MuscleMeat

Ludo's LOG

Buiten hardlopen is toch ook goed beter zelfs dan op een loopband he?

• Topic Starter Topic Starter
ooowwwww wat lekker die nitro crea zometeen lekker trainen ghehe

jij hebt ook alle tijd nie? geen werk/school? :P

train je niet in een sportschool ???

aan de nitro bro

waar train je dan heb je alles thuis

foto???

hoeveel bodyvet zit je nu denk je

je hebt dus alles thuis das aan de ene kant wel vet had het zelf ook.
een smith machine stangen benchpressbankje veel gewichten hulpstukken .maar heb alles weg gedaan en nu ik in de gym train ziet het er wel beter uit vind ik zelf

14% ofzo maar nog niet echt lichter geworden. mijn gezicht is wel dunner nu

as altijd goed hoever wil je gaan??

je hebt dus alles thuis das aan de ene kant wel vet had het zelf ook.
een smith machine stangen benchpressbankje veel gewichten hulpstukken .maar heb alles weg gedaan en nu ik in de gym train ziet het er wel beter uit vind ik zelf
ik heb geen zin op te wachten in een gym voor een bepaalde oef. maar goed mischien ga ik na het cutten eens kijken. want we hebben een nieuwe gym hier. en ook een speciaal krachthonk voor bb en plers

pff ik zou gek worden als ik geen werk zou hebbe,heb vorig jaar ook ruim een maand thuis gezeten na een week had ik er al genoeg van.mn contract waar ik nu werk loopt eind dit jaar af, hoop da ik daarna snel weer werk heb.

daar zou je zeker wel kunnen trainen. en het fabeltje geen oefeningen kunnen doen omdat anderen erop ziten .gewoon gaan en je kunt echt wel alles doen vaak zijn het de breezahs die de dingen bezet houden.maar die gaan wel weg als een bb er aan komt hahahhahah.gewoon gaan en zeker als daar iets is vor bb en pl ers

joepie zit weer op 3x70 met bench press en dat terwel ik aan het cutten ben

Terug
Naar boven