MuscleMeat

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik denk dat je een goede kans maakt.
Niet om de contest te winnen in mijn ogen.... Maar wel om mijn eigen contest te winnen. Dat heb ik namelijk al gedaan met het insturen van de foto's :)
Inderdaad, de overwinning op jezelf is al binnen en méér dan verdiend.
Op de overwinning ben ik ook best trots! :)
Hahahah nou als je de sneak peaks van natty en hillR bekijkt denk je daar wel anders over. ;)
Ik win mijn eigen contest wel :)
 
Gisteren middag een biosje gepakt. Dunkirk... Erg aangrijpend maar wel mooi.

Vanmorgen zin om te trainen na mijn rustdag van gisteren. ging niet echt lekker maar al met al mag ik niet klagen.

Wederom lekker basic bij compounds gehouden. Ik zou borst erbij doen maar had meer zin in rug/schouders. Dus woensdag borst erbij pakken.

Morgen weer verplicht rustdag... En paspoort aanvragen... Ding verloopt met 2 weken dus effe vaart maken. :D

Training 7:05-7:55
Squat 5x20 kg. 2x5x30kg. 3x5x32,5kg
Sldl 3x8x37,5kg
Pulls ups 5x5
Upright row 10x15kg. 2x10x17,5kg
Db row 3x10x14kg
Front raise 3x10x5kg schijf
Pull down wijd 2x10x25kg laatste rep van elke set 30sec static hold .... dat was zwaar :fire:

Fin....
 
Daar wil ik ook nog naartoe. Aanrader dus?
Ik vind het echt een aanrader.
Het is een heel ander soort film als anders. Het zijn 3 verhaal lijnen door elkaar. Maar het geeft een heel goed beeld van alles wat zich toen afspeelde.
Ik vond hem erg aangrijpend ....
Ik had eten mee ( tja je moet wat he in mijn geval.... ) maar vergat gewoon af en toen een hap te nemen zeg maar :o
 
prima training toch Marina!:thumbs: Die trailers van die film zien er al veelbelovend uit!:D
 
Ik vind het echt een aanrader.
Het is een heel ander soort film als anders. Het zijn 3 verhaal lijnen door elkaar. Maar het geeft een heel goed beeld van alles wat zich toen afspeelde.
Ik vond hem erg aangrijpend ....
Ik had eten mee ( tja je moet wat he in mijn geval.... ) maar vergat gewoon af en toen een hap te nemen zeg maar :o

Kijk, heb ik weer een goede reden om naar de bios te gaan...Thanks! En ook nog eens een goede training Marina :flexbiceps:
 

Vorige week een medium bak zoute popcorn weg zitten werken...Geen idee hoeveel calorieën dat nou is, maar het was flink veel zout...Gelijk een paar dikke poten de volgende dag :(
 
Dunkirk heeft al heel erg lovende recensies, maar Christopher Nolan heeft altijd steengoede films. Ik moet hem ook nog zien!
 
Onderschat jezelf niet Marina! We hebben dan wel geen vergelijkbare fysieken, maar jouw groei en doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig hoor! Je bent misschien qua fysiek niet waar je wilt zijn, maar de leden zien en lezen ook wat je doormaakt.. Dus cijfer jezelf niet al te gauw weg, jij maakt net zoveel kans als de andere deelneemsters!
 
Onderschat jezelf niet Marina! We hebben dan wel geen vergelijkbare fysieken, maar jouw groei en doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig hoor! Je bent misschien qua fysiek niet waar je wilt zijn, maar de leden zien en lezen ook wat je doormaakt.. Dus cijfer jezelf niet al te gauw weg, jij maakt net zoveel kans als de andere deelneemsters!
Voila, zo is dat! :)
 
Thanks allemaal :)

Vanmorgen na mijn rustdaggie gisteren even lekker getraind. Niet zwaar maar lekker veel focus. Niet ontevreden in ieder geval.

Training 7:05-7:55
Paused Squat 5x20 kg. 5x5x30kg
Pulls ups 5x5
BP 8x20 kg 3x8x25 kg
Bent over cable die raise 3x10x4,5kg
DB row 3x10x14 kg
Upright row 3x10x17,5kg

Fin...
 
En met een goed gevoel weer weg....:thumbs:
 
En met een goed gevoel weer weg....:thumbs:
KLopt. We gaan gewoon rustig aan weer door.
Trainingen 3x per week 45-55 min max. Veel rusten en eten en gewoon weer proberen te bouwen.
Ik hou hoop en ooit zal het me gaan lukken!
Morgen weer verplichte rustdag... maak er een korte dag van op werk en veel rusten. Vrijdag mag ik weer :)
 
KLopt. We gaan gewoon rustig aan weer door.
Trainingen 3x per week 45-55 min max. Veel rusten en eten en gewoon weer proberen te bouwen.
Ik hou hoop en ooit zal het me gaan lukken!
Morgen weer verplichte rustdag... maak er een korte dag van op werk en veel rusten. Vrijdag mag ik weer :)

Dit gaat je vast wel wat opleveren...kort en krachtig
aanvulling...slechte wifi
Ik betrap mezelf er ook op dat ik teveel te snel wil ...te gretig
dieten met minder slaap en dan ook nog krachtgains...gaat niet lukken..maar ja
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven