- Waardering
- 4.399
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vaag
maar goed in de spiegel zag ik vanmorgen dat mijn buik ook al wat strakker begint te worden
paralell sins ik dit weer doe heb ik weer eens spierpijn in mijn benenis die squat full of paralell? en wel vreemd dat je sterker word met meer reps bij mij is het juist andersom![]()

schouders doe ik ook al op maandag 1 oef of moet ik er op bijde dagen er 2 oefeningen van maken ?ga meer tricep werk doen luppie, nette shoulder press![]()
Die bench komt word echt wel beter hoor Lup
maarre 3 prs in 1 training is goed hoor![]()
halvewege de press als het goed is, daarom doe ik ook halfjes explosiefWaar ligt het probleem bij banken precies Luppie? In welk deel van de beweging?
schouders doe ik ook al op maandag 1 oefening of moet ik er op bijde dagen er 2 oefeningen van maken ?

halvewege de press als het goed is, daarom doe ik ook halfjes explosief
thnx zal er rekening mee houden doe nu frechpress en dippen met gewicht en gooi er op maandag en donderdag nog een jm en small press in.Halverwege gaan je triceps veel doen. Ik denk dat je die wat sterker moet maken, wat al gezegd is. Zwaar dippen, extensions, smal bankdrukken. Dat soort dingen.
Explosief triceps trainen is ook een optie. JM press bv.
Vooral op explosieve kracht dan.
nee tricepoefening
je hebt vandaag maar 1 tricep oefening gedaan,zou er 1tje bijdoen.

goedzo, ik weet zeker dat als je dat een maand doet, je over een maand 10kg meer drukt.