MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je een na laatste vrije dag was er eentje met een knallende training in ieder geval.. ;).

Lekkere training! Maar nog belangrijker; veel succes bij je nieuwe baan (en strakke buik joh! ;) )

• Topic Starter Topic Starter
lekker die pushups nog aan het eind
yep.. dat voelde gewoon even lekker. :D

Je een na laatste vrije dag was er eentje met een knallende training in ieder geval.. ;).
Yep.. morgen nog 1 x... maar kan helaas niet vroeg.. bloedprikken en moet voor die test eerst 20 min liggen.. dus wordt na mijn ochtend tussendoor maar trainen. Dus niet 8:00 @ de gym maar 8:00 @ bloedprikpunt. :p
Maar hopelijk daarna knallen.. als ze een beetje fatsoenlijk prikken... Wil toch effe die max op BP weer halen. :o

Lekkere training! Maar nog belangrijker; veel succes bij je nieuwe baan (en strakke buik joh! ;) )
Dank je. :D x3! :p hahaha
Ik wil gewoon beide. Knallen met trainen en lekker starten met mijn nieuwe baan. Moet kunnen toch??

Maar buikje zal wss toch wel minder strak worden met aankomen he...

Vanmorgen bloed prikken. Prikt die trien door mijn ader heen. Daarna gaan trainen en ben erachter dat dat niet zo slim was.. Tijdens trainen al last van mijn arm.. En nu thuis dus een blauw/zwart ei in mijn elleboog en kan mijn arm bijna niet buigen en/of strekken.. :o Mijn hele arm doet nu pijn.. :(

Maar goed ik wilde wat er ook gebeurde nog één keer lekker knallen in alle rust. Mijn laatste uitgebreide training en tevens laatste vrije dag... Dus ja.. Beetje té eigenwijs... :rolleyes:

Maar het ging wel lekker. :D alleen nu dus niet meer.. :o
PR's komen ook omdat ik van 10 reps naar 8 reps ben gegaan. Alvast voorbereiding voor volgende week ivm minder tijd om te trainen.

Borst/Triceps

Incline BP Omgewisseld met Flat BP die was nl bezet
8x15 kg stang opwarmen
8x25kg
8x30kg
8x35kg (VPR)
6x37,5kg geen spotter.. (VPR +3 reps)
4x37,5kg geen spotter. (VPR)

Flat BP
8x20 kg stang opwarmen
8x30kg
8x35kg
3x40 kg Alleen! wel met spotter... just in case.. hier liet mijn arm me dus in de steek en kwam dat mooie blauwe ei tevoorschijn... :o

Incline DB press
8x10kg
8x11kg
8x12kg
8x13 kg en toen deed mijn arm dus pijn...

cable cross over high gewicht is per zijde
10x40 kg
10x50kg
10x60kg
9x63,5kg (PR +1 kg)

Incline DB fly's
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg
8x11 kg
8x12 kg (PR +1 kg)

Dips between bars elleboog wilde echt niet meer.. dus op BW gehouden..
10x BW
10x BW (VPR)
9x BW
9x BW (VPR)

rope push down
10x11kg
10x13,5kg
8x16kg
8x18,5kg
8x20kg (+1,5 kg PR)

straight bar cable push down
10x13,5kg
10x17,5kg
10x20kg
10x22,5kg (+1,5 kg PR)

rope overhead triceps extension staand
10x12,5kg
10x15kg
8x16kg (PR +1 kg)
8x17kg (PR +2 kg) :D

DB kickback
8x5kg
8x6kg
8x7kg
8x7kg (VPR 1 set meer op 7 kg) pfff... triceps zaten ram vol.. :o

En toen ging het omkleden nauwelijks meer van de pijn in mijn elleboogholte.. dik zwart/blauw ei erin en zit dus nu te koelen... :(
Ben bang dat als dit zo blijft dat het morgen een verplichte rustdag gaat worden.. :(

Oh ja.. kreeg nog een complimentje dat mijn V vorm er al flink inzit.. smalle taille tov schouders. :) Was wel leuk om te horen..
Moet alleen wel meer massa op....Dan vind ik het zelf pas mooi...

Laatst bewerkt:
Zo jou bench gaat echt lekker!!!:)

die benchgains blijven maar komen!!!

Je bench gaat hard! .. Wat is je geheim? ;)
.. Enne .. Vergeet niet naar je lichaam te luisteren en goed voor jezelf te zorgen.. We willen geen Marina met pijn :(.
Zegt deze dame hier, ik weet het, ik weet het :rolleyes:

Zo jou bench gaat echt lekker!!!:)
Dank je. :)

die benchgains blijven maar komen!!!
Ik hoop het. :) dank je.

Je bench gaat hard! .. Wat is je geheim? ;)
.. Enne .. Vergeet niet naar je lichaam te luisteren en goed voor jezelf te zorgen.. We willen geen Marina met pijn :(.
Zegt deze dame hier, ik weet het, ik weet het :rolleyes:
Gene geheim.. maar ik hang nu al een tijdje weer op die 3x40 kg hoor :o
Ik luister wel naar mijn lichaam hoor. :) Alleen had die troela met prikken effe beter op moeten letten. :(
Maar het gaat al wat beter vandaag. Alleen mijn linkerschouder en bovenarm willen niet. Stomme K zenuw..

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Vroeg wakker... dus dacht toch nog maar even genieten van de vrijheid en rust in de gym. :D
Mijn elleboog gaat al wat beter.. zit nog een aardig blauw ei in maar het is iets minder pijnlijk... Daarentegen doet mijn schouder en bovenarm weer lekker irritant.. pijnlijk door die K zenuw... Maar niet iets wat me tegenhoudt om te gaan trainen. :rolleyes:

Ben wel alvast op 4x8 gegaan ivm volgende week als ik weer werk. Minder tijd dus moet de training korter worden.
Nu in 5 kwartier klaar. Dat is goed te doen. :)
Alleen schouder zit me nu behoorlijk in de weg.. :(

Rug/schouders

rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

Pull ups wijd
8x
8x
7x
7x

pull down wijd
8x25 kg
8x30 kg
8x35 kg
8x38,5 kg (+1 kg)

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
8x27,5 kg
8x32,5 kg
8x38,5 kg
8x43,5 kg (+1 kg) Wel erg zwaar.

BOR
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
9x45 kg (+1 rep) meer gewicht lukte niet..

DB one arm row
8x11 kg
8x12 kg
8x13 kg
8x13 kg (VPR 1 set meer op 13 kg)

MP seated geen spotter
8x15 kg
8x20 kg
8x25 kg
7x30 kg (VPR +1 rep) was erg zwaar... hier begon schouder wat lastig te worden dus gestopt

side raise staand
10x3 kg
3x8x3 kg blijft op dit gewicht al moeizaam met links..

front raise staand
2x8x3 kg
2x8x4 kg erg zwaar met links weer...

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
2x8x20 kg
2x8x21 kg (PR +1 kg) niet veel meer maar iig iets. :0

shruggs
8x14 kg
8x15 kg
8x16 kg
8x17 kg (+1 kg tov de laatste paar weken... Voor de last van mijn schouder erger werd kon ik 20 kg halen. Maar ik ga weer iets vooruit.)

lying incline bent over side raise
4x8x7 kg

sterke training marina!

Altijd zijn er wel (v)pr's te vinden, vandaag was zo te zien dus geen uitzondering ;).
Heb je al een beetje kunnen zitten op een nieuw schema?

Sooh, je maakt er werk van.
Goed bezig ! ;)

Altijd zijn er wel (v)pr's te vinden, vandaag was zo te zien dus geen uitzondering ;).
Heb je al een beetje kunnen zitten op een nieuw schema?
Tja.. nu kan het allemaal nog even he.
Ik denk dat ik voor nu mijn schema wel aanhoud qua indeling... alleen alles op 4x8 doe en een oefening minder. Dan even kijken hoe het gaat ook met tijd. Als het bevalt hou ik dat nog even aan.. en ga ik ondertussen eens kijken hoe ik het eventueel anders kan gaan doen

Sooh, je maakt er werk van.
Goed bezig ! ;)
Dank je.:)

Vandaag later wakker. Gisteren toch nog even klein mijn verjaardag gevierd. de herkansing. Ze gingen pas laat weg tegen 1:00 en ik had door het zitten en gedraaid praten enorm veel last van mijn nek en schouder/arm links. Dus met een diazepam naar bed gegaan en tot 7:00 geslapen. :eek: wist niet at me overkwam. Ik dacht ach vroeg wakker zal ik zo maar gaan trainen. En opeens was het 8:40. :o... dus ontbeten en toch besloten even benen aan te pakken. Biceps niet want dan wordt het té lang.
Het ging redelijk maar bij legpress op het laatst schoot er iets niet goed in mijn nek/schouder en dat deed zoveel pijn dat ik ben gestopt... dus even geen kuiten meer gedaan. Hoe dit nu kan weet ik niet want schouders gebruik je niet eens. Maar goed.. nu maar weer een diazepam genomen en rust houden rest van de dag. Maar al met al best een lekkere training al was het een stuk drukker.. Was een uur later om 9:45... maar toen ik wegging was het alweer heel rustig. :p

Benen/kuiten

squat
8x20 kg stang opwarmen
8x30kg
8x40 kg
8x50 kg ging erg zwaar dus even niet gemaxt
15x30 kg rep out

front squat
2x6x30 kg
5x35 kg Ging best lekker maar wel zwaar na gewone squats
3x40 kg (PR) toch proberen... maar verder kwam ik niet meer... :o

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
8x40 kg
8x45 kg
8x50 kg
8x55 kg
8x60 kg weer gelukt!! :heart: the feel in those hammies!

Hier doe ik gewoonlijk hip trust maar de matten waren allemaal bezet dus kon er niet liggen.. :(

lying leg curl
8x10kg
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg (VPR)

leg extensionalles 1,5 kg hoger
8x47,5kg
8x52,5kg
8x57,5kg
8x62,5kg (PR +1,5 kg) Zwaar... maar dan merk ik wel dat ik hiptrust nog niet gedaan had...

Hip trust op body bow Benen waren al best lam.. :o maar mat was vrij dus toch maar effe doen!
10x55 kg
10x60 kg
10x65 kg
10x70 kg
10x75 kg (PR +5kg) Lekker branden met vasthouden bovenin. :D

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
10x35kg
10x40kg
10x45kg
8x50kg (PR +2,5 kg)

leg press
10X140 kg
8X150 kg
8X160 kg
8X170 kg Verdomd zwaar en schoot in mijn nek/schouder wat verkeerd.. --> gestopt.

geen kuiten meer gedaan op LP.. :(
en Biceps zaten er ook niet meer in..

Maar vind niet dat ik ontevreden mag zijn voor mijn laatste training zonder op de klok te hoeven kijken.

morgen eerste werkdag op mijn nieuwe werk... weet nog niet of ik dan biceps/buik ga doen want ik moet ook om 18:30 bij de manueel therapeut zijn. Dus we zullen het zien. :)

Voor nu rest van de dag rust.

vergeet niet dat een rustdag af entoe ook goed is voor je spieren :)

Heb al genoeg rustdagen gehad. ;)
Morgen lekker werken en dan zien we wel. :) Heb er zin in ook al denk ik brrrr... spannend. :D

zware aaf maar goede nachtrust! nice

lekkere train weer

maar vooral: zet m op morgen, wordt vast een dag met veeeeeeel indrukken

Nou vanaaf is niet zwaar hoor. Train was al vanmorgen vroeg.. nou ja.. effe later dan anders.. 9:45 begonnen.
vanaaf lekker alleen gehangen op de bank.. eigenlijk vanaf 11:15 al. :o

Het gaat inderdaad een dag van indrukken worden. Zien of mijn kantoor nu af is.. en alle problemen beginnen vast te leggen. En ik zal geuerend naar geurkaarsjes thuiskomen. :o wasverzachter is niet meer nodig. :p

Een prima training om je laatste vrije dagen af te sluiten ;).
Nieuwe baan.. Nieuwe trainingen!!
.. Ik voel aan mijn water dat ook de nieuwe trainingen weer knallers worden! :cheer:

Hoe was de eerste werkdag?

Een prima training om je laatste vrije dagen af te sluiten ;).
Nieuwe baan.. Nieuwe trainingen!!
.. Ik voel aan mijn water dat ook de nieuwe trainingen weer knallers worden! :cheer:
Dank je. :) het ging lekker maar inderdaad vandaag een totaal nieuwe start. :)

Het was leuk.. druk... indrukwekkend.. en een shit load aan problemen.. als je bedenkt dat ze al 40 jaar bestaan en er qua kwaliteit en klantklachten en alles eromheen niets digitaal is... :rolleyes:
Er is geen lab, Er zijn geen genormeerde testen, alles wordt provisorisch gedaan.. Niets opgeslagen of digitaal.. er is niets.. ik moet van scratch af gaan bouwen. Veel kwaliteit/productieproblemen waardoor leveringen niet doorgaan.. Kortom bergen werk en overzicht ver te zoeken. Ik werd al voorgesteld als dit is Marina en zij wordt mijn baas (dat zei de medewerkster) en zij gaat alle problemen oplossen. Nou hahahha.. als het zo simpel was?? Er ligt in ieder geval een flinke klus op mijn dak en de twee grootste lijnen worden mijn eerste taak. Deze week al 2 vergaderingen met klanten over klachten en in maart nog ergens naar een leverancier en ik moet het lab (wat nog niet af is) inrichten... Daarbij zal ik nog moeten gaan deelnemen in een Technische commissie waar ik eigenlijk in Juni heen moest... maar helaas ben ik dan op vakantie.. Maar goed. Ik zal het er druk mee krijgen. Een giga uitdaging met veel werk maar trainen blijf ik doen. KOrter.. intensiever.. en hopelijk met massa...

Had trouwens nog mijn cortisol laten prikken. Geen idee of iemand er ervaring mee heeft.. maar die is aanzienlijk te hoog... gewoonlijk zeggen ze dat je dan aan moet komen.. Is bij mij weer eens andersom. Maar ik moet proberen hem te verlagen.. alleen alle algemene tips doe ik al.
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft hiermee.. wat te doen.. en wat voor effecten het kan hebben. Wel denk ik dat dit dus mogelijk mijn slechte/niet slapen zou kunnen beinvloeden (en mogelijk mijn spiergroei dan ook??)

Maar goed. ik zat zo vol met indrukken dat ik toch een klein uurtje ben gaan trainen om even mijn kop leeg te maken. Biceps/abs en wat fysio schouder oefeningen.. Was lekker en leuk omdat ik weer wat bekenden zag van voor mijn periode thuis.
Loggen komt wel. Nu geen zin in.. :p geen PR's oid maar gewoon lekker bezig geweest.

gewoon lekker bezig geweest.[/QUOTE]

;) daar draait het toch ook om. Dat je iets gedaan hebt en even je zinnen hebt verzet... dat is ook al heel wat :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven