Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil altijd wel een PR, of het elke keer lukt is een andere zaakidd, niet altijd PR's willen
toch stevige training man !
.
. Deze opbouw bevalt goed trouwens. Die eerste sets zijn flink wat volume, maar omdat je dan van 4 reps naar 2 gaat zijn die 2 doubles nog goed te doen. En de repout is weer een stuk lager in gewicht dus dat gaat dan ook nog makkelijk. Na 10 reps vond ik het wel mooi maar er zat nog meer in. Thanks! Die sprint zijn zwaar maar het is wel lekker om te doen. Ik vind steady-state cardio erg saai dus dit is wel een goeie manier om in een paar minuten helemaal afgemat te worden.Pfff heftige training!
ja die sprintjes lijken me niet echt chill
Ja hij gaat lekker, maar vanaf volgende week moeten er weer PRs komen.Goede dl.
Vreemd altijd dat er zo weinig mensen deadliften he
.
. Volgende week 26kg.Thanks, het ging naast het benchen verder wel lekker.
Deadlift gaat lekker maar nu nog de rest op niveau krijgen. Ik ben zelf meer van de moderne/hardcore metal maar bedankt voor de tip! Aggresieve muziek werkt erg goed voor PR pogingenNette trainingen en sterke deadlifts!
PS. Dit is ook nog wel een lekkere band voor PRs! http://www.youtube.com/watch?v=6fLN0Nypji8
.Ging weer lekker. Het zwaarste nog was die DBs goed in positie krijgen. Volgende week 26kg.
Ja ik denk dat ik straks met 26kg+ maar vraag of iemand helpt bij het in positie brengen, verspil je ook veel minder kracht mee. Bij het op de grond leggen gaat nog makkelijker maar daar moet je ook oppassen dat je niet ineens je schouder verdraaid.Dacht dat ik de enige was, heb er ook moeite mee om goed in positie te liggen en als je klaar bent met een set om ze terug op de grond te leggen.
Je deadlift gaat echt super man!
Thanks! Ja zoiets doe ik ook al nu maar vooral dan de DBs de eerste keer omhoog drukken is zwaar dan. Maar ik heb ook nog weinig DB presses gedaan dus het zal ook gewoon even wennen zijn.PRs zien er goed uit ... decent pic ook
Gewoon DBs op de knie zetten
Lichaam acheruit gooien en knieën omhoog zwiepen en dan komen de DBs vanzelf wel
Alleen kwestie om dan nog de bench te pinchen met je lats![]()
.Of gewoon full cleans dan. Maar m'n power clean is wel sterker dan m'n front squat op dit moment, zeker na al zware back squats gedaan te hebben, dus dan moet ik eerst even wat sterker wordenleuke combi is
powerclean gevolgd door een frontsquat met oly gripp
.