MuscleMeat

Ludo's LOG

ja goede bench press;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
deze week niet veel cardio gedaan vanwege ziekte. heb alleen maandag en vandaag cardio gedaan. morgen ga ik ook nog ff cardioen.
vandaag heb ik 30min hiit gedaan heerlijk:loopband:

rennen b*ch:)

Succes met je cut!

• #1.045
rug achterkant schouders en biceps

zo heb vandaag mijn rug heerlijk getraind ik heb enkele pr's weten te behalen. ben duidelijk sterker geworden in mijn rug en biceps. :eek: hoe dat kan mag joost weten. hier mijn training. ojah nog ff iets mijn voorkeug gaat niet meer naar chins of pull ups vind het een k*t oef en het doet niets voor mijn rug.

hier mijn training.

WORKOUT 4 RUG, ACHTERKANT SCHOUDERS EN BICEPS

BB ROW
1x10x50
2x8x60
1x6x70

PULL OVER
1x10x22,5
2x8x27,5

DB ROW
1x10x27,5
1x8x32,5 pr
1x6x32,5

PULL UPS
2x5

BENTOVER SITERAISES
1x10x10
2x8x10

BB CURL
1x8x30
1x6x40 pr
1x4x40

nette training,nette pr's :)

• #1.047
gewoon doorgaan met cutten totdat jezelf tevreden bent:)

cutten gaat altijd langzaam maar het resultaat is dan ook mooier dan wanneer je vet er af vliegt.:D Dus gewoon lekker doorgaan.

cutten gaat altijd langzaam.......

Niet als je een hardgainer bent,cutten is wel een van de moeilijkste dingen in het bodybuilden,maar een hardgainer(zoals mij)komt vrijwel nooit boven de 10%lv uit,lupp moet als hij het goed doet max.in 16 weken droog zijn!!!

• #1.052
we komen er wel. ik moet het er niet te snel bij neer leggen, maar goed dat was ik ook niet van plan.ik ga gewoon rustig door hoe ik nu bezig ben en hou me gewoon in in het weekend en daar had ik een paar jaar trug nog al problemen mee( veel ste gezellig altijd). maar goed het is het een of het ander. en ik ga nu voor een mooii droog lijf.

zo is dat, ik ga in maart waarschijnlijk beginnen met cutten,en ben dan van plan om helemaal geen alcohol te gaan drinken. ben benieuwd of dat gaat lukken,want ik ben altijd straal bezopen op stap.

we komen er wel. ik moet het er niet te snel bij neer leggen, maar goed dat was ik ook niet van plan.ik ga gewoon rustig door hoe ik nu bezig ben en hou me gewoon in in het weekend en daar had ik een paar jaar trug nog al problemen mee( veel ste gezellig altijd). maar goed het is het een of het ander. en ik ga nu voor een mooii droog lijf.

suc6 ermee lup

thnx

ik heb net ff beneej me body laten zien. en ze zijden dat ik idd wat strakker ben dan 5 weken trug. het gaat mischien langzaam maar ik ga lekker door als het moet tot na de zomer volgend jaar

Kijk aan. Merk je nu duidelijk meer effect sinds je je cardio sessies anders invult?

• #1.056
Kijk aan. Merk je nu duidelijk meer effect sinds je je cardio sessies anders invult?
jeps maar tog gaat het langzaam mischien met ik me nog meer inhouden in het weekend :(
straks ff borst trainen ik begin deze keer met flyes voor de verandering;)

• #1.057
borst triceps en biceps

het was een heerlijke training ondaks het brakke weekend. tjah soms ga ik nog wel eenste ver:D

training:

WORKOUT 1 BORST, TRICEPS EN BICEPS

INCLINE FLYES
1x12x17,5
1x10x20
1x8x22,5

INCLINE DB PRESS
1x10x22,5
1x8x25
1x7x25

BENCH PRESS HALF HEEL

1x16x50