MuscleMeat

Macrofitten naar droge 90KG

• Topic Starter Topic Starter
Lower MA:

Squat
30x12 70x8 80x8 90x8 eindelijk weer wat normale gewichten zonder mijn rug al te veel te voelen!
Nu rustig opbouwen.

SLDL
20x15 60x8 60x8 60x8 60x8 goed gefocust op benen recht houden.
Voelde hem daardoor wel flink in de onderrugsspier dus rustig aan gedaan

Leg press
190x12 190x10 170x12 Was echt zwaar maar weer lichte progress

Leg curl
70x12 70x10 65x10 Progress!

Calf Raise
100x10 160x7 140x8 140x7 130x7 Deze x in smith standing. Was zwaar en exra veel sets omdat ik geen tijd had ook nog om te bouwen naar seated calf

Leg raise leek ook zwaarder
20 20 20

Nog in best veel lichte spiergroepen spierpijn voor de training maar wel ongeveer hetzelfde kunnen pakken.
Zal genoegen moeten nemen vanaf nu niet te snel omhoog te gaan anders blijf ik trainen met spierpijn is dat werkt natuurlijk ook niet progressief. Deze training was btw met Alpha Drive PWO, gaf extra energie maar niet extra reps. Leek ook alsof ik sneller verkrampte maar kan ook komen door zout inname.

Wel tevreden over leg progressie in 3 weken tijd :cool:
6bB8LmzztHGTZqW9SfuTobrogQrTw9hDmtebqN6mt828IQqubVdBf5nAL_vBYgpAzzkEqvcDOdM-lbssn9Z=w232-h309-no.jpg

Geen crash gehad van die Alpha Drive pwo? Zit er ook aan te denken om die of devilsshot te gaan halen voor na mijn stageperiode

Geen crash gehad van die Alpha Drive pwo? Zit er ook aan te denken om die of devilsshot te gaan halen voor na mijn stageperiode

Lastig te zeggen die crash.. Gelijk na mijn training melatonine en Valeriaan gepakt omdat hij zo hard inkickte.
Hartslag bleef nog wel ff hoger. Gevoelsmatig zou ik hem 's middags of 's avonds pakken maar iig niet 's ochtends. Vond het een lekkere pre maar 1 scoop is voor mij te veel, drink ook bijna geen koffie.

Ik volg!

Zit in een beetje in vergelijkbare situatie , succes :p

Lastig te zeggen die crash.. Gelijk na mijn training melatonine en Valeriaan gepakt omdat hij zo hard inkickte.
Hartslag bleef nog wel ff hoger. Gevoelsmatig zou ik hem 's middags of 's avonds pakken maar iig niet 's ochtends. Vond het een lekkere pre maar 1 scoop is voor mij te veel, drink ook bijna geen koffie.

Waarom heb je direct melatonine er achteraan gepakt? Zou ff wachten en kijken hoe zoiets uitwerkt half uur / uur na de training. Wie weet heb je de rest van die 'zooi' dan helemaal niet nodig.

Ik stond gisteren te stuiteren van een dubbele dosis PWO (Blast! XXL) en kon daarna gewoon heel goed slapen. Kwam half 10 de gym uit en ging half 11 mn bed in. Geen middeltjes voor nodig om in slaap te komen.

Heerlijk, alles tintelde:rolleyes:

Ik volg!

Zit in een beetje in vergelijkbare situatie , succes :p
Thanks! Jij ook man. Wat voor schema pak jij?

Waarom heb je direct melatonine er achteraan gepakt? Zou ff wachten en kijken hoe zoiets uitwerkt half uur / uur na de training. Wie weet heb je de rest van die 'zooi' dan helemaal niet nodig.

Ik stond gisteren te stuiteren van een dubbele dosis PWO (Blast! XXL) en kon daarna gewoon heel goed slapen. Kwam half 10 de gym uit en ging half 11 mn bed in. Geen middeltjes voor nodig om in slaap te komen.

Heerlijk, alles tintelde:rolleyes:
Ja heb je aan de ene kant wel gelijk in maar hij kickte zo hard in dat ik dit er maar bij pakte.
Slaap is heilig bij mij (ook voor herstel) en ben nogal gevoelig voor caffeïne.

Volgende keer als ik halve scoop PWO 's avonds probeer kijk ik miss wel ff zonder mela/valer.
Maar wilde nu ff zekere voor onzekere pakken, was om 23.00 thuis van trainen en die supps hebben ook een inwerktijd nodig.

Thanks! Jij ook man. Wat voor schema pak jij?

Ik zit nu in de laatste 2 weken van een heeeele lange cut.
Ben van 25% naar nu 13-14% gezakt , ook best wel wat spiermassa gegained.
Over 2 weken als het goed is 12-13 % BF en dan wil ik richting de eerste serieuze Bulk gaan.

Ik train momenteel 3-4 pw full body , over 2 weken wil ik starten met 5 x 5.
Ik ben nog redelijk in de oriënterende fase , dus is het voormij interessant om te kijken hoe jij op bepaalde zaken gaat.

Waar ik wel achter ben is dat ik geen PWO meer hoef zonder DMAA :p

Ik zit nu in de laatste 2 weken van een heeeele lange cut.
Ben van 25% naar nu 13-14% gezakt , ook best wel wat spiermassa gegained.
Over 2 weken als het goed is 12-13 % BF en dan wil ik richting de eerste serieuze Bulk gaan.

Ik train momenteel 3-4 pw full body , over 2 weken wil ik starten met 5 x 5.
Ik ben nog redelijk in de oriënterende fase , dus is het voormij interessant om te kijken hoe jij op bepaalde zaken gaat.

Waar ik wel achter ben is dat ik geen PWO meer hoef zonder DMAA :p

Klinkt goed. Ik zelf heb veel te lang doorgetraind met isolerende oefeningen, plus maar 1 x in de week een spiergroep pakken.
Dit werkt echt veel beter voor me dus 5x5 is ook een goede invalshoek.

Alpha drive is met DMBA. Is ook echt een goede hoor ;)
Al ben ik zelf ook geen voorstander van altijd PWO pakken, pak hem alleen als ik energie nodig heb.

Al ben ik zelf ook geen voorstander van altijd PWO pakken, pak hem alleen als ik energie nodig heb.

Ik heb in een cut altijd energie nodig , hou altijd weinig veel te weining carbs over man als ik de macro's op peil hou.
Heb mijn vetten zelfs al verlaag naar 0,7 gr P/KG om wat meer carbs te kunnen eten , anders ben ik echt futloos.

Ik gebruik als PWO jack3d , zag dat jij die ook gebruikt heb, welke vind jij beter?
Met name gelet op de crash & DMBA is gewoon een sidestep van DMAA , dus das om het even.;)

Sowieso leuk om je te volgen , je bent altijd serieus bezig en ik zie nooit een BS post van je , keep it up!

Ik heb in een cut altijd energie nodig , hou altijd weinig veel te weining carbs over man als ik de macro's op peil hou.
Heb mijn vetten zelfs al verlaag naar 0,7 gr P/KG om wat meer carbs te kunnen eten , anders ben ik echt futloos.

Ik gebruik als PWO jack3d , zag dat jij die ook gebruikt heb, welke vind jij beter?
Met name gelet op de crash & DMBA is gewoon een sidestep van DMAA , dus das om het even.;)

Sowieso leuk om je te volgen , je bent altijd serieus bezig en ik zie nooit een BS post van je , keep it up!

Heb hem in de volgende review vergeleken met Jack3D.
0,7 gr/kg is weinig idd voor vet. Moet idd ff kijken wat werkt!
Dit is ook mijn eerste echte bulk.
Jack3D blijft beste. Crash kan ik niet veel over zeggen want pakte hem 's avonds.

Zoals beloofd alpha drive review (DMBA versie).
Genomen tijdens potje FIFA, 1 scoop oranje smaak. Voelde niks bijzonders tot ik in de auto stapte. Ineens veel zin om te trainen en alles leek sneller te gaan. Oude Jack/dmaa gevoel maar zonder euforische gevoel. Training begon goed. Veel energie en goede pomp maar hartslag sprong wel omhoog na ieder setje. Ging richting 160 na 8 reps squaten en bleef best lang hoog. Zweette ook een stuk meer dan normaal maar moest voor hartslag echt wel 1/2 minuten rust pakken.
Aan het eind beetje misselijk maar was na wat te eten weer weg. Had de pre ook op nuchtere maag genomen btw.

Al met al goede pre. Deze krijgt 8,5 van mij en oude Jack 9,5. Wat ik niet had bij deze en wel bij jack3d is het euforische gevoel maar dat is niet iets wat je per se nodig hebt voor een training vind ik. Bij jack3d nog net iets meer focus dus daarom geef ik die nog wat hoger. dosering vind ik persoonlijk goed/ hoog voor 1 scoop. Voor hartslag pak ik de volgende x zelfs minder dan 1 scoop. Maarja, er zullen er hier wel weer zijn die niks voelen met 5 scoops op:o

Geen training vandaag helaas..
Moet nog veel doen voor afstudeerstage voor een deadline van morgen.
Eerste training die ik niet pak sinds ik dit schema volg :(
Zit eraan te denken UB van vandaag door te schuiven naar morgen, donderdag rust te pakken en vrijdag LB & zaterdag UB pakken.
Zit er overal nog genoeg rust tussen in ieder geval.
Baal er flink van want had echt zin maar anders ga ik het echt niet halen.
Maar des te meer reden om morgen flink hard te knallen!

Vannacht 4 uur geslapen door die deadline..
Opgestaan en gelijk maar Red Bull light gedronken dus merk niks meer van m'n vermoeidheid.
Vanmiddag weer trainen en daarna keer avondje chillen.

Gisteren ook niet zo bezig geweest met voeding.
Net toch even getrackt al was het lastig omdat ik veel leftovers heb gebruikt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

End result: 3390 kcal terwijl ik 3450 binnen moet krijgen voor 10% bulk.
Not bad dus :cool: Gelukkig heb ik dat pecanbroodje op.

Vanmiddag ff goede training neerzetten ondanks korte slaap want die OHP moet omhoog.
Zit er aan te denken toch PWO te pakken door slaaptekort.

Vannacht 4 uur geslapen door die deadline..
Opgestaan en gelijk maar Red Bull light gedronken dus merk niks meer van m'n vermoeidheid.
Vanmiddag weer trainen en daarna keer avondje chillen.

Gisteren ook niet zo bezig geweest met voeding.
Net toch even getrackt al was het lastig omdat ik veel leftovers heb gebruikt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

End result: 3390 kcal terwijl ik 3450 binnen moet krijgen voor 10% bulk.
Not bad dus :cool: Gelukkig heb ik dat pecanbroodje op.

Vanmiddag ff goede training neerzetten ondanks korte slaap want die OHP moet omhoog.
Zit er aan te denken toch PWO te pakken door slaaptekort.

Gewoon doen idd! Kan geen kwaad om een keer extra PWO te pakken.

Vanavond in ieder geval op tijd slapen dus ;)

Gvd vandaag lunch vergeten en kon niet weg op het werk, resultaat.. alleen maar rotzooi kunnen eten:( Dat word een klein avondmaaltijdje

Een soort raadgevend referendum

Gvd vandaag lunch vergeten en kon niet weg op het werk, resultaat.. alleen maar rotzooi kunnen eten:( Dat word een klein avondmaaltijdje

Ik gebruik een PWO echt met regelmaat. Merk er op langere termijn geen nadelige effecten van.
Jullie wel ?

Gvd vandaag lunch vergeten en kon niet weg op het werk, resultaat.. alleen maar rotzooi kunnen eten:( Dat word een klein avondmaaltijdjeQUOTE]
Jup denk vanaf 9 uur beetje xbox'en en om 10.00 op 1 oor.
Weinig slaap is katabool.. die gedachte alleen al:(

Zal vanavond mijn voeding eens uploaden. Tijdgebrek dus bij mij is het ook niet echt normale voeding..
Maar zolang je je macros maar binnen krijgt!

Ik gebruik een PWO echt met regelmaat. Merk er op langere termijn geen nadelige effecten van.
Jullie wel ?

Zolang je je er prima bij voelt moet het goed zijn.
Ongeveer dezelfde ingrediënten van PWO's worden verwerkt in fatburners dus dagelijks gebruik kan geen probleem zijn.

Reden waarom ik het niet zo vaak doe is meer de gewenning.
Als ik een Pre pak wil ik dat die er echt inkickt als een malle:wl:

Daar heb je een punt,

Moet goed komen, macro's zijn nog binnen de marges gebleven gelukkig. MyFitnessPal zegt dat ik maar 60 gram vet mag, maar dat is sowieso te weinig.

Ben benieuwd naar jou voeding ;)

Jullie wel ?

Had deze post nog niet gezien..

Ik gebruik gemiddeld 3x per week PWO, maar assault van MP is bij mij wel zijn werking verloren. Nu een nieuwe die toch weer goed werkt!

Stop af en toe wel een keer 2 weken maar kan goed dat dat tussen mijn oren zit dat dat goed is.

Daar heb je een punt,

Moet goed komen, macro's zijn nog binnen de marges gebleven gelukkig. MyFitnessPal zegt dat ik maar 60 gram vet mag, maar dat is sowieso te weinig.

Ben benieuwd naar jou voeding ;)

60 gram :eek:
Hoeveel carbs moet je dan wel niet pakken..
Ik hou minimaal 1 gram vet/kg 2 gram eiwit/kg aan.
Daar ga ik meestal bewust overheen omdat ik heel veel carbs eten niet chill vind.
Ja carbs uit junk wel maar die vermijd ik, ook in mn bulk omdat ik toch het idee heb daar meer van aan te komen in vet.
Zal vanavond m'n easy voeding uploaden!

60 gram :eek:
Hoeveel carbs moet je dan wel niet pakken..
Ik hou minimaal 1 gram vet/kg 2 gram eiwit/kg aan.
Daar ga ik meestal bewust overheen omdat ik heel veel carbs eten niet chill vind.
Ja carbs uit junk wel maar die vermijd ik, ook in mn bulk omdat ik toch het idee heb daar meer van aan te komen in vet.
Zal vanavond m'n easy voeding uploaden!

Ik pak ook meer dan 60 gram vet, vaak rond de 80 gram. Up dat heel easy door een handje hazelnoten of iets dergelijks in mijn kwark te doen s'avonds. Dan weet ik zeker dat het goede vetten zijn.

Vandaag:
Carbs 166g
Vetten 81g
Eiwitten 162g

MyFitnessPal zegt dat ik maar 60 gram vet mag

Die macro's stel je toch zelf in?

Ik zit zelf overigens ook maar op 60 gr vet. Probeer elke dag wel makreel of haring te eten. Goed voor de eiwitten én vetten.
Als ik dan nog te kort kom idd nog een handje cashews.
Ben wel benieuwd naar jullie voeding. Kan ik wellicht nog inspiratie opdoen en wat van leren.
Mijn voeding is elke dag precies op macro. Maar sommige dingen kunnen allicht wel beter.

Terug
Naar boven