Fitness Seller

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Heerlijk even paar dagen rustiger aan.
Lijkt erop dat je het al wat meer kan toepassen en accepteren.

Heb morgen ook rustdag, komt beter uit ivm pl training vrijdag. Thuis alleen even fietsen.
 
Dit gaat je vast wel wat opleveren...kort en krachtig

Ik betrap me ook dat ik tev
Ik denk het ook. Merk ook beter herstel en meer rust in mijn lijf. :)

Heerlijk even paar dagen rustiger aan.
Lijkt erop dat je het al wat meer kan toepassen en accepteren.

Heb morgen ook rustdag, komt beter uit ivm pl training vrijdag. Thuis alleen even fietsen.
Het is gekomen uit verplichting omdat de gym niet meer op di en do om 7:00 open is. Ik kan ook best na het werk gaan maar heb besloten gewoon die 2 maanden te kijken wat het doet. Denk en hoop dat het me meer op zou kunnen leveren.
Voor nu even focus op onderhouden.. rusten en eten en kijken of het gewicht en alle andere dingen beter gaan.
Even niet meer door rennen... Soms kan een verplichting je in ene doen beseffen dat het op een ander emanier misschien toch wel veel beter is :engel:
 
Benieuwd hoe je lichaam erop reageert.
Ervaar je ook nog steeds meer ook klachten aan je nek ed of maakt het uiteindelijk niet of weinig verschil met wanneer je meer traint?
 
Benieuwd hoe je lichaam erop reageert.
Ervaar je ook nog steeds meer ook klachten aan je nek ed of maakt het uiteindelijk niet of weinig verschil met wanneer je meer traint?
Ik ook :)
Ik merk wel dat het allemaal wat vaster zit nu ik minder train. Als ik 2 dagen niet train gaat het wel echt lastiger worden en heb ik wel wat meer last. Maar dat kan ik denk ik simpel oplossen door gewoon mijn fysio oefeningen met mijn tubing setje te doen. Kost me 10-15 minuten per dag en is niet inspannend. Puur de stabilisatie spieren in mijn nek stimuleren. Dus dat er maar weer even bijpakken en braaf zijn. :rolleyes:
 
Klinkt al positief!
 
Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd wat het doet.
 
Vanmorgen na mijn rustdaggie gisteren weer even getraind. Niet zwaar maar lekker veel focus. Niet ontevreden in ieder geval.

Heb wel al 2 nachten niets geslapen. Elke keer om 2:00 weer beneden. Snap er niets van. Minder trainen en meer rust maar slapen lukt niet :(

Training 7:05-7:55
Squat 5x20 kg. 5x30kg. 2x5x31kg. 2x5x32,5kg
Pulls ups 5x5
SLDL 3x8x35 kg
DB row 3x10x14 kg
Upright row 3x10x17,5kg
Pull down wijde grip 3x10x25kg en bij elke set na de laatste rep even 20 sec. statig hold.

Fin....
 
Merk wel dat alleen fysio oefeningen eigenlijk niet voldoende is. Nu al.... Maar even aankijken. De rust doet me wel goed.


Ik ook :)

En lekker laten masseren? Dat is niet alleen goed voor je spieren, je raakt er ook veel afvalstoffen door kwijt en wordt er heerlijk duf van.
 
Vanmorgen na mijn rustdaggie gisteren weer even getraind. Niet zwaar maar lekker veel focus. Niet ontevreden in ieder geval.

Heb wel al 2 nachten niets geslapen. Elke keer om 2:00 weer beneden. Snap er niets van. Minder trainen en meer rust maar slapen lukt niet :(

Training 7:05-7:55
Squat 5x20 kg. 5x30kg. 2x5x31kg. 2x5x32,5kg
Pulls ups 5x5
SLDL 3x8x35 kg
DB row 3x10x14 kg
Upright row 3x10x17,5kg
Pull down wijde grip 3x10x25kg en bij elke set na de laatste rep even 20 sec. statig hold.

Fin....

Die upright rows zijn een flink gewicht hoor! Is niet echt een lichte training als je het mij vraagt :flexbiceps::thumb:

En Pullups FTW... :woot: :D
 
En lekker laten masseren? Dat is niet alleen goed voor je spieren, je raakt er ook veel afvalstoffen door kwijt en wordt er heerlijk duf van.
Dat wordt hem niet met een Nekhernia. ;) Alleen mijn fysio zou ik dat laten doen en die zit momenteel vol en tja.... Prijzig ... Want een massage wordt niet vergoed :(
 
Dat wordt hem niet met een Nekhernia. ;) Alleen mijn fysio zou ik dat laten doen en die zit momenteel vol en tja.... Prijzig ... Want een massage wordt niet vergoed :(

Oh shit...nekhernia :( Da's niet zo'n goed plan dan om te masseren inderdaad. En worden massages met een medische achtergrond ook niet vergoed? Je kunt, met je geschiedenis, wellicht een verwijzing krijgen van je huisarts... Dit heb je waarschijnlijk allemaal al lang geprobeerd en ik zit allemaal achterhaalde ideeën te spuien...Never mind me! ;)
 
Die upright rows zijn een flink gewicht hoor! Is niet echt een lichte training als je het mij vraagt :flexbiceps::thumb:

En Pullups FTW... :woot: :D
Dit is voor mij echt een lichte training... jaartje terug was dat wel anders... maar zit nu ook slechter in mijn vel (letterlijk) dan toen...

Oh shit...nekhernia :( Da's niet zo'n goed plan dan om te masseren inderdaad. En worden massages met een medische achtergrond ook niet vergoed? Je kunt, met je geschiedenis, wellicht een verwijzing krijgen van je huisarts... Dit heb je waarschijnlijk allemaal al lang geprobeerd en ik zit allemaal achterhaalde ideeën te spuien...Never mind me! ;)
Fysio behandelingen worden wel vergoed. Massages niet. Verwijzing heb je tegenwoordig voor fysio niet nodig.
Maar ben blij met iedereen die meedenkt over alles hoor :) Thanks
 
Dit is voor mij echt een lichte training... jaartje terug was dat wel anders... maar zit nu ook slechter in mijn vel (letterlijk) dan toen...


Fysio behandelingen worden wel vergoed. Massages niet. Verwijzing heb je tegenwoordig voor fysio niet nodig.
Maar ben blij met iedereen die meedenkt over alles hoor :) Thanks
Een beetje Fysio denk t mee en zet een "massage" onder de kop manuele behandeling.
 
Een beetje Fysio denk t mee en zet een "massage" onder de kop manuele behandeling.
Ze denkt ook zeker mee. In de beginperiode van mijn hernia had ik niet genoeg behandelingen in mijn pakket en mocht ik op het gratis inloop spreekuur van de gym komen als er geen klanten waren voor de inloop. :)
Ze doet zowel fysio als massage behandelingen... alleen de fysio behandelingen leveren toch meer op... en ze zit op dit moment echt vol. Maar als ze een gaatje heeft belt ze me. Woon dichtbij. ;)
Op papier kan/mag alles.....ja alles!! :yes:
niet helemaal... ze is wel in dienst van een bedrijf... Ze kan veel maar niet alles... en fysio behandelingen van de nu vaste klanten gaan voor.
 
Ze denkt ook zeker mee. In de beginperiode van mijn hernia had ik niet genoeg behandelingen in mijn pakket en mocht ik op het gratis inloop spreekuur van de gym komen als er geen klanten waren voor de inloop. :)
Ze doet zowel fysio als massage behandelingen... alleen de fysio behandelingen leveren toch meer op... en ze zit op dit moment echt vol. Maar als ze een gaatje heeft belt ze me. Woon dichtbij. ;)

niet helemaal... ze is wel in dienst van een bedrijf... Ze kan veel maar niet alles... en fysio behandelingen van de nu vaste klanten gaan voor.

Soms kan er wel iets geregeld worden...gewoon om mensen te helpen
Mijn fysio probeert nu de huur van de oefenruimte te declareren als onkostenpost bij de verzekeraar van de tegenpartij
 
ik probeer mee te denken Marina
heb je al gevraagd aan je MDL naar een vetplasma tranfusie
plasma doet z'n werk op die plaatsen waar je het toedient
Voor mij is dat bv om kraakbeen te herstellen in m'n enkel
Ik bedoel als je lichaam het zelf niet aanmaakt wellicht dan een transfusie?

Ik denk niet dat dat kan of aanslaat is behoorlijk complex
ik kan ook niks vinden hierover

hmm. stel je voor dat......
 
Laatst bewerkt:
Soms kan er wel iets geregeld worden...gewoon om mensen te helpen
Mijn fysio probeert nu de huur van de oefenruimte te declareren als onkostenpost bij de verzekeraar van de tegenpartij
Ze probeert altijd wel van alles te regelen hoor. :)

ik probeer mee te denken Marina
heb je al gevraagd aan je MDL naar een vetplasma tranfusie
plasma doet z'n werk op die plaatsen waar je het toedient
Voor mij is dat bv om kraakbeen te herstellen in m'n enkel
Ik bedoel als je lichaam het zelf niet aanmaakt wellicht dan een transfusie?

Ik denk niet dat dat kan of aanslaat is behoorlijk complex
ik kan ook niks vinden hierover

hmm. stel je voor dat......
Ik ga wel eens googlen.... Je weet maar nooit. Dank je. :)

*****
Weer een kort nachtje.. maar ach... het is nu eenmaal zo he.
Dus even een klein uurtje wat gedaan in de gym.. Borst nog niet gedaan dus even op relax en met wat langere pauzes tussen de sets.
Niet te zwaar. Best licht eigenlijk wel. Maar toch weer een voldaan gevoel bij weggaan. Trainen op onderhoud en wat kan. Focus was iig wel goed.

Borst/schouders 7:50-8:40
BP 8x20 (warm up) 2x8x25kg 2x8x27,5kg
DB incline press 3x10x10kg
***even wachten op cable cross over --> pull down wijd 3x10x25kg ***
Cable cross over high 3x10x40kg
Bent over side cable raise 3x10x20 kg
upright row 3x10x15kg

Fysio nek..
frontraise schijf SS DB shruggs
3x10x5kg SS 3x10x14kg

Fin..........
 
Toch weer wat gedaan vandaag ...dus een goede start gemaakt :)

Had je de fysio tijdens het treene die laatste oefeningen?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven