XXL Nutrition

Ludo's LOG

• Topic Starter Topic Starter
Nog 11% te gaan zie ik,dan heb je nog wel een tijdje voor de boeg,vooral als het niet zo goed aanslaat,probeer anders uit de lijst met vochtafdrijvend voedsel een paar extraatjes in je dieet erbij te pakken,en wat mineralen erbij om nog wat gif/afvalstoffen uit je lichaam te afdrijven,om zo het hele proces wat te versnellen.

7% moet eraf ik zit op 15% nu. ik zal idd wat mineralen toevoegen aan mijn dieet weet ji jeen leuke sup daarvoor ?

Wat eet je precies en op welke momenten van de dag?
Wat voor krachttraining en cardio doe je precies en op welke dagen?
Zit je hartslag in de vetbrandingszone tijdens cardio?

ik doe nu ub lb smorgens of smiddags. met daarbij savond cardio een half uur hartslag rond de 120 vanaf vandaag ga ik dat verhogen naar 45 min.

ik eet voornamelijk eieren vis en kip kwark. en voor kh brinta tarwebrood (2bolletjes) en aardappelen en voor vet casehwnoten eigeel en vis

ik doe nu ub lb smorgens of smiddags. met daarbij savond cardio een half uur hartslag rond de 120 vanaf vandaag ga ik dat verhogen naar 45 min.

ik eet voornamelijk eieren vis en kip kwark. en voor kh brinta tarwebrood (2bolletjes) en aardappelen en voor vet casehwnoten eigeel en vis

Je zit wel rond het minimum qua vetverbranding. Waarom verhoog je de intensiteit niet zodat je HR rond de 140 komt te liggen?

45 minuten als je je HR constant houdt.
Je kunt ook HIIT proberen en dan 30 minuten lang.

Wat het beste voor je werkt.

Ik kan me niet voorstellen dat je zo weinig vet verbrandt met dat voedingsschema. Ik denk echt dat je cardio sessies intensiever moeten.

45 minuten als je je HR constant houdt.
Je kunt ook HIIT proberen en dan 30 minuten lang.

Wat het beste voor je werkt.

ik ga eerst maar eens hiit proberen. 5 min opwarmen dan 2 min interval 4 min rust dan weer interval en dat net zo lang doen tot ik 30min vol heb.

7% moet eraf ik zit op 15% nu. ik zal idd wat mineralen toevoegen aan mijn dieet weet ji jeen leuke sup daarvoor ?

Gebruik zelf 2x per dag een multi vitaminen/mineralen bruistablet in 1/2L mineraalwater.supplementen hiervoor zijn oa. High vites(dacht van yates),universal animalpack,etc...Maar als je specifiek wilt afvallen en het gaat wat langzaam kan je natuurlijk ook eens stackers erbij proberen,universal animal cuts o.d.te veel om op te noemen maar dat wist jezelf natuurlijk ook al!!!

beweeg de rest van de dag ook niet zo veel;)

luiaard.jpg

:finger: :whip:

dagritme

Ik ga voor mezelf een dagritme schema maken. zodat ik genoeg beweging krijg. en dat ik er smorgens om een vaste tijd opsta:D

7.30 uur opstaan. een kop koffie drinken of groene thee.

8.00 uur ontbijten

9.00 uur cardio, erbij drink ik water

11.00 uur maaltijd 2

12.00 uur een eindje fietsen of lopen met een flesje water mee .

14.00 uur maaltijd 3

14.30 uur beetje achter de pc zitten met een liter water bij me en een uurtje slapen.

17.00 uur lunch

18.00 uur koffie+groente thee

19.00 uur wight training+20min cardio met 1,5 liter water erbij

20.30 uur maaltijd 5 erna achter de pc of een dvdtje kijken.

22.30 uur maatijd 6

23.00 uur slapen

hahahaha gvd wat lui.:D tjah ik werk niet

wa ben jij een luie hond,ga werken man:P

net 30min hiit gedaan hartslag ging tot max160

Terug
Naar boven