MuscleMeat

Ludo's LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
zo heb net 30 min hiit achter de rug. gaat heerlijk heb me helemaal suf gefietst maar op een of andere manier komt mijn hartslag niet boven de 173 bpm ??

zo heb net 30 min hiit achter de rug. gaat heerlijk heb me helemaal suf gefietst maar op een of andere manier komt mijn hartslag niet boven de 173 bpm ??

Goed zo Luppie lekker fietsen!!!Zo word je wel droog!!

Hoe is je ademhaling bij de 173 bpm??

Als het echt heerlijk gaat denk ik dat je er nog een schepje bovenop moet gooien
het is wel high intensive en voelt verre van heerlijk vandaar dat je hartslag
niet te hoog kwam.

@@Ik kan het natuurlijk fout hebben maar ik lees wat er staat dus
ga ik er vanuit dat je het ook zo bedoelt.Maar nogmaals bij high intensive voel
je je niet comfortabel want het is loodzwaar en dan komt je hartslag
wel hoger!!! groetjes en succes verder!!

Laatst bewerkt:
Wat ik nog ff wilde zeggen Luppie
als jevet wilt verbranden hoef je helemaal gen HIT
te doen maar moet je hartslag vrij laag blijven want danverbrand je kcalorien.

Als je toch intensief gaat cardiooen verbrand je vnl koolhydraten die je na het trainen moet aanvullen.

Als je matig intensief traint dan verbrand je zowel vetten als koolhydraten logische denkwijze!!

HIT maar dan ook wel echt HIT waarin je dus alle zware opties doet en helkemaal kapot gaat is wel goed voor je conditie en heb je nodig om
beter te kunnen liften.

Groetjes Jacq

• #1.085
mmmm mijn ademhaling ging snel en onregelmatig en het voede idd niet geweldig aan. maar naar zo'n sessie voelde ik me wel goed, ik had het idee dat ik echt wat had gedaan.

ik heb zo'n soort hometrainen dus als ik een interval doe draai ik hem van 5 naar 7 en ga net zo snel trappen tot ik helemaal verzuur een minuut lang 35kmpu. en ben dan helemaal leeg en dan 3 min bijkomen op stand 5 en dan 20kmpu fietsen en dan weer overnieuw zo'n intrval ik herhaal het 5 keer. dit doe ik 2 keer mer week en 2 keer per week medium cardio met een hartslag vanstandaard 140 30 min

mmmm mijn ademhaling ging snel en onregelmatig en het voede idd niet geweldig aan. maar naar zo'n sessie voelde ik me wel goed, ik had het idee dat ik echt wat had gedaan.

ik heb zo'n soort hometrainen dus als ik een interval doe draai ik hem van 5 naar 7 en ga net zo snel trappen tot ik helemaal verzuur een minuut lang 35kmpu. en ben dan helemaal leeg en dan 3 min bijkomen op stand 5 en dan 20kmpu fietsen en dan weer overnieuw zo'n intrval ik herhaal het 5 keer. dit doe ik 2 keer mer week en 2 keer per week medium cardio met een hartslag vanstandaard 140 30 min

Ok dan doe je het goed als de sessie zelf niet lekker aanvoelt.

Interval is goed daar verbrand je ook veel kcalorieen me maar vergeet niet om koolhydraten extra te nemen he.....

Blijf tijdens die verzuring gewoon doortrappen.
Dan zal je merken dat je steeds minder snel gaat verzuren!!

maar gaat lekker hoor lup;)

• #1.087
Ok dan doe je het goed als de sessie zelf niet lekker aanvoelt.

Interval is goed daar verbrand je ook veel kcalorieen me maar vergeet niet om koolhydraten extra te nemen he.....

Blijf tijdens die verzuring gewoon doortrappen.
Dan zal je merken dat je steeds minder snel gaat verzuren!!

maar gaat lekker hoor lup;)

ik doe trouwens alleen intervallen op high carb dagen ervoor neem ik dus 50 gram ontbijtkoek en erna ook

• #1.088
zometeen rug trainen heb er veel zin in. rug gaat hard de laatste tijd.

suc6 luppie:)

Succes Luppie vandaag!!
Enne ik hoef jou niks te vertellen he je weet het allemaal al!!!!
;) Echt slim om op high carb dagen interval te doen;)

Groetjes xxxxx

• #1.091
thnx jacoba en flexx xxxxxx

• #1.093
rug achterkant schouders en biceps

joepie heb weer enkele pr's ik denk dat het komt door mijn vele rust wat ik nu heb.

tjek tjek training

WORKOUT 4 RUG, ACHTERKANT SCHOUDERS EN BICEPS

BB ROW
1x10x55
2x8x65
1x4x75

PULL OVER
1x10x27,5 pr
2x8x27,5

PULL UPS
3x5bw

DB ROW
1x10x32,5 pr
1x8x32,5

BENTOVER SITERAISES
3x10x10

BB CURL
1x10x30
1x8x35
1x6x40

ARNOLD CONCENTRATIONS
2x8x10

nette training luppie :)
wat zijn ARNOLD CONCENTRATIONS?

Ik denk de staande versie van de concentration curl ;)
Zoals Arnold 'm zou doen.

hmm kan straks pas bekijken, youtube word op mn werk geblokkeerd:P

• #1.098
update cutten

ik begin vormen in mijn buik te zien waar de spieren horen te zitten, de lijnen waar mijn heupen zitten bij de onderbuik beginnen te komen, pecs worden droger en harder. maar mijn meetlintje zegt verder niets over dat mijn middel dunner wordt.

voor ik begon met cutten woog ik 85kg eerst werd ik iets lichter nu weeg ik 88kg. waarschijnelijk gain ik gewoon massa want ik wordt wel droger dat zegt iederen hier in huis.

• #1.099
zo heb vanmorgen een lekkere cardio sessie achter de rug en vanaaf ga ik ff bost trainen. ik ga mijn schema nu opsplitten in een 5 dagen split zodat ik meer tijd voor cardio heb na het trainen. schema ziet er nu zo uit.gister had ik trauwens een extra rust dagje want had totaal geen fut.

mijn nieuwe schema:

dag1Borst
Bench press
Incline flyes
Incline dumbbell press
Small grip bench press
cruches

dag2Rug
Barbel row
Dumbbell pullover
Pull ups
Dumbbell row
shrugs
calfraises

dag3Schouders
Dumbbell schouderdrukken
Site raises
Barbel front press
Bentover site raises
cruches

dag4Benen
Parallel squat
Deadlift/r dl
Leg curl
Lungels
calfraises

dag5Armen
Jm press
Dippen met gewicht
Frenchpress
Barbel curl
Dumbbell curl
Concentration curl

ziet er goed uit lup,alleen beetje veel oefeningen.Zou zelf liever 3 zware massa oefeningen doen gevolgd door een kabel/definitie oefening per spiergroep.Je moet tenslotte in de cut ook proberen je spiermassa te behouden!!!Naar mijn mening verbrandt je zo een beetje teveel van het goede.

Terug
Naar boven