MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ghehe, zo hoort het ook bij sushi ;).
En super dat je thuis gewoon nog braaf je eitjes en shake hebt genomen, evenals het ontbijt vanochtend!
Het doet je training goed zo te lezen ;).
Yep... je overeet jezelf altijd met dat soort dingen. :D
Het was vandaag wel even met hangen en wurgen alles wegkrijgen. Komt denk ook omdat ik de hele dag alleen maar gehangen heb. :o Maar morgen weer een dag. Kijken of ik benen kan knallen.
Trainen doet me inderdaad goed. Merk het heel erg met mijn nek/schouder als ik een keer een paar dagen niet kan trainen en dan ook nog in combi met die lange rotte autoritten. Maar het gaat beter nu. :)

Kwam nog een oude foto van mijn rug tegen. Is wel van vorig jaar na mijn hernia (eind juli 2014). Maar ik zie toch wel wat vooruitgang. Het gaat niet snel (zeg maar gerust tergend langzaam. :sad:)omdat ik vanwege de uitval van mijn arm niet optimaal kan trainen.
Maar er is in ieder geval wel weer een beetje vooruitgang zichtbaar.
2dh7b10.jpg

Progressie is duidelijk te zien marina!! top!:)

Ik zie mooie harde spiermassa!

Progressie is duidelijk te zien marina!! top!:)
Dank je! :)

Ik zie mooie harde spiermassa!
Dank je! :)

Nu op naar meer! :lifter:

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:11 ----------

Vanmorgen om 7:50 als eerste in de gym. Zalig rustig. Benen op het programma.
Ze hebben nu een safety squat bar ( http://www.roguefitness.com/sb-1-rogue-safety-squat-bar )en een hexbar nieuw aangeschaft dus ben er even mee gaan proberen. :)
Ik merk dat de squat bar voor mij beter werkt gezien mijn arm/schouder. Kon weer wat meer gewicht pakken. Aan het eind nog even de hexbar geprobeerd. Is even wennen dat wel maar gaat stukken beter met de lift of met mijn schouder.

Training vanmorgen (werksets)

squat (met die andere stang +4 kg meer) 2x10x49 kg
SLDL 3x10x55 kg
leg curl liggend 2x10x20 kg 1x9x20kg
leg extension 2x10x58,5 kg
hiptrust 3x12x60 kg
kuiten zittend 3x10x42,5 kg
kuiten legpres 15x200kg 15x230kg 15x260kg (max apparaat)

Proberen hexbar 10x24kg 10x34kg 10x44kg 5x54kg

Oke. Hiptrust en hexbar waren dus extra. Maar ik had nu even tijd om het te proberen. Ik was evengoed binnen een uur klaar. :)

De volhouder wint ;)

Netjes!

Zeker verschil te zien! Toppie

Zeker verschil te zien! Toppie
Thanks. :)

na vorige week veel last weer van mijn nek/schouder. Gisteren dus weer bij de fysio geweest en alles opnieuw getaped. Ik baal dat ik zoveel last heb van mijn schouder. Een rare pijn. Als ik stilzit verrek ik van de pijn. Bij bewegen niet. Ook mijn schouder is getaped. Bij pijn stoppen met trainen. Maar het blijft dus raar dat ik alleen met stilzitten (arm laten hangen) pijnscheuten voel bovenop mijn schouder.

In ieder geval na rustdag gisteren vandaag lekker schouders/triceps getraind. Geen last gehad van mijn schouder/nek. Het ging zelfs opvallend lekker.

training alleen werksets
seated MP 2x10x27,5 kg / 1x6x30kg
upright row 10x22,5 kg / 9x25 kg
DB side raise 2x10x5 kg
face pulls 10x13,5 kg / 10x15 kg
EZ bar lying triceps extension 2x10x17,5 kg
triceps overhead extension 10x15 kg / 2x10x16 kg
triceps rope push down 2x10x16 kg

Was een lekkere training en gek genoeg dus nergens last van. Binnen een uur klaar met trainen en naar huis.

Sterke trainingen marina!

Wel balen van je schouder zeg. Ff afkloppen maar met mijn schouders gast t nu eindelijk beter. Ik had meestal het meest last als ik pc werk deed, maar bij mij kwam het dus uit mn nek en traps vandaan. Mn schouder trok daardoor in een verkeerde positie wat alles bovenin liep af te knellen *daarom deed een schouder pomp verwekte pijn*. Hoop dat jij er snel vanaf bent.

Je tobt weer wat af meid..
Gelukkig kan je in ieder geval blijven trainen, hopelijk kan je daar een beetje je ei in kwijt :).

Sterke trainingen marina!

Wel balen van je schouder zeg. Ff afkloppen maar met mijn schouders gast t nu eindelijk beter. Ik had meestal het meest last als ik pc werk deed, maar bij mij kwam het dus uit mn nek en traps vandaan. Mn schouder trok daardoor in een verkeerde positie wat alles bovenin liep af te knellen *daarom deed een schouder pomp verwekte pijn*. Hoop dat jij er snel vanaf bent.
Dank je.

Ik baal echt van mijn schouder. Ik kon door de uitval van mijn arm al niet optimaal trainen. maar merk nu ook dat ik rug en borst niet zwaar kan aanpakke. Ik faal op mijn schouder. iemand tips hoe je dan toch je borst en rug zwaar aan kan pakken om te groeien ondanks een niet meewerkende schouder?

Ik hoop ook dat het snel over is... Wil gewoon goed ertegenaan kunnen gaan.

Je tobt weer wat af meid..
Gelukkig kan je in ieder geval blijven trainen, hopelijk kan je daar een beetje je ei in kwijt :).
Yep. :sad: helaas wel... kan dus rug en borst niet optimaal pakken...
Ik kan gelukkig mijn ei er wel in kwijt. :) al had ik liever wat meer spieropbouw...

vandaag Borst/biceps aangepakt. Door mijn schouder kon ik dus niet maximaal gaan. Moest alles lichter pakken en heb niet het gevoel dat ik borst echt goed aan kan pakken. heb dat met rug ook. Hoe kan je dan wel groeien als je niet een gewicht kan pakken waarbij je echt je borst en rugspieren voelt werken?
Vorige keer kon ik 5x40kg BP doen. Nu bleef ik al steken op 4x37,5 kg.. dus omlaag gegaan en paused gedaan met 2x10x30 kg Maar toch niet echt ee voldaan gevoel over mijn borst training. Biceps waren daarentegen wel lekker vol. Heb wat pics gemaakt (zie spoiler) Ben nog steeds een schriel kippie maar spieren heb ik wel.

Training vandaag Borst biceps (alleen werksets) (50 min)

BP 10X35 kg 4x37,5 --> Fail op die :mad: schouder
BP paused 2x10x30 kg
Incline DB press 2x10x12 kg ook 1 kg minder:(
Incline Fly's 2x10x11 kg
Cable cross over high 2x9x62,5 kg (gewicht per zijde)
Biceps overhead extension 10x50kg , 9x52,5 kg (gewicht per zijde)
Barbell biceps curl 2x10x25kg
Incline seated DB curl 2x10x7kg
opdrukken 3x10

Licht was niet bepaald goed... en aanspannen en een foto maken.. :o bagger om niet te trillen. Dus ja..
w7mn8y.jpg

10zyc0o.jpg

Aardige training ondanks de fail en iets mindere incline.

Goeie bicep, flexen na een bicep training is nooit easy.

Aardige training ondanks de fail en iets mindere incline.

Goeie bicep, flexen na een bicep training is nooit easy.
Thanks. :) ik baal er gewoon van dat ik borst en rug niet lekker zwaar kan pakken.
Dat klopt.. ging ook erg moeizaam met trillende armen. :D

Morgen rustdag en maandag weer een dag op pad dus wss geen mogelijkheid tot trainen. Dus nu even 2 dagen achtereen. Vannacht voor geen donder geslapen door de pijn in mijn schouder/nek.. dus vroeg op helaas. Liggen en zitten doen pijn.. trainen en bewegen voelt nog het beste... Zo tegenstrijdig maar goed. Benen lekker aangepakt als kon ik op SLDL en wat andere oefeningen niet op mijn maximale gewicht doen door mijn schouder. Maar al met al voelde het best lekker.
Heb weer es walking lunges gedaan. Wat voelt dat ook lekker :heart:

Benen (alleen werksets. Klein uurtje. was er al om 8:20)

Squat 10x44kg , 10x49kg , 10x51,5kg (wel moeizaam + paar keer even op adem komen tussedoor... er wilde iemand meedoen dus ik laat me niet op mijn kop zitten en heb ook die laatste set die 2,5 kg erop laten zitten.:o )
SLDL 3x10x50 kg (lager gewicht door schouder, zeer langzaam uitgevoerd)
lying leg curl 2x10x20kg
leg extension 10x57,5kg , 10x60kg
kuiten zittend 2x10x42,5kg , 10x45kg
walking lunges (eindelijk weer eens en zoooo lekker. :D) 3x10x10kg DB's (voorheen kon ik zwaarder maar door mijn schouder niet. :( maar door goed de spieren aan te spannen voelde ik hem erg goed. :o)

waggelend naar huis. :D oh nee.. naar de auto en toen naar huis. hahaha

Lekker he, die walking lunges.. Dat gaat spierpijn worden ;).

Lekker he, die walking lunges.. Dat gaat spierpijn worden ;).
Inderdaad.. en niet zo zuinig ook. :o die gaat er weer in blijven!

Echt een K nacht gehad. :( schouder is niet te harden qua pijn. Zelfs een slaappil hielp niet om erdoorheen te slapen. Had fysio geappt.. ze zou ook @ de gym zijn (zit ook de praktijk bij in). Ze zei dat ik kon komen. Heeft me vervolgens door een serie oefeningen meegenomen. Alles op 60-80% en alleen waarbij ik geen pijn had. De beweging heeft mijn schouder zeer veel goed gedaan. Dus niet echt een training... maar meer op beweging even wat oefeningen met haar uitgevoerd. Moet ook buikspieren weer oppakken ivm mijn nek (core weer sterker maken.. want merk dat die zwakker is geworden aangezien ik al maanden geen buikspieren meer heb gedaan. :o

Training (niet bepaald training te noemen... oefeningen onder begeleiding van mijn fysio... alles heel langzaam uitgevoerd 2 om 4 seconde)
MP seated 4x10x20 kg (66%)
Arnold press 4x10x6 kg (60%)
DB Side raise 3x10x3 kg (60%)
Upright row 3x10x20 kg (80%) licht gevoelig
Face pulls 3x10x12,5 kg (83%)
triceps overhead rope extension 3x10x12,5 kg (78%)
straight arm push down 10x11 kg , 2x10x12,5 kg (90%)
straight bar push down 3x10x15 kg (85%)
DB lying triceps extension 3x10x6 kg (85%)

verplicht door fysio nog wat buikspieren
crunch SS lying leg raises
75x SS 15x
60x SS 15x
65x SS 15x
Russian twist
3x20x5 kg (1x =links+rechts)
ab machine 15x9kg , 2x15x10kg

evengoed met 1:05 klaar. Schouder voelt nu een stuk beter. Toch meer beweging erin krijgen en niet te zwaar willen gaan.... En hopen dat het snel over is...:sad: dit is niet fijn...

Het is erg frustrerend, maar je bent in ieder geval wel verstandig bezig! Top dat je samen met fysio kon trainen, zo weet je in ieder geval zeker dat je niets forceert..
Houd je taai meisje X

Zo'n revalidatie kan zo frustrerend zijn, maar ook zo goed.
Nu hopen dat je alleen nog vooruit gaat (niet weer een stapje achteruit).

Het is erg frustrerend, maar je bent in ieder geval wel verstandig bezig! Top dat je samen met fysio kon trainen, zo weet je in ieder geval zeker dat je niets forceert..
Houd je taai meisje X
Ja het is zeker frustrerend.. :( Maar we gaan door en hopen dat het snel over is. :)

Zo'n revalidatie kan zo frustrerend zijn, maar ook zo goed.
Nu hopen dat je alleen nog vooruit gaat (niet weer een stapje achteruit).
Ik hoop het ook. Het heeft nu wel lang genoeg dwars gezeten allemaal. :o

Ik werd dus zaterdag gebeld door het bedrijf waar ik vandaag wat apparatuur moet testen. Na een paar keer bellen is de afspraak verzet van 10:00 naar 13:00. Het is 2 uur rijden. Ik had gerekend dan op tijd terug te zijn vóór de file als ik er om 10:00 zou zijn. Maar om 13:00 daar pak ik hoogstwaarschijnlijk ook flink wat file mee en mijn nek en schouder vinden lange ritten al niet leuk. Dus besloten vanmorgen eerst 2 uur vrij te nemen. Toch te gaan trainen obv mijn fysio. Dus rug gedaan en op wat lager gewicht ivm mijn schouder en nek. Nu voelt het weer wat beter na een nacht wakker van pijn. Dus even eten en zo in de auto 2 uur daarheen rijden en dan afwachten wat het brengt. Hoop iig dat de testen succesvol zijn. Daar doen we het voor. Ik zal dus vanaaf tegen 18:30 hopelijk wel thuis zijn. Gebroken misschien.. maar misschien omdat het nu na mijn training redelijk gaat ook wel niet. Ik hoop op het laatste.

Rug Training 8:00-9:00 met fysio. Lager gewicht ivm schouder/nek en focus op langzame beweging
Lat pull down wijd 3x10x35kg (-2,5 kg)
lat pulldown behind neck 3x10x32,5 kg (-1 kg)
lat pull down small hammer grip 3x10x35 kg (-3,5 kg)
DB row 3x10x11 kg
seated cable row small 3x10x35kg
BOR 10x30 kg , 2x10x35 kg
DB shruggs 3x10x20 kg
Pull ups wijd --> faal op schouder
Pull ups hammer grip 8x 7x 6x
Push ups 3x10
scharen (moest van fysio 1 oefening buik doen. :o ) 3x20

nu snel eten en weg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven