SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe mij best. ben met moeite heen en weer gekomen..
Niet echt...Ik hoop dat je nek en schouder de autorit doorstaan!
na 45 min rijden is het echt op.. dus vaak gestopt tussendoor. Gelukkig had ik wel extra tijd ervoor ingerekend.Ik weet het. Was ook een beetje door de fysio. Ze wilde dat ik wat meer bewegingen deed op licht gewicht om de boel "wat losser" te maken. En ja.. dan ben ik zo eigenwijs om er niet tegenin te gaan.Marina, je doet weer veel te veel sets voor de betreffende spiergroepen..!

Ik snap hem niet..
Ik weet dat ik teveel wil... en het beter niet kan doen. Heb het echt begrepen. 
Ik weet dat het niet erg is. Maar het is nu eerder zo dat als ik niet train ik meer pijn in mijn nek/schouder heb.. en daarom dat ik juist wel wilde trainen. Stomme is dat als ik stilzit/lig ik veel pijn heb en als ik train en beweeg niet. Daarom snap ik het ook niet en ben ik wel gaan trainen.Een keer niet trainen geeft niet en je kan het hebben.
Het moet niet zo zijn dat je alles omplant voor trainen.
Soms is het even racen maar ook naar je lichaam en verstand luisteren. Rust heb je nodig anders loop je jezelf voorbij.
Je klachten beginnen alweer op te komen das niet de bedoeling.

niet door het trainen. Ik had alleen verstandig moeten zijn en met die rit mijn nekkraag om moeten doen. Maar ik wil dat zo min mogelijk omdat dat ook je spieren verzwakt.. dus verkeerde eigenwijsheid. 
Dank je.Respect hoor Marina dat je ondanks pijn en slaapgebrek gewoon doorzet, waak over je grenzen !
Ik hou mijn grenzen goed in de gaten. Daarom dat ik ook juist eerst was gaan trainen. Als ik niet was gaan trainen had ik die autorit niet kunnen maken.. Nu wel. maar goed.. ik hoop maar dat het binnenkort even beter gaat en er wat minder lange ritten voor werk aankomen. Nou ja.. na komende zondag en maandag dus..
Ik heb inderdaad wel een aantal stabilisatie oefeningen. En een aantal strek oefeningen met mijn nek. Die doe ik nog altijd braaf elke dag. Maar dat is niet voldoende om het echt goed los te krijgen. Het helpt wel.Heeft de fysio je geen oefeningetjes gegeven die je kunt doen tijdens de autorit, of tijdens tussenstops? Zodat je een beetje blijft bewegen, en niet vast komt te zitten.
Volhouden meid. Dat gaat echt wel weer komen.Hihihi wou dat ik mocht trainen alweer, me geduld wordt een beetje op de proef gesteld

idd... moest maandag 2 uur heen rijden en 2 uur terug.. een ramp.. na 45 min viel ik al bijna weg.. Stomme nek.Stil zitten is echt funest voor je nek/schouder/rug. Ik heb ook weer last na gisteren (6 u in de bus pfff).
Hoe is het nu met je nieuwe eetschema?

... shruggs.. en toen viel net mijn arm uit.. *oeps*
Ik wil groeien! 
Alles gaat met vallen en opstaan. Het is vooral belangrijk steeds weer op te staan en dat is wat ik zal blijven doen. Ik blijf volhouden om naar mijn doel te komen. De volhouder wint toch?Blijft kwakkelen he.. echt naar voor je dat er vaak weer een terugval is..juist omdat je zo graag wilt.
Kan alleen maar zeggen: succes

Ehm... pijnlijk..

Maar hij heeft wel gelijk. Het is allemaal positief. Ook minder last van buikklachten ook. Ik mag hier en daar wat voedingsmiddelen toe gaan voegen. Erop lettend hoe het valt en voelt. Dus of ik klachten krijg of niet. In kcal blijft het gelijk.
Dat zit nu getaped na een paar zeer pijnlijke duwervaringen.. Dan mijn nek nog even goed gemasseerd en vervolgens alles getaped... Pijn in mijn schouder is nu wat minder.. Maar dat zwart worden voor mijn ogen was niet fijn. 
Het is geen laxeer middel. Het is een middel dat vocht i de darmen vasthoud om zo de ontlasting wat soepeler te maken.Hoe lang gebruik je al laxeermiddelen Marina? Want daarvan is bekend dat het de darmen sneller ledigt en er daardoor minder voedingsstoffen worden opgenomen....