Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bijna pijn vrij trainen, dat lijkt me toch al een heel mooi gevoel an sich! Heel verstandig om dan alsnog op laag gewicht te trainen, beter voorkomen dan genezen..

• Topic Starter Topic Starter
lkkr hoor even bezig geweest.
Yep. Het begin is er. Nu hopen dat het eindelijk beter gaat. :)

Bijna pijn vrij trainen, dat lijkt me toch al een heel mooi gevoel an sich! Heel verstandig om dan alsnog op laag gewicht te trainen, beter voorkomen dan genezen..
Dat is inderdaad al een hele vooruitgang. Ik hou het nog even op laag gewicht allemaal. Borst is vooral lastig om me in te houden... je kent het wel... je wil graag.. en dat is juist wat dan mis gaat... net teveel gewicht pakken en net op de grens gaan zitten. Dus ik doe deze week even verstandig.. BP alleen paused en licht gewicht, squatten niet willen maxen maar zodanig dat ik geen pijn in mijn schouder voel... Dus ik moet gewoon niet té eigenwijs zijn. :rolleyes:

" Dus ik moet gewoon niet té eigenwijs zijn".

+1

" Dus ik moet gewoon niet té eigenwijs zijn".

+1
hahahah.. ik weet het. Daarom ook braaf met squatten niet verder gegaan dan 45 kg...
En morgen met borst (als werk het toelaat) Gewicht op BP laag houden.. en niet toch die 40 kg weer eens willen zien he. Lastig.. geduld trainen. Maar wel de moeite waard om daarna weer verder te komen. :)

He, goed nieuws Marina. Ik zou ook minstens een volle rustdag pakken om af te wachten of er geen terugslag komt. Maar dit ziet er goed uit!

Maar dat doe ik ook René. Nu even een stapje terug.. en met werk is het ook zeer druk dus die combi gaat nu bijna vanzelf. Helaas dat wel... maar misschien voor nu ook maar even goed.

Het lijkt toch langzamerhand wat beter te gaan. Bijna pijnvrije training nummer 2 zit erop. Nog licht gevoelig en ik kan nog niet optimaal gaan in gewichten. Maar met langzame excentrische bewegingen is het evengoed zwaar te maken. Dus toch maar weer eens een training loggen.

Rug/trapps 50 minuten
pull down wijd 2x10x35 kg , 10x36 kg
pull down reverse grip 2x10x36 kg, 10x37,5 kg
DB row 2x10x9 kg, 10x10 kg
small grip cable seated row 10x32,5 kg, 10x33,5 kg, 10x35 kg (ging opvallend goed)
BOR 10x30 kg, 2x10x35 kg
Tbar row (even proberen) 12x barbell+10 kg, 2x11x barbell+12,5 kg (oly barbell van 20 kg)
str. arm push down 15x11 kg , 2x10x12,5 kg
shruggs 3x10x20 kg
even proberen. pull ups hammer grip. 6x 6x 5x BW Meer lukt nog niet met mijn schouder. :( en dit is toch wel zwaar aan het eind van een training :o

Lekker! Nog wel rustig aan doen, maar je zou er bijna in gaan geloven ;)

lkkre training marina

Lekker bezig geweest meisje, ogen op de lange termijn gericht houden :kiss:

Het lijkt toch langzamerhand wat beter te gaan. Bijna pijnvrije training nummer 2 zit erop. Nog licht gevoelig en ik kan nog niet optimaal gaan in gewichten. Maar met langzame excentrische bewegingen is het evengoed zwaar te maken. Dus toch maar weer eens een training loggen. Rug/trapps 50 minuten pull down wijd 2x10x35 kg , 10x36 kg pull down reverse grip 2x10x36 kg, 10x37,5 kg DB row 2x10x9 kg, 10x10 kg small grip cable seated row 10x32,5 kg, 10x33,5 kg, 10x35 kg (ging opvallend goed) BOR 10x30 kg, 2x10x35 kg Tbar row (even proberen) 12x barbell+10 kg, 2x11x barbell+12,5 kg (oly barbell van 20 kg) str. arm push down 15x11 kg , 2x10x12,5 kg shruggs 3x10x20 kg even proberen. pull ups hammer grip. 6x 6x 5x BW Meer lukt nog niet met mijn schouder. :( en dit is toch wel zwaar aan het eind van een training :o

Ziet er goed uit Marina, heb je het idee dat je vooruit gaat ?

Duh! :D
Maar ja, dingen ervoor doen en laten om die terugval niet te krijgen... Dat is soms lastig.
(been there, done that, failed miserably)
Inderdaad... lastig ja. Been there also... dus.. geduldig zijn he.. :o

Lekker bezig geweest meisje, ogen op de lange termijn gericht houden :kiss:
Ik hou mijn ogen vooruit! Daar ga ik voor.

Ziet er goed uit Marina, heb je het idee dat je vooruit gaat ?
Dank je Marr.
Tja.. ik ben nog niet terug op het niveau van voor mijn hernia. Maar goed.. door die maande eruit was ik ook 4 kilo afgevallen.. :( en dat was toch ook veel aan spieren. Maar ik begin nu weer een beetje op te klimmen. Ik kan ook nog niet zeggen hoe het met kracht zit gezien ik nog niet op max kan trainen. Maar pijn arm/vrij op iets lichter gewicht ben ik nu al blij mee. Maar squats gaan alweer beter. Ondanks dat ik daccht legday wordt vandaag niets.. toch nog een redelijke neergezet. Misschien zo maar es posten. :)

Inderdaad... lastig ja. Been there also... dus.. geduldig zijn he.. :o Ik hou mijn ogen vooruit! Daar ga ik voor. Dank je Marr. Tja.. ik ben nog niet terug op het niveau van voor mijn hernia. Maar goed.. door die maande eruit was ik ook 4 kilo afgevallen.. :( en dat was toch ook veel aan spieren. Maar ik begin nu weer een beetje op te klimmen. Ik kan ook nog niet zeggen hoe het met kracht zit gezien ik nog niet op max kan trainen. Maar pijn arm/vrij op iets lichter gewicht ben ik nu al blij mee. Maar squats gaan alweer beter. Ondanks dat ik daccht legday wordt vandaag niets.. toch nog een redelijke neergezet. Misschien zo maar es posten. :)

You'll get there !

Somehow... sometime! het duurt alleen zo lang.. :sad: Ik zet wel door hoor. :)

vandaag toch even getraind. In eerste instantie dacht ik echt zo van pfff... dit wordt niets met benen trainen. Maar al met al viel het me niet tegen.

Legssssssssssssss uurtje trainen, alleen werksets
Squats 10x40 kg 8x50 kg 7x50 kg laatste set wel met een paar happen adem tussendoor bij de laatste reps :o
SLDL 10x50 kg 2x10x52,5 kg
Lying leg curl 3x10x20 kg
calf raises zittend 3x15x40 kg
leg extension 10x55 kg 10x57,5kg effe proberen.. 10x60 kg!! wel erg zwaar.
DB walking lunges 3x20passen x13 kg Eindelijk een kilootje zwaarder weer. Wel met straps..
Leg curl ss planken
10x7 ss 60 sec
10x7 ss 55 sec
10x7 ss 60 sec

Ik vond het al met al wel een redelijke legday.

Gisteren een dagje dierentuin met mijn neefje gehad... Pfff.. dat hakte er wel in. 1,5 uur rijden.. van 11:00-19:30 gelopen... slechts 2 x een half uurtje gezeten en toen nog 1,5 uur terug.. Mijn nek en schouders hadden het wel begeven. :(.... Dus vanmorgen meteen maar even getraind. En dat doet gelukkig behoorlijk veel goed. :)
Nu weer veel minder last. :) Lang leve het trainen! :D

Schouders/triceps werksets
MP zittend 3x10x25 kg... en toch even proberen. 5x27,5 kg
side raise 2x10x5 kg
arnold press 3x10x7 kg
face pulls 2x12x12,5 kg
straight arm push down 13x11 kg 10x12,5 kg 10x13,5 kg
Triceps overhead ext rope 10x13,5 kg, 2x10x15 kg
EZ bar lying ext 15x20 lg, 12x20 kg, 11x20 kg
incline lying bent over side rais 3x10x6 kg
side bend 3x10x15kg
planken 2x60 sec

Best aardig.. en weer zo goed als pijnvrij. :)
Schouder blijft nog wel licht gevoelig. Ik kies nu oefeningen op basis van geen pijn hebben.
Opvallend is dat ongecontroleerde bewegingen als een deur open doen of een beker oppakken soms wel pijn doen... Maar gecontroleerd trainen met focus op spieren gaat goed. :)

Ik kom hier ook maar eens kijken :)

Klinkt als een gezellig dagje in de dierentuin! Wel vermoeiend dat slenteren altijd. Knap dat je de volgende ochtend er direct een lekkere training tegenaan knalt!

Wat zit je toch gek in elkaar.... een beker oppakken doet pijn, en een dumbell niet :p

Ik kom hier ook maar eens kijken :)

Klinkt als een gezellig dagje in de dierentuin! Wel vermoeiend dat slenteren altijd. Knap dat je de volgende ochtend er direct een lekkere training tegenaan knalt!
Welkom. :) leuk dat je komt kijken.

Tja.. dagje dierentuin is een aanslag op mijn nek/schouder.. maar trainen is dan de beste remedie.
Ik ben toch altijd om 6:00 wakker.. liefst zou ik elke dag om 7:00 aan trainen... maar helaas staat werk dat niet toe en gaan ze pas om 8:30 open.. :(

Wat zit je toch gek in elkaar.... een beker oppakken doet pijn, en een dumbell niet :p
:D ja gek is dat het... maar ja.. trainen is heel gecontroleerd spieren spannen...focussen op wat je doet.. en een beker oppakken denk je niet bij na. En juist die ongecontroleerde bewegingen... :o die zijn niet fijn..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven