XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Daarom... ik train nu echt op spierbehoud.....


Ik ken de winkel en ben er al eens geweest. Hij is alleen erg duur..... een brood voor 3 euro gaat hard oplopen als je +4000 kcal moet eten.
De glutenvrije havervlokken zijn daar nog duurder dan in de natuurwinkel. Misschien als je extreem groot inkoopt dat het voordelen biedt.
Als ik gewoon een normale hoeveelheid kon eten dan zou het iig betaalbaarder zijn.
Maar iig dank je voor het meedenken. :)
Was er al bang voor aangezien je volgens mij alle hoeken en kieren wel kent in allergie-land..(Hoe jammer ik dat ook voor je vind)
 
Ah ok, duidelijk! Ik moest gelijk aan jou denken toen ik het zag namelijk.
Ik blijf rondkijken hoor en zodra ik toevallig weer eens iets tegenkom, dan laat ik het uiteraard weten.

Even wat anders.. Doe je eigenlijk nog aan yoga?
 
Was er al bang voor aangezien je volgens mij alle hoeken en kieren wel kent in allergie-land..(Hoe jammer ik dat ook voor je vind)
Tja.. als je er al lang mee bekend bent zoek je veel uit. Maar ben blij dat je meedenkt. :)

Ah ok, duidelijk! Ik moest gelijk aan jou denken toen ik het zag namelijk.
Ik blijf rondkijken hoor en zodra ik toevallig weer eens iets tegenkom, dan laat ik het uiteraard weten.

Even wat anders.. Doe je eigenlijk nog aan yoga?
Ben al blij dat iedereen zo meedenkt! :)

Yep.. nog altijd elke zondag. Echt zalig en merk het ook met trainen. Vooral met squatten en DL. Heupen losmaken is daar echt heerlijk voor.
 
Las hier altijd stilletjes mee (ook voor de contest) maar post nooit.
Ten eerste natuurlijk zoals iedereen altijd zegt respect voor je doorzettingsvermogen en hoe je altijd stug onvermoeibaar doorgaat.

Wat ik me dus echt afvraag eh hoe gruwelijk het idee ook klinkt.
Als je echt zo graag moet (wil klinkt leuker) aankomen waarom zet je dan niet gewoon een fles olijfolie aan je mond.
Het lijkt me echt heel ranzig natuurlijk maar waarom doe je niet zoiets?
Of waarom geen olie door je ontbijt heen of in je shake?
Zijn toch makkelijke kcal
 
Las hier altijd stilletjes mee (ook voor de contest) maar post nooit.
Ten eerste natuurlijk zoals iedereen altijd zegt respect voor je doorzettingsvermogen en hoe je altijd stug onvermoeibaar doorgaat.

Wat ik me dus echt afvraag eh hoe gruwelijk het idee ook klinkt.
Als je echt zo graag moet (wil klinkt leuker) aankomen waarom zet je dan niet gewoon een fles olijfolie aan je mond.
Het lijkt me echt heel ranzig natuurlijk maar waarom doe je niet zoiets?
Of waarom geen olie door je ontbijt heen of in je shake?
Zijn toch makkelijke kcal
Dank je. :)

Dat zijn dingen die ik al doe.
Door mijn ontbijt (sojayoghurt met boekweitvlokken en zonnebloempitten cacao kaneel etc) gaat ook nog 2 el lijnzaadolie. Is iig minder ranzig dan olijfolie ;)
Bij al mijn maaltijden gaat een (extra) scheut olijfolie naast wat ik gebruik voor bereiding. Heb ik ergens salade bij dan gaat daar ook olijfolie overheen en wat extra zonnebloempitten. Als ik een eiwitshake heb gaat daar lijnzaadolie doorheen. Tonijn gebruik ik de variant op olie. Dat zijn inderdaad makkelijke kcallen.

Ik heb een tijd heel hoog in koolhydraten gezeten maar dat ging me veel moeilijker af dan hoog in vetten. .
 
Super. Ik dacht even dat je gestopt was namelijk! Ik hoor er echt alleen maar goede dingen over :D. Lekker mee doorgaan in ieder geval.
 
Super. Ik dacht even dat je gestopt was namelijk! Ik hoor er echt alleen maar goede dingen over :D. Lekker mee doorgaan in ieder geval.
Dat doe ik ook zeker! :)

***
Vanmiddag naar BB united geweest. Was rustig dit keer maar weer erg leuk. Lekker getraind en totaal anders dan anders.
Functional circuit training gericht op hypertrofie.... Heb wel mijn grenzen goed in de gaten gehouden. Genoeg pauzes genomen en waar de rest steeds 3 rondes deden deed ik er 2. Was een lekkere workout in ieder geval. Gewichten... gewoon gepakt wat ik kon. Circuit achtige trainingen zijn toch heel anders dan een simpel 5x5 KT schema...

Circuit 1 (3 rondes, elke oefeningen 10-12 reps)
DB SLDL - DB Goblet squat - pull downs wijde grip - DB incline BP

Circuit 2 (2 rondes, elke oefeningen 10-12 reps)
DB lunges - cable row - incline DB Fly's

Circuit 3 (3 rondes, elke oefeningen 12 reps)
DB Preacher curl - one arm triceps push down

Planken (3 rondes)

Pull ups (dit was mijn extraatje :D... ik had 1 circuit gemist (zie hieronder)) en vind dit gewoon een zalige oefening
8x 6x 7x

Ik heb dus 1 circuit gemist .. tijdje staan praten over mijn verterings en aankom problemen etc. Nog wat tips meegekregen om enzymen/probiotica te proberen. Ook nog een zakje vega proteine gekregen van Max Sport om te proberen (Kan ik iig een paar keer een shake proberen). Zit ook wat meer vetten in... kijken of dat aanslaat.
Kreeg iig nog wel complimenten van mijn trainster over dat mijn uitvoering zo netjes en gecontroleerd was. :)

Daarna uiteraard eten!!!! :D
 
Laatst bewerkt:
hahaha die PU dat was jouw ronde Marina..leuk

Leuk verhaal en best pittig zo'n cirquit...niks voor mij ik moet ook lucht hebben haha
 
Dat doe ik ook zeker! :)

***
Vanmiddag naar BB united geweest. Was rustig dit keer maar weer erg leuk. Lekker getraind en totaal anders dan anders.
Functional circuit training gericht op hypertrofie.... Heb wel mijn grenzen goed in de gaten gehouden. Genoeg pauzes genomen en waar de rest steeds 3 rondes deden deed ik er 2. Was een lekkere workout in ieder geval. Gewichten... gewoon gepakt wat ik kon. Circuit achtige trainingen zijn toch heel anders dan een simpel 5x5 KT schema...

Circuit 1 (3 rondes, elke oefeningen 10-12 reps)
DB SLDL - DB Goblet squat - pull downs wijde grip - DB incline BP

Circuit 2 (2 rondes, elke oefeningen 10-12 reps)
DB lunges - cable row - incline DB Fly's

Circuit 3 (3 rondes, elke oefeningen 12 reps)
DB Preacher curl - one arm triceps push down

Planken (3 rondes)

Pull ups (dit was mijn extraatje :D... ik had 1 circuit gemist (zie hieronder)) en vind dit gewoon een zalige oefening
8x 6x 7x

Ik heb dus 1 circuit gemist .. tijdje staan praten over mijn verterings en aankom problemen etc. Nog wat tips meegekregen om enzymen/probiotica te proberen. Ook nog een zak vega proteine gekregen van Max Sport om te proberen. Zit ook wat meer vetten in... kijken of dat aanslaat.
Kreeg iig nog wel complimenten van mijn trainster over dat mijn uitvoering zo netjes en gecontroleerd was. :)

Daarna uiteraard eten!!!! :D
Tja jammer dat ik het miste. Ik zou met Jack Zwolle trainen hoorde ik vanochtend pas. Was wel van plan te komen maar kwam in tijdnood.
 
hahaha die PU dat was jouw ronde Marina..leuk

Leuk verhaal en best pittig zo'n cirquit...niks voor mij ik moet ook lucht hebben haha
Daarom deed ik ook maar 2 rondes... en mistte ik één circuit... oa door het praten... maar ook even op adem komen tussendoor en op mijn eigen tempo. :o

Tja jammer dat ik het miste. Ik zou met Jack Zwolle trainen hoorde ik vanochtend pas. Was wel van plan te komen maar kwam in tijdnood.
Das inderdaad jammer ja.... volgende keer wel?
 
Daarom deed ik ook maar 2 rondes... en mistte ik één circuit... oa door het praten... maar ook even op adem komen tussendoor en op mijn eigen tempo. :o


Das inderdaad jammer ja.... volgende keer wel?

Niks mis mee prima keuze :)
 
BBU klinkt weer als een leuke dag :thumb:
 
Niks mis mee prima keuze :)
Keuzes zijn soms wel lastig maar ik doe nu echt wat het beste voor mij en mijn lijf is! Bevalt me goed :)
Leuk dat je zo'n goede ervaring gisteren hebt gehad! Flinke training ook neergezet :D
Het was zeker leuk! En heb voor T eerst in tijden spierpijn nu.... In mijn glutes :roflol:
BBU klinkt weer als een leuke dag :thumb:
Zekers! Leuk als je ook een keer meekomt!

****
Gisteren weer lekker naar yoga en een rustige dag. Avond bezoek en lekker gekookt dus was erg leuk.
Vanmorgen dus voor T eerst in tijden spierpijn :D in mijn glutes hahahaha...

Was erg vroeg wakker maar redelijk fris. Heb 3 nachten een halve slaappil genomen en daar slaap ik dan een klein uurtje op. Maar man man man... Ik voel me zoveel beter nu!

Vanmorgen getraind.... Ook even 1 circuits erbij gedaan. Ondanks light weight training was het echt lekker.

Training 6:55-7:45
Squat 5x20 kg. 5x5x30 kg
Pull ups 5x5

Circuitje van zaterdag:
DB SLDL 10x12 kg
DB GOBLET Squat 10x12kg
Pull down wijd 10x25kg
DB incline BP 10x8kg
Dit circuitje 3 x herhaald ... Best zwaar :o

Upright row 3x10x17,5 kg
DB row 2x10x14 kg
DB Side raise 2x10x3 kg

Fin....
Merk dat zo een circuitje erbij best lekker is. Mogelijk kan het ook een beetje bijdragen aan mijn conditie...die is bar slecht...
 
Keuzes zijn soms wel lastig maar ik doe nu echt wat het beste voor mij en mijn lijf is! Bevalt me goed :)

Soms zijn we te gretig, maar ons verstand zegt: "Beter niet" want je weet hoe dat afloopt. Dus listen to your hart!!

Vandaag voor mij ook geen ochtendwandeling om mn enkel wat rust te geven...want morgen weer knalluh... Intensity Day....dus
 
Klinkt als een geslaagde dag bij BBU! Top dat je ook weer wat dingen hebt opgepikt en geleerd!
 
Soms zijn we te gretig, maar ons verstand zegt: "Beter niet" want je weet hoe dat afloopt. Dus listen to your hart!!

Vandaag voor mij ook geen ochtendwandeling om mn enkel wat rust te geven...want morgen weer knalluh... Intensity Day....dus
Het is in mijn geval niet alleen listen to your heart.... in mijn geval is het listen to your body, mind and heart ;) Het moet allemaal in mijn geval heel goed op elkaar fagestemd worden. Genoeg prikkel voor behoud... genoeg rust.. en vreten :D

Morgen pak ik weer een vroege dienst.. 6:30 starten en 15:00 naar huis. Buiten ed files rijden en verplichte rustdag.. Woensdag weer knallen. :)

Klinkt als een geslaagde dag bij BBU! Top dat je ook weer wat dingen hebt opgepikt en geleerd!
Het is ook altijd leuk en leerzaam! Volgende keer moet je ook maar meegaan toch? :)
 
Training 6:55-7:45
Squat 5x20 kg. 5x5x30 kg laatste 2 sets paused
Pull ups 5x5
Bp 3x10x25kg

Circuitje zelf verzonnen :D
Bent over cable Side Raise 10x4,5kg
Upright row wijde grip 10x15kg
Front raise schijf 10x5kg
Dit circuitje 4x herhaald ... Best zwaar :o

pull down wijde grip 3x10x25kg en na laatste rep van de set even 20 sec static hold :fire:

Niet zwaar maar wel lekker getraind.
Fin...
 
Klinkt als een leuke dag...Zag in meerdere logs wat circuitjes voorbij komen. Da's niet mals zo meetrainen met de profs :flexbiceps::zweet:

Is dat ook iets voor newbies of is enige jaren trainingservaring wel een pré? :o
 
Klinkt als een leuke dag...Zag in meerdere logs wat circuitjes voorbij komen. Da's niet mals zo meetrainen met de profs :flexbiceps::zweet:

Is dat ook iets voor newbies of is enige jaren trainingservaring wel een pré? :o
Was zeker leuk BBU! Volgende keer ook gewoon meegaan!

In principe zijn dit soort circuit trainingen geschikt voor iedereen. Ik kreeg de tip dit eens per week te doen en daarnaast 2x kracht.

De circuittraining op 80% en dan 10-12 reps voor hypertrofie.
Dus ik zou zeggen probeer het eens.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven