LightO
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik heb er nog geen last van, deze week ging m'n squat zelfs beter dan ooit terwijl ik daar al weer een tijdje mee vast zat. Ik denk dat het ook helpt dat overal gezien het volume flink wat lager is dan in m'n bulk en dat ik daarom nog wel wat kracht kan winnen.Je haalt toch nog veel PR's in je cut moet ik zeggen hoe vind je het zelf aanvoelen qua energie en kracht? Verder die deadlift en squat gaan goed omhoog vooral die deadlift :|
) dagen had.
.M'n linker lat zit nog steeds wat te k*tten dus ik laat de rows nog even weg, maar ik ga deze week die deadhangs wel proberen.Toch flink gewerkt weer
Persoonlijk vind ik high rep (Kroc) DB rows & weighted deadhangs echt gripoefeningen
Ben benieuwd naar het filmpje wel echte lekker training man.
Weighted deadhang lijkt me inderdaad echt gripoefening
Thanks! En nee, dit was wel een uitzondering. Omdat ik zo op m'n grip aan het letten was die 2e rep verslapte de rest denk ik. Maar nu ik zie hoe snel die rep nog om hoog ging had ik het ook gewoon moeten kunnen halen met goeie techniek, dus dat is iets waar ik volgende keer goed op ga letten.Zonde van de grip en die laatste vorm, voorderest lekker zware reps!
Deadlift je vaker als je vorm zo is? Zeg maar soort van grind om toch gewoon reps te halen?
Welke chinees? En ja meer m'n benen gebruiken gaat al beter in de lichtere sets, nu nog m'n vorm fixen dicht bij m'n max. Ik zal kijken of ik over 2 weken weer de sets kan filmen.je moet eens kijken bij die chinees als hij deadlift , hij pakt zijn hamstrings er veel meer bij dan jij - dus er is nog meer winst te boeken als je dat lukt - mooi die 157
Welkom terug!
ga je ook weer volgen.
Als het volgende week ook zo lekker gaat dan kan ik nog wel de 95kg aantikken voordat ik vertrek. Volgens mij gaat squat nu zo goed omdat ik weer leg press en back raises in m'n schema heb. Ja het lijkt wel of m'n squat nu harder vooruit gaat dan tijdens m'n hele bulknice weer kerel ... leuk PRs in de cut
Je kan ook plate holds/pinches doen voor gripIpv dat onding van een DB
![]()
. Ja dieMetroflex? Home of Branch W en Ronnie C? nice !
Ik vind die triple net voor de 1+ ook altijd moordend in de 5/3/1 week
Nice job !
Ik vraag Branch wel of hij me even kan spotten als ik daar train dan
. Ook echt niet duur, ~30$ per maand, en het is 15-20 mins rijden van m'n appartement.