SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou de krachten waren opgedaan. Ging heerlijk vanmorgen even.

maar bij de laatste set kwam Fred binnen.
ik blij.. spotter arrived! hahahahh en even een PR gezet.
)
)
Thanks.

Weet niet of je al met muziek traint, maar anders standaard dopjes met muziek indoen als het druk is? Dan kan je lekker opgaan in je eigen wereldjeThanks.Heb ooit eens 1x42,5 kg gehaald... Dus vind dit wel een PR. Ik denk echt dat die 45 kg er ook inzit. Maar het was zo druk ... denk dat dat toch wel invloed had dat ik me niet genoeg kon concentreren...
.Ik train al met oordopjes in.Weet niet of je al met muziek traint, maar anders standaard dopjes met muziek indoen als het druk is? Dan kan je lekker opgaan in je eigen wereldje.
Maar dan nog.. het krachthonk is nogal klein bij ons. 
Dank je. .
Ben er erg blij mee. Het zou best eens gewoon de rust kunnen zijn.Lekkere train, mooie gewichten. Is het die paar dagen rustig aan doen dat je nu plotseling omhoog gaat, of zou het toeval zijn?
Zelf geloof ik heilig in de rustdagen hoor.

Was het ook.

Meer info:
Ik train al met oordopjes in.Maar dan nog.. het krachthonk is nogal klein bij ons.
Dank je. .
Ben er erg blij mee. Het zou best eens gewoon de rust kunnen zijn.
Ik moet er gewoon aan toegeven. Was het ook.
Vandaag even wat minder. Gaat niet zo lekker met mijn schouder. Heb even wat oefeningen gedaan puur voor mobiliteit... schouder links is behalve het uitstekende bot ook erg stijf aan het worden omdat ik krampachtig zit en loop om pijn te voorkomen. Bij aanspannen doet het geen pijn.. bij ontspannen wel.. hoe gek kan het worden...
Meer info:
Het gaat dus niet lekker. Ik kon pas vrijdag naar de huisarts... dan kijken hoe verder. Maar heb gebeld en gevraagd of het echt niet kan om een foto te maken zonder eerst naar de huisarts. Na veel gezeur mocht het. Dus formulier door mijn schoonouders laten halen en morgen 11:55 foto's maken. ben benieuwd.. of eigenlijk niet... meer een beetje huiverig... wat komt eruit? en wat als er niets uitkomt... iig.. je ziet het duidelijk links de bult... (alleen op de foto wat minder duidelijk... )En strijklicht doet wonderen. Ik kon het niet laten. Er zit namelijk een raam aan de zijkant van het dumbell rek waar ik voorsta.![]()
![]()
![]()

Dank je.
Dank je.Je schouders zijn wel verbeterd.
Zie geen bobbel op de foto.
Jammer dat je steeds van die tegenslagen hebt. Hoop dat de uitslag meevalt.

Dank je. Kan het wel gebruiken...Morgen de uitslag.. De duimen draaien hier flink!! xx
dat is het niet.. aan de andere kant is hij een cm lager... hij steekt er echt uit en dat is zichtbaar en voelbaar. Heeft niet echt te maken met vet%.. Maar goed wat ik al zei.. op de foto lijkt het miniem.. maar mijn fysio is aardig wat gewend en die zag het ook meteen en vond het best ver uitsteken.Lijkt wel gewoon je sleutelbeen /schouder botje. Als ik minder vet heb zie je daar bij mij ook dat puntje.
Misschien dan bij jou iets met aanhechting maar volgens mij hoort dat bultje daar gewoon.
Ja... ik voel me er ook bagger bij... Maar ja.. duimen maar he.
Toch nog wat uit mijn training gehaald.. voor zover je het trainen kon noemen. :