SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep. Het begin is er. Nu hopen dat het eindelijk beter gaat.

Dat is inderdaad al een hele vooruitgang. Ik hou het nog even op laag gewicht allemaal. Borst is vooral lastig om me in te houden... je kent het wel... je wil graag.. en dat is juist wat dan mis gaat... net teveel gewicht pakken en net op de grens gaan zitten. Dus ik doe deze week even verstandig.. BP alleen paused en licht gewicht, squatten niet willen maxen maar zodanig dat ik geen pijn in mijn schouder voel... Dus ik moet gewoon niet té eigenwijs zijn.Bijna pijn vrij trainen, dat lijkt me toch al een heel mooi gevoel an sich! Heel verstandig om dan alsnog op laag gewicht te trainen, beter voorkomen dan genezen..

hahahah.. ik weet het. Daarom ook braaf met squatten niet verder gegaan dan 45 kg...

en dit is toch wel zwaar aan het eind van een training 
Ik hou altijd hoop! Dus rustig aan doe ik wel.Lekker! Nog wel rustig aan doen, maar je zou er bijna in gaan geloven![]()
wil niet een terugval hebben!Thanx Bricone.

Het lijkt toch langzamerhand wat beter te gaan. Bijna pijnvrije training nummer 2 zit erop. Nog licht gevoelig en ik kan nog niet optimaal gaan in gewichten. Maar met langzame excentrische bewegingen is het evengoed zwaar te maken. Dus toch maar weer eens een training loggen. Rug/trapps 50 minuten pull down wijd 2x10x35 kg , 10x36 kg pull down reverse grip 2x10x36 kg, 10x37,5 kg DB row 2x10x9 kg, 10x10 kg small grip cable seated row 10x32,5 kg, 10x33,5 kg, 10x35 kg (ging opvallend goed) BOR 10x30 kg, 2x10x35 kg Tbar row (even proberen) 12x barbell+10 kg, 2x11x barbell+12,5 kg (oly barbell van 20 kg) str. arm push down 15x11 kg , 2x10x12,5 kg shruggs 3x10x20 kg even proberen. pull ups hammer grip. 6x 6x 5x BW Meer lukt nog niet met mijn schouder.en dit is toch wel zwaar aan het eind van een training
![]()
Inderdaad... lastig ja. Been there also... dus.. geduldig zijn he..Duh!
Maar ja, dingen ervoor doen en laten om die terugval niet te krijgen... Dat is soms lastig.
(been there, done that, failed miserably)

Ik hou mijn ogen vooruit! Daar ga ik voor.Lekker bezig geweest meisje, ogen op de lange termijn gericht houden![]()
Dank je Marr.Ziet er goed uit Marina, heb je het idee dat je vooruit gaat ?
en dat was toch ook veel aan spieren. Maar ik begin nu weer een beetje op te klimmen. Ik kan ook nog niet zeggen hoe het met kracht zit gezien ik nog niet op max kan trainen. Maar pijn arm/vrij op iets lichter gewicht ben ik nu al blij mee. Maar squats gaan alweer beter. Ondanks dat ik daccht legday wordt vandaag niets.. toch nog een redelijke neergezet. Misschien zo maar es posten. 
Inderdaad... lastig ja. Been there also... dus.. geduldig zijn he..Ik hou mijn ogen vooruit! Daar ga ik voor. Dank je Marr. Tja.. ik ben nog niet terug op het niveau van voor mijn hernia. Maar goed.. door die maande eruit was ik ook 4 kilo afgevallen..
en dat was toch ook veel aan spieren. Maar ik begin nu weer een beetje op te klimmen. Ik kan ook nog niet zeggen hoe het met kracht zit gezien ik nog niet op max kan trainen. Maar pijn arm/vrij op iets lichter gewicht ben ik nu al blij mee. Maar squats gaan alweer beter. Ondanks dat ik daccht legday wordt vandaag niets.. toch nog een redelijke neergezet. Misschien zo maar es posten.
![]()
Somehow... sometime! het duurt alleen zo lang..
Ik zet wel door hoor. 

.... Dus vanmorgen meteen maar even getraind. En dat doet gelukkig behoorlijk veel goed. 
Lang leve het trainen! 

Welkom.Ik kom hier ook maar eens kijken
Klinkt als een gezellig dagje in de dierentuin! Wel vermoeiend dat slenteren altijd. Knap dat je de volgende ochtend er direct een lekkere training tegenaan knalt!
leuk dat je komt kijken. 
Wat zit je toch gek in elkaar.... een beker oppakken doet pijn, en een dumbell niet![]()
ja gek is dat het... maar ja.. trainen is heel gecontroleerd spieren spannen...focussen op wat je doet.. en een beker oppakken denk je niet bij na. En juist die ongecontroleerde bewegingen...
die zijn niet fijn..