Logros
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
. De eerste maand kan ik nog makkelijk de repouts doen omdat de BBB gewichten laag zijn, maar de 2e en 3e maand doe ik waarschijnlijk alleen de voorgeschreven reps of maar een paar meer afhankelijk van hoe ik me voel. Training staat in de OP.
. Ik zag trouwens dat ik nu met alle oefeningen met m'n estimate 1RM tegen of al over m'n doelen voor 1 juli aan zit. Dat betekend natuurlijk niet dat ik die gewichten al kan liften, maar toch cool om te zien zo na 2 cycles!Thanks! Hoge rep squats zijn toch weer heel anders dan een setje van 5.10 rep rep outs bij wendler zijn imo te hoog. Dan zit je niet meer op kracht te trainen.
Nice BBB SQ![]()
Ja en dan 5 sets van 10 reps met 50% van je trainings max. Dat is iets wat Wendler als optie voor assistance heeft. Maar bij deze challenge is het de eerste maand 50%, daarna 60% en de laatste maand 70% van je max.De Boring But Big Squat, is dat gewoon squatten? Gaat goed Logros.![]()
Thanks, ik zal er op letten. Ik probeerde vooral m'n ellebogen goed hoog te houden.Vind nog steeds dat je theoretische 1RMs te laag liggen
Nice train mate !
Let je wel op dat je bij die face pulls je schouderbladen niet te zeer bij mekaar trekt ?
Dan nemen je traps het over namelijkJust a tip
![]()
. BP blijf ik gewoon lekker 5-7.5kg verhogen want die gaat nog hard vooruit.Ja het is echt een heerlijk schemaLekker bezig hier
Wendler is echt een topschema, zit nu inmijn 7e cycle en heb al mijn pr's al verbroken en t gaat maar door
Doe je deloads?
. De eerste deload heb ik overgeslagen. De 2e zou eigenlijk deze week zijn maar die doe ik volgende week aangezien ik dan een week vakantie heb en toch niet naar de sportschool kan. Dan pak ik het daarna gewoon weer op met de 2e week van deze cycle.
. 
.