XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heerlijk bijkomen nu, nieuwe krachten opdoen :).

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk bijkomen nu, nieuwe krachten opdoen :).
Nou de krachten waren opgedaan. Ging heerlijk vanmorgen even. :)
Al was het *** druk... en dit keer ook een enorm druk krachthonk. Maar ik was als eerste binnen. 9:45.. nog voor openingstijd (10:00)... dus BP was voor mij! Alleen geen spotter.. :( maar bij de laatste set kwam Fred binnen. :D ik blij.. spotter arrived! hahahahh en even een PR gezet.
Ik moet me beter concentreren bij BP... als ik me echt goed concentreer kan ik meer reps halen en denk ik dat de 45 kg er ook nog wel inzit.
Volgende training toch beter focussen op aanspannen (borst, buik, benen en hakken in de grond zetten... merk dat dat echt scheelt om meer gewicht te kunnen pakken) en hopen op een goede spotter.

borst/biceps (klein uurtje, werksets)
BP 10x35kg 10x37,5kg 7x40kg (alleen) 2x42,5kg +1x42,5kg (met zeer lichte spot) 10x30kg paused
Incline DB press 3x10x13 kg (eindelijk 13 kg!!)
Incline DB fly 3x10x11 kg
cable cross over high (gewicht per zijde) 10x60 kg 9x62,5 kg
biceps overhead curl in cross over 2x10x50 kg 1x10x52,5 kg
EZ bar curls 2x10x22,5kg (aders op boven en onder armen.. :D)
Incline DB curl alternating 2x10x8 kg (ook voor te eerst 1 kg hoger... maar ging echt met moeite....langzaam die laatste reps.. :o )

Snel naar huis gegaan en eten. Smaakt iig goed na zo een lekkere training. :D

oei die BP gaat heerlijk!!

Thanks. :)
Heb ooit eens 1x42,5 kg gehaald... Dus vind dit wel een PR.
Ik denk echt dat die 45 kg er ook inzit. Maar het was zo druk ... denk dat dat toch wel invloed had dat ik me niet genoeg kon concentreren...

Thanks. :) Heb ooit eens 1x42,5 kg gehaald... Dus vind dit wel een PR. Ik denk echt dat die 45 kg er ook inzit. Maar het was zo druk ... denk dat dat toch wel invloed had dat ik me niet genoeg kon concentreren...
Weet niet of je al met muziek traint, maar anders standaard dopjes met muziek indoen als het druk is? Dan kan je lekker opgaan in je eigen wereldje :).

lkkre training mooi eindelijk 13kg incline dbp

Lekkere train, mooie gewichten. Is het die paar dagen rustig aan doen dat je nu plotseling omhoog gaat, of zou het toeval zijn?
Zelf geloof ik heilig in de rustdagen hoor.

Dat klinkt als een lekkere training :D

Weet niet of je al met muziek traint, maar anders standaard dopjes met muziek indoen als het druk is? Dan kan je lekker opgaan in je eigen wereldje :).
Ik train al met oordopjes in. ;) Maar dan nog.. het krachthonk is nogal klein bij ons. :o

lkkre training mooi eindelijk 13kg incline dbp
Dank je. .:) Ben er erg blij mee.
Lekkere train, mooie gewichten. Is het die paar dagen rustig aan doen dat je nu plotseling omhoog gaat, of zou het toeval zijn?
Zelf geloof ik heilig in de rustdagen hoor.
Het zou best eens gewoon de rust kunnen zijn. :o
Ik moet er gewoon aan toegeven.
Dat klinkt als een lekkere training :D
Was het ook. :)

Vandaag even wat minder. Gaat niet zo lekker met mijn schouder. Heb even wat oefeningen gedaan puur voor mobiliteit... schouder links is behalve het uitstekende bot ook erg stijf aan het worden omdat ik krampachtig zit en loop om pijn te voorkomen. Bij aanspannen doet het geen pijn.. bij ontspannen wel.. hoe gek kan het worden...:sad: Meer info:
Het gaat dus niet lekker. Ik kon pas vrijdag naar de huisarts... dan kijken hoe verder. Maar heb gebeld en gevraagd of het echt niet kan om een foto te maken zonder eerst naar de huisarts. Na veel gezeur mocht het. Dus formulier door mijn schoonouders laten halen en morgen 11:55 foto's maken. ben benieuwd.. of eigenlijk niet... meer een beetje huiverig... wat komt eruit? en wat als er niets uitkomt... iig.. je ziet het duidelijk links de bult... (alleen op de foto wat minder duidelijk... )
2yo3lua.jpg

En strijklicht doet wonderen. Ik kon het niet laten. Er zit namelijk een raam aan de zijkant van het dumbell rek waar ik voorsta. :p
2lxjti0.jpg

Ik train al met oordopjes in. ;) Maar dan nog.. het krachthonk is nogal klein bij ons. :o Dank je. .:) Ben er erg blij mee. Het zou best eens gewoon de rust kunnen zijn. :o Ik moet er gewoon aan toegeven. Was het ook. :) Vandaag even wat minder. Gaat niet zo lekker met mijn schouder. Heb even wat oefeningen gedaan puur voor mobiliteit... schouder links is behalve het uitstekende bot ook erg stijf aan het worden omdat ik krampachtig zit en loop om pijn te voorkomen. Bij aanspannen doet het geen pijn.. bij ontspannen wel.. hoe gek kan het worden...:sad: Meer info:
Het gaat dus niet lekker. Ik kon pas vrijdag naar de huisarts... dan kijken hoe verder. Maar heb gebeld en gevraagd of het echt niet kan om een foto te maken zonder eerst naar de huisarts. Na veel gezeur mocht het. Dus formulier door mijn schoonouders laten halen en morgen 11:55 foto's maken. ben benieuwd.. of eigenlijk niet... meer een beetje huiverig... wat komt eruit? en wat als er niets uitkomt... iig.. je ziet het duidelijk links de bult... (alleen op de foto wat minder duidelijk... )
2yo3lua.jpg
En strijklicht doet wonderen. Ik kon het niet laten. Er zit namelijk een raam aan de zijkant van het dumbell rek waar ik voorsta. :p
2lxjti0.jpg

netjes dame!

Ben wel benieuwd hoe het nu gaat met je schouder...

Nou ja.. bagger nog... vandaag foto's gemaakt. Vrijdag uitslag.. dus afwachten. Het kan iets met het gewricht zijn maar ook iets dat de bandjes die het sleutelbeen op zijn plek houden beschadigd zijn.. Dat vermoed mijn fysioo..
Als het niet té erg is kan het met mobiliteitsoefeningen verbeteren. is het té erg.. dan operatie.
Maar goed maar niet op vooruit lopen en het beste ervan hopen.

Vandaag niet kunnen trainen.. ook geen mobiliteits oefeningen kunnen doen.. is extreem druk geweest op het werk dus moest meteen door naar fysio en nu net gegeten... Morgen herkansing. Schouder zit ook weer goed getaped.
Niet trainen en geen mobiliteits oefeningen doen levert alleen helaas meer pijn op. :(
Om over slapen maar niet te spreken.. als ik 1 a 2 uur haal is het veel...

balen weer die :(, sterkte succes met herstel.

Je schouders zijn wel verbeterd.
Zie geen bobbel op de foto.

Jammer dat je steeds van die tegenslagen hebt. Hoop dat de uitslag meevalt.

balen weer die :(, sterkte succes met herstel.
Dank je.
Je schouders zijn wel verbeterd.
Zie geen bobbel op de foto.

Jammer dat je steeds van die tegenslagen hebt. Hoop dat de uitslag meevalt.
Dank je. :)
De bobbel zit net naast mijn bandje.. ik zei al dat je het op de foto niet heel erg ziet. Maar als je het echt ziet valt het wel meteen op helaas.... pijn is gelukkig wel wat minder als ik zit nu het getaped is.

Ach.. we slaan ons er wel door he! Ik zal wel moeten om mijn doel te halen! :)
maar ik ben best wel een beetje huiverig voor de uitslag.. :(

Morgen de uitslag.. De duimen draaien hier flink!! xx

Lijkt wel gewoon je sleutelbeen /schouder botje. Als ik minder vet heb zie je daar bij mij ook dat puntje.
Misschien dan bij jou iets met aanhechting maar volgens mij hoort dat bultje daar gewoon.

Bah wat vervelend :mad:.... sterkte

Morgen de uitslag.. De duimen draaien hier flink!! xx
Dank je. Kan het wel gebruiken...

Lijkt wel gewoon je sleutelbeen /schouder botje. Als ik minder vet heb zie je daar bij mij ook dat puntje.
Misschien dan bij jou iets met aanhechting maar volgens mij hoort dat bultje daar gewoon.
dat is het niet.. aan de andere kant is hij een cm lager... hij steekt er echt uit en dat is zichtbaar en voelbaar. Heeft niet echt te maken met vet%.. Maar goed wat ik al zei.. op de foto lijkt het miniem.. maar mijn fysio is aardig wat gewend en die zag het ook meteen en vond het best ver uitsteken.
Maar morgen maar even afwachten.

Bah wat vervelend :mad:.... sterkte
Ja... ik voel me er ook bagger bij... Maar ja.. duimen maar he.

vanmorgen voor het werk even mobiliteits oefeningen gedaan en wat rug. Toch ondanks lager gewicht wel lekker wat lichte pomp in mijn rug. Dat voelde best wel even fijn. :D Toch nog wat uit mijn training gehaald.. voor zover je het trainen kon noemen. :

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Niet echt logwaardig maar toch. Training lager gewicht en meer op techniek

Rug/traps + wat buik in opdracht van de fysio:o
pull down wijd 10x35 kg 2x10x37,5 kg
pull down small 2x10x37,5 kg
DB row 3x10x11 kg
BOR 3x12x35 kg
Hammer grip pull up (wijd lukt niet met mijn schouder) 8x 5x 5x
shruggs 3x10x20 kg
seated row smal 3x10x35 kg
crunch (ab shaper) ss russian twist (1x=links + rechts)
100 x ss 25x (+5 kg schijf)
75 x ss 25x (+5 kg schijf)
75 x ss 25x (+5 kg schijf)

Met lichte pomp in mijn rug naar het werk daarna. Was met 50 min klaar met trainen.

Nette training hoor.

lees hier nog regelmatig eens mee en blijft toch steeds bewondering voor je hebben hoe je jezelf, ondanks steeds weer tegenslagen, altijd blijft recht trekken en er blijft voor gaan hoor!

je blijft goed gaan alleszins!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven