met training max % op je lifts dus je moet wel :).

netjes die 42.5 op de mp , ik zal er aan denken voortaan als ik 250 wil gaan deadliften , dan denk ik gewoon dat er 200 op de bar ligt :D
Haha als je het maar genoeg geloofd dan sta je straks ineens met 250 in je handen :P.

Gaat lekker hoor. Op naar de 160kg!
Nog 2 weken :).

Squat
20kgx5x3
40kgx5
50kgx5
60kgx3
70kgx1
77.5kgx5x3

Ik probeer de laatste paar weken even 3x5 voor wat meer volume dicht bij m'n max.

BBB Deadlift (70%TM)
115kgx10
110kgx10x4

Dit was weer hell. Nog 2 keer en dan doe ik dit nooit meer :wave2:. Ik hoor nu trouwens ook bij de deadliftscheten-club...:fart:

Bench Press
10kgx10x2
30kgx5
40kgx3
50kgx5
57.5kgx5
65kgx4 (5)
VPR

Net faal op de laatste rep. Ik voelde m'n chest en triceps nog flink van de workout van dinsdag dus dat had er wel mee te maken denk ik. Even goed kijken welk gewicht ik volgende week pak nu, denk 67.5kgx3.

BBB Press
10kgx8
20kgx5
30kgx3
35kgx10x5

70%TM. Ging makkelijker dan ik had verwacht! M'n press is echt lekker vooruit gegaan de afgelopen weken.

Chin-up
BWx2x5
BWx1x2

Afgewisseld met de BBB press.

DB upright row
14kgx10
16kgx10
18kgx8x2
18kgx6

DB curl
10kgx12
12kgx8x2

Dikke pomp al van de chin-ups.

Face pulls
20kgx10x3

EZ-bar triceps extensions (Rippetoe-style)
25kgx8x3

Ik voelde deze echt goed in m'n hele triceps vorige keer dus ik blijf deze voorlopig doen ipv pushdowns.

Ondanks die ene rep mis bij bench press toch een erg lekkere workout. Volgende week gaat leuk worden, want dan moet ik op zowel deadlift als press m'n vorige PR/1RM voor 3 reps doen.

Ik had deze week weer wat foto's gemaakt om de vooruitgang bij te houden. De eerste foto was van toen ik net weer 2 weken aan het trainen was, ~88kg, de 2e is 3 maanden later op ~93kg. Beide 's avonds genomen (dus misschien nog +1-1.5kg) en koud.

14tubu1.jpg

Pics zijn niet heel duidelijk, maar in de spiegel zie ik vooral vooruitgang in m'n chest, schouders en benen. M'n vetpercentage zal iets hoger liggen maar het is niet heel veel veranderd.
Maakt wel weer duidelijk hoeveel kgs ik nog kan gainen met mijn lengte, want die 5kg verschil zie je er niet zo van af.

nette trainingen weer :) Je ziet wel de vooruitgang in die foto's alleen scheer je nippels man :p :windup: :D

Je ziet wel bij de laatste foto mooi die ader in je linkerschouder nice :cool:

Ik ga nooit
slmhwx.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
doen :P.

nette trainingen weer :) Je ziet wel de vooruitgang in die foto's alleen scheer je nippels man :p :windup: :D

Je ziet wel bij de laatste foto mooi die ader in je linkerschouder nice :cool:
Ik zal me voor m'n volgende fotoshoot helemaal bijwerken ja? :p
Vandaag toen ik een pomp had na chin-ups en curls was het pas erg met die aders, je ziet het nog veel meer bij m'n biceps en voorarmen :cool:

Mooie vooruitgang man!
Blijven doorgaan:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven