Fitness Seller

Ludo's LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Mooi toch....Heb je tenminste los van het cutten weer iets nieuws te overbruggen!!Blijf leren zou ik zeggen.Wat is trouwens je top?

maar wat kan ik er aan doen om het begin stukje van borst tot halvewege de beweging sterker te maken ? zodat ik die 80kg zelfstaning een paar keer kan drukken en niet alleen die 80kg maar wil hoger

maar wat kan ik er aan doen om het begin stukje van borst tot halvewege de beweging sterker te maken ? zodat ik die 80kg zelfstaning een paar keer kan drukken en niet alleen die 80kg maar wil hoger

Heb hier vroeger ook mee geworsteld,mij werd toen verteld dat je dan de O-met dumbbells met gestrekte armen moest uitvoeren,om een bepaald deel van je borst sterker te maken(trainde toen in een jongerencentrum).Denk vandaag de dag dat dit deels wel waar kan zijn maar je triceps is je duwspier,zag je pics laatst en die volle banaan achterop je tricep mis je nog,daar zit het hem net in.Probeer anders de frenchpress ook eens aan je tricepsschema toe te voegen,die is standaard voor massa.Je spotter kan je ook helpen om aan het eind van je bench je met een kilootje of 30 leeg te pompen,pomp dan een keer of drie alleen het begin stukje en de vierde keer stoot je explosief tot bovenaan uit,dit herhaal je tot je ECHT niet meer kan...

• #1.025
Heb hier vroeger ook mee geworsteld,mij werd toen verteld dat je dan de O-met dumbbells met gestrekte armen moest uitvoeren,om een bepaald deel van je borst sterker te maken(trainde toen in een jongerencentrum).Denk vandaag de dag dat dit deels wel waar kan zijn maar je triceps is je duwspier,zag je pics laatst en die volle banaan achterop je tricep mis je nog,daar zit het hem net in.Probeer anders de frenchpress ook eens aan je tricepsschema toe te voegen,die is standaard voor massa.Je spotter kan je ook helpen om aan het eind van je bench je met een kilootje of 30 leeg te pompen,pomp dan een keer of drie alleen het begin stukje en de vierde keer stoot je explosief tot bovenaan uit,dit herhaal je tot je ECHT niet meer kan...

thnx m8 ik zal je advies opvolgen fenchpress is een triceps extention??

wat mij de laatste tijd heeft geholpen zijn weighted dips, misschien ook een optie?

thnx m8 ik zal je advies opvolgen fenchpress is een triceps extention??

T'is de oeroude schedelkraker,met je rug liggend op een bankje,doe hem normaal met de stang,vandaag met dumbbells gedaan en dan komt er ook weer concentratie bij kijken.Dus begin maar beter eerst met de stang,en hou je bovenarmen stil,beweeg alleen je onderarmen tot je met de stang zowat je voorhoofd aantikt....Suc6 Lup

wat mij de laatste tijd heeft geholpen zijn weighted dips, misschien ook een optie?

Dat is ook een hele goeie voor achterkant tricep,nice one!!!
Doe deze zelf om en om,de ene keer op een bankje met gewichten op je schoot,de andere keer tussen de stangen in en een riem met gewicht eraan......Nice1

• #1.029
goed ik ga toevoegen in mijn schema frenchpress, dippen en half heel reps bij het bankdrukken.

nice :) ik wil een 100kg bp zien over paar maanden:P

• #1.033
Jah hoor net dat het cutten goed gaat begin ik sins gister ziek te worden. het begon met een verkoudheidje maar nu ben ik lam en moe zwaar hoofd. dus dat word vanaaf geen benen trainen herstel liever zodat ik weer optimaal kan trainen.

ik ben bang dat ik griep heb want heb last van mijn botten en gewrichten en heb een zwaar hoofd ik ga zo lekker wiet thee zetten en dan lekker rustig aan doen. vanmorgen heb ik trouwens nog wel cardio gedaan.

heb net ff mijn tempratuur opgenomen en die was 38,5 dus lichte verhoging. dat word dus rust nemen

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.034
danm heb lekker uitgelsapen en voel me nu alweer ztukken beter. ik denk dat ik vandaag dan tog maar de benen ga trainen ipv gisteren.

gelukkig maar, vlammen met die benen:)

• #1.036
Jah hoor net dat het cutten goed gaat begin ik sins gister ziek te worden. het begon met een verkoudheidje maar nu ben ik lam en moe zwaar hoofd. dus dat word vanaaf geen benen trainen herstel liever zodat ik weer optimaal kan trainen.
Kan ook komen doordat je nu zwaarder traint,dat vreet ook aan je weerstand.Veel extra vitaminen,mineralen en anti-oxidanten innemen.Als je straks weer je intensiteit gaat verhogen zal je weer (lichtjes)ziek worden.
Wietthee is natuurlijk ontspannend,weet er alles vanaf,kijk alleen uit met goedkope witsoortjes (8e wiet)...Hier zitten veel chemicalien van overvoeden in...Betere optie is haze,kost dan wel 12,5 per gr maar deze wiet staat 14 tot 16 weken en heeft veel meer aandacht nodig dan 8 weken (bloei) wiet!!Dus een oogst hiervan word niet snel verwaarloosd en vaak word er dan ook nog biologisch gekweekt(op vis emulsie,algen etc...),en dus ook minder slecht voor je...

• #1.038
benen en kuiten

zo ik train nu met iets minder volume en met meer gewicht en grotere tussen stappen in gewicht. dat bevalt me echt wel stukken beter;) want heb dan meer energie over om zwaarder te trainen.

benen training zag er zo uit.

WORKOUT 2 BENEN, ONDERRUG EN KUITEN

HALF SQUAT
1x12x50
1x10x70
1x8x85

R DL
1x12x60
1x10x80
1x8x95 pr

LUNGELS
3x8x12,5 doe ik om mijn ballans te verbeteren en mijn conditie

LEG CURL
1x12x20
1x10x30
1x8x40

CALFRAISES
3xmax

nette training luppie:)

voor mij vandaag aleen beetje grip training, buik en misschien cardio als ik zin heb:P

• #1.040
borst schouders triceps

training ging lekker voel me weer redelijk fit en mijn t**ten worden strakker de laatste tijd:D

WORKOUT 3 BORST VOOR EN ZIJKANT SCHOUDERS EN TRICEPS

BENCH PRESS
1x10x50
1x4x70
1x3x70
BENCHPRESS HALFJES EXPLOSIEF
2x15x50

MP PRESS
1x10x30
1x8x40
1x6x40

SITE RAISES