Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik zei de laatste 2 reps waren wat minder maar over het algemeen ging het wel goed.

Thanks!
Ja ik doe ook liever sets van 3~5 reps. Zelfde met squats eigenlijk, het zijn zulke zware oefeningen dat het moeilijk is goeie vorm te houden voor zo'n lange tijd.Bij DL ga ik liever niet te hoog in reps. Ik merk dat ik, wanneer ik eenmaal +6reps doe, mijn vorm gewoon veel slechter is. Zelfs als ik wat lager in gewicht zit.
Mooie PR ook![]()
Ja eindelijk een beetje degelijke gewichtennetjes die 50 - gaat de goeie kant op man - ik heb gevonden wat je bedoelde met die 50/60/70 % bbb regel - verschillende manieren omdit weer uit te voeren - thx
. Nu m'n BP nog wat omhoog!170kg als ingevoerde max. Ik ben wel met een cut bezig nu dus ik ben benieuwd hoe ver ik kom. Volgens mij wordt het wel pittig volgende week met zoveel sets voor de zwaarste set, maar die 4x4 120kg was nog goed te doen nu.nice, ik wil dat schema ook volgen, ff kijken hoeveel jij eruit haalt.
wat was je ingevoerde max?
Ja m'n beste lifts van de afgelopen weken zijn 152.5kgx3 en 160kgx1 dus ik heb iets hoger ingezet. Wanneer was je van plan er mee te beginnen? Ben wel benieuwd hoe het bij jou gaat dan.met 170kg als max is 120kg idd goed te doen
mijn max is nu ook ongeveer 165-170kg denk ik.
Thanks!
Ja precies, toen m'n bench vooruit ging ging m'n press niet hard. En elke rep meer is er weer 1 dus ik kom er welHeb je meestal wel voor. Wanneer de ene oef lekker voorruit gaat stagneer je weer wat op de ander. Toch nog pr'tje gescoort zie ik :-D.
. Een kleine pr, maar volgende week zou die 70kgx3 wel moeten lukken voor een echte verbetering.
Ja dat deadlift schema bevalt wel, maar volgende week word de echte test. 2x152.5 na al 5 redelijke zware sets zal niet makkelijk zijnNetjes weer nieuwe PRen je deadlift bij vorige training ook erg lekker
![]()
. Ja ik heb me er ook verder niet veel van aangetrokken, het ging lekker iig. Het is wel goed om weer wat cleans te doen want m'n techniek kan nog stukken beter.bij klagers denk ik altijd , wat zit je nou te janken man ,wees blij dat je kan sporten
mooie cleans al - aardig wat setjes ook - top
.
.
Volgende week 18kg op de upright rows.bij klagers denk ik altijd , wat zit je nou te janken man ,wees blij dat je kan sporten