Logros
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 90kg
Zekers, de trainingen deze week waren echt lekker dus ik ga voor 4/4 PRs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zekers, de trainingen deze week waren echt lekker dus ik ga voor 4/4 PRs

Bedankt mannen!
M'n squat is echt zwak vergeleken met m'n deadlift, daar ben ik gewoon meer voor gebouwd. Maar ik blijf volhouden, beetje bij beetje kom ik er wel
. Inderdaad, maar de eerste cycle waren de BBB sets nog licht dus dat ging prima. Ik ga nu naar cycle 2 (60% TM op BBB sets) en nu hou ik het gewoon bij 5/3/1 op de laatste sets.bij bbb challenge doe je toch geen repouts bij de main lift?
Consistency is keyAlweer een goede training. Het blijft goed gaan hier!
.
. Bedankt! Komende weken moeten er als het goed is nog veel PRs gaan volgenMooie deadlift!
En nog 3 andere Pr's, kan niet veel beter he.
Texas, wat ga je daar doen?
Lijkt me wel supper!

Bedankt! Komende weken moeten er als het goed is nog veel PRs gaan volgen
Ik ga stage lopen bij Lockheed Martin, de grootste defence contractor van de US en maker van de F-16, F-35 etc.
.
.Dit is het vliegtuig waar ze nu mee bezig zijn en waar ik ook aan ga werken.Klinkt indrukwekkend, niet dat ik er veel van ken.
Is wel één van mijn dromen, een roadtrip door Amerika. Ik ben dus best jaloers op je.
.
.Thanks! Ja ik dacht na die deadlifts van nou, dat was wel licht, maar toen ik aan de squats begon was ik blij dat ik wat over hadLEkker hoor die deadlifts!
Ja je houdt nu wat energie over, maar kan je wel lekker kapot gaan op de 1e
"assistance"![]()

.Thanks! Ja en ik heb hem ook overtuigd om niet met van die p*ssy handschoentjes te trainen. Mijn goeie daad voor vandaag is weer gedaan
.