- Waardering
- 4.399
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
thnx. jah ik ga straks na ht eten cardioen en vanaaf na het avond eten ookga eens cardio-en jij,nette training trouwens ,nice dealift pr
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx. jah ik ga straks na ht eten cardioen en vanaaf na het avond eten ookga eens cardio-en jij,nette training trouwens ,nice dealift pr
![]()

nee luppie voor het eten cardio-en ,probeer nou eens![]()

je verbrand dezelde hoeveelheid calsnee luppie voor het eten cardio-en ,probeer nou eens![]()

training ging lekker. heb pr's op DL
DEADLIFT ME 2x10 2x7 2x3 2x1 deload
1x10x50
1x10x70
1x8x90 pr
1x8x100 pr
LEG CURL
1x12x20
1x12x25
1x10x30
HACK SQUAT
1x10x50
2x8x70
SHRUGS
2x10x60
2x8x70
Tri set
CRUNCHES 10x
LEG RAISES 20x
CALF RAISES max
hey hey eindelijk voel ik mijn traps door het deadliften
goed idee ik vind deads zoiso een heerlijke oef helemaal als ik alles goed voel de dag erna zoals benen en de gehele rug en onderarmen.je ken ook aan het eind van de deadlift nog een shrug erachteraan doen
vanaf maandag ga ik met mijn carb cycle schema beginnen om mijn stofwisseling opgang te houden. daarbij neem ik extra chroom en stacker4.
ik ga pas nu ool 2keer hiit cardio toe en 2keer 45min rustige cardio. nu maar hopen dat wat sneller gaat. maar wat dat betreft heb ik wel geduld.

klopt ik hou baal ook altijd als ik rond de 30 min ben. gvd nog 15min haha ik snap wat je bedoeldHahaha![]()
Eigenlijk moet ik gaan oppassen met bulken, word ook een beetje vettig.![]()
Komt wel goed, even volhouden dat HIIT, als het je niet ligt terug gaan naar gewone cardio, en vooral niet bang zijn voor een beetje zweet.
HIIT vind ik prettiger omdat het korter is en leuker. Dat saaie 45 minuten gehuppel is niets voor mij.
zal wel lukken denk ik thnx m8komt wel goed.. volhouden.. en wat meer massa op dat frame zien te krijgen straks!!