SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep.. dat voelde gewoon even lekker.

Yep.. morgen nog 1 x... maar kan helaas niet vroeg.. bloedprikken en moet voor die test eerst 20 min liggen.. dus wordt na mijn ochtend tussendoor maar trainen. Dus niet 8:00 @ de gym maar 8:00 @ bloedprikpunt.Je een na laatste vrije dag was er eentje met een knallende training in ieder geval...

Dank je.Lekkere training! Maar nog belangrijker; veel succes bij je nieuwe baan (en strakke buik joh!)
x3!
hahaha
Mijn hele arm doet nu pijn.. 

alleen nu dus niet meer.. 

Was wel leuk om te horen.. Dank je.

Ik hoop het.
dank je.Gene geheim.. maar ik hang nu al een tijdje weer op die 3x40 kg hoorJe bench gaat hard! .. Wat is je geheim?
.. Enne .. Vergeet niet naar je lichaam te luisteren en goed voor jezelf te zorgen.. We willen geen Marina met pijn.
Zegt deze dame hier, ik weet het, ik weet het

Alleen had die troela met prikken effe beter op moeten letten. 

Dank je.

Tja.. nu kan het allemaal nog even he.Altijd zijn er wel (v)pr's te vinden, vandaag was zo te zien dus geen uitzondering.
Heb je al een beetje kunnen zitten op een nieuw schema?
Dank je.

wist niet at me overkwam. Ik dacht ach vroeg wakker zal ik zo maar gaan trainen. En opeens was het 8:40.
... dus ontbeten en toch besloten even benen aan te pakken. Biceps niet want dan wordt het té lang. 
the feel in those hammies!
maar mat was vrij dus toch maar effe doen! 

wasverzachter is niet meer nodig. 
Dank je.Een prima training om je laatste vrije dagen af te sluiten.
Nieuwe baan.. Nieuwe trainingen!!
.. Ik voel aan mijn water dat ook de nieuwe trainingen weer knallers worden!![]()
het ging lekker maar inderdaad vandaag een totaal nieuwe start. 

geen PR's oid maar gewoon lekker bezig geweest.