Fitness Seller

Lorre's Logboek

argh, 3x, 3km/h te hard vanuit het bureau naar huis stuk waar je 70 mag. Staat een paal maar dacht dat deze enkel op rood licht flitste... dus bij geel licht wanneer je gas bijgeeft ben je meteen de zak

• Topic Starter Topic Starter
Week 18, Work-out A (3/01):

Squat:
8 * 60
5 * 80
5 * 100
2 * 120 ==> geen nieuwe PR, rep meer ging echt niet meer :(
3 * 110 ==> leeg na de PR poging
5 * 100 ==> afzien!

Bench Press:
8 * 50
5 * 70
5 * 80 ==> ging verrassend moeilijk
5 * 80
5 * 80
3 * 82.5
Best tevreden gezien ik onmiddellijk hoger ben gegaan in gewichten (zie vorige trainingen).

BOR (bovenhands):
8 * 40
5 * 50
5 * 55
5 * 55

Damn, 20 euro voor een poster :eek:

Nette workout trouwens, een PR'tje hoeft ook niet elke keer man :)

Week 18, Work-out B (5/02):

Squat:
8 * 60
5 * 80
5 * 100
5 * 100 ==> misschien ongelofelijk maar mijn benen zijn gewoon kapot...???

Benen zijn echt vermoeid, had moeite met de setjes van 100 Kg. Ik heb de setjes dan ook beperkt.

Military Press (seated):
8 * 47.5
5 * 55
5 * 60
5 * 60
4 * 62.5 ==> normaal PR maar ga hem niet tellen vermits mijn rug bij laatste rep helemaal bol stond en ik wat met benen heb bij geduwd...
5 * 60

Deadlift:
3 (4) * 127.5 ==> 4de rep GRIPFAIL!!, 15 sec erna 4de rep wel gemaakt (met bolle rug zie ik op filmpje) dus niet voldoende voor nieuwe Pr:(.
6 * 110 ==> normaal was training gedaan maar heb mezelf gestraft :p

Laatst bewerkt:
Toch al een sterke military press
En goed van je dat je zo kritisch kijkt naar je PR's!

Misschien static holds gaan doen, die hebben mij enorm geholpen met mijn grip

Week 18, Work-out B (5/02):

Squat:
8 * 60
5 * 80
5 * 100
5 * 100 ==> misschien ongelofelijk maar mijn benen zijn gewoon kapot...???

Benen zijn echt vermoeid, had moeite met de setjes van 100 Kg. Ik heb de setjes dan ook beperkt.

Military Press (seated):
8 * 47.5
5 * 55
5 * 60
5 * 60
4 * 62.5 ==> normaal PR maar ga hem niet tellen vermits mijn rug bij laatste rep helemaal bol stond en ik wat met benen heb bij geduwd...
5 * 60

Deadlift:
3 (4) * 127.5 ==> 4de rep GRIPFAIL!!, 15 sec erna 4de rep wel gemaakt (met bolle rug zie ik op filmpje) dus niet voldoende voor nieuwe Pr:(.
6 * 110 ==> normaal was training gedaan maar heb mezelf gestraft :p
Grippers bro, die hebben mij echt goed geholpen.

ga je filmpjes posten?

Toch al een sterke military press
En goed van je dat je zo kritisch kijkt naar je PR's!

Thanks, nuja ze is seated dus eigenlijk betreft het een gewone schoulder press...
Ik ben van mening dat je je laatste rep mag cheaten maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om hem niet te tellen als Pr. Anders bedrieg je enkel jezelf...

Misschien static holds gaan doen, die hebben mij enorm geholpen met mijn grip

Thanks voor de tip :D!

Grippers bro, die hebben mij echt goed geholpen.

ga je filmpjes posten?

Ja heb nog al gehoord dat grippers hier goed voor zijn. Zal er naar uit kijken, heb er zelf geen ervaring mee...
Nee filmpjes ga ik niet posten daarvoor sta ik nog veel te vet:p. Mijn laatste poging tot cutten is niet zo goed afgelopen:(. Maar ben sinds vorige week met volle moed herbegonnen en het loopt lekker momenteel. Gewoon kei hard doorgaan nu :p

Ik ben trouwens van plan om na 20 weken is een anders schema te zoeken. Begin stronglifts wat beu te worden, vooral al die squats :p.

Ja heb nog al gehoord dat grippers hier goed voor zijn. Zal er naar uit kijken, heb er zelf geen ervaring mee...
Nee filmpjes ga ik niet posten daarvoor sta ik nog veel te vet:p. Mijn laatste poging tot cutten is niet zo goed afgelopen:(. Maar ben sinds vorige week met volle moed herbegonnen en het loopt lekker momenteel. Gewoon kei hard doorgaan nu :p

Ik ben trouwens van plan om na 20 weken is een anders schema te zoeken. Begin stronglifts wat beu te worden, vooral al die squats :p.

hahahah care ik sta ook hoog in VP en post ook filmpjes

en grippers zijn ideaal sinds ik deze heb nooit meer grip gefaald srs... ik heb HG grippersvan sportfood, 150,200,250 is een mooi basispakket

hahahah care ik sta ook hoog in VP en post ook filmpjes

en grippers zijn ideaal sinds ik deze heb nooit meer grip gefaald srs... ik heb HG grippersvan sportfood, 150,200,250 is een mooi basispakket

Ja maar jij bent toch nog scherper dan mij hoor:rolleyes:.
Jij hebt onmiddellijk het semi-gevorderd pakket genomen zie ik. Ga ik ook maar doen, denk dat ik gelijk ga bestellen :P.

Ja maar jij bent toch nog scherper dan mij hoor:rolleyes:.
Jij hebt onmiddellijk het semi-gevorderd pakket genomen zie ik. Ga ik ook maar doen, denk dat ik gelijk ga bestellen :P.
jaja ik ben bijna een gevorderde krachtsporter :cool:

200 kreeg ik niet dicht toen ik het pakket kocht, nu een paar keer. 250 zit nog in de verpakking

jaja ik ben bijna een gevorderde krachtsporter :cool:

200 kreeg ik niet dicht toen ik het pakket kocht, nu een paar keer. 250 zit nog in de verpakking

Haha you're GOD :bow2:.
Pff vind geen Couponcode, zal dus maar volle pot betalen:(.

EDIT:
Bestelling geplaatst :d

Laatst bewerkt:
Week 19, Work-out A (7/02):

Squat:
8 * 60
5 * 80
5 * 100

Ben er vervolgens mee gekapt. Benen voelen echt (over)vermoeid aan. Oorzaken zijn niet ver te zoeken natuurlijk: 3 * week squat, gezien mijn vorige poging tot cut falikant is mislukt sinds vorige week terug begonnen en dus wat minder voedsel, tevens cardio opgevoerd (zowel hometrainer als lopen) hetgeen ik doe op rustdagen en soms na KT.

Bench Press:
8 * 50
5 * 70
5 * 80
5 * 80
5 * 80
4 * 82.5 ==> PR

BOR (bovenhands):
8 * 40
5 * 50
5 * 55

Ondanks de PR op de bench, hetgeen ook niet van een leien dakje liep, echt een k*t training achter de rug. Mijn lichaam voelde echt vermoeid aan en de motivatie was ook ver te zoeken. Next time better I hope!

keertje week rust pakken anders, goed voor je spieren, pezen , zenuwstelsel . alles

keertje week rust pakken anders, goed voor je spieren, pezen , zenuwstelsel . alles

Ja ik weet het. Probleem is echter dat ik me altijd zo slecht voel als ik niet kan trainen :(. Maar denk dat ik sowieso een aantal daagjes ga rusten, als ik het volhoud:p.
Maar dergelijke trainingen posten is het natuurlijk ook niet...

ik voel me dan ook k*t, maar soms mezelf gewoon dwingen tot weekje rust

Terug
Naar boven