- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
inb4 epic cheatmeal of the gods.Ach..ik hou wat dit betreft wel van risico's
heel ver.. (BMR = 1900)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inb4 epic cheatmeal of the gods.Ach..ik hou wat dit betreft wel van risico's
heel ver.. (BMR = 1900)
Morgen carbload...overdag netjes en als avondeten pannenkoeken..

Jij mag straks nog wel eens flauwvallen.
Liters groene thee, super veel water, koffie, clen en super low calorie. En dan komt er ook nog eens preworkout overheen!

PWO is stim vrij...En hij trilt veel te hard om echt goede gewichten te kunnen tillen joh...
. Hij doet ook geen squats en deadlifts dus hij is dik en slap
.
!Klopt..ik ben een obeees in een redelijk fit lichaam!

Ik doe mijn best om overeind te blijvenJij mag straks nog wel eens flauwvallen.
Liters groene thee, super veel water, koffie, clen en super low calorie. En dan komt er ook nog eens preworkout overheen!

Die scoop monster over het hoofd gezien? Ik drink overigens nog meer koffie dan ik hier logPWO is stim vrij...En hij trilt veel te hard om echt goede gewichten te kunnen tillen joh...
Bij depleten hoef je ook maar 50-60% van je normale gewichten te gebruiken..en benen train je circa 1 week out niet meer 
Ik doe alles maar half!Nou dat scheelt veel hé. Hij doet ook geen squats en deadlifts dus hij is dik en slap
.
Mijn stem heeft die!
edit:
En halve dosissen clen
Halve trainingen vanwege geen squats & deadlifts
Half bb dieet / half vreet festijn
Half natty

Panncakes!!!Pancake heaven is hier in aantocht! Enjoy je carbload morgen man, nu nog even doorbikkelen..

Ik ga @Punjab denk toch teleurstellen en laat mijn vriendin wel foto's maken. Vast stukke minder goed, maar vind het eigenlijk wel even prima.Je cheat zal wel epic worden.. Heb je al een plannetje daarvoor?
Inmiddels ook al een plan voor de pics? Wanneer ga je ze maken?
Die zak snoep wordt natuurlijk zaterdag al aangebroken (s'avonds) en verder heb ik zondag een verjaardag, maar daar ga ik niet all out staan vreten en zuipen.
Die scoop monster over het hoofd gezien? Ik drink overigens nog meer koffie dan ik hier logBij depleten hoef je ook maar 50-60% van je normale gewichten te gebruiken..en benen train je circa 1 week out niet meer
![]()

Jup inclusief DMAA en ellende

Nee..dominator was andere koekDus je trillllt dubbel?
Had je die ook genomen voor Dominator?![]()

Mwoah..ik vind het wel even best eigenlijk. Al zet je me nu wel aan het twijfelen..Niet dat ik een dealtje heb met @Punjab om hem rijk te maken maar zou je echt niet toch naar hem toe gaan?
Je hebt ondanks al dit gemarvin echt je best gedaan en wil dan toch ook mooi resultaat? Dan heb je ook zeker den mooie herinnering

zo heb ik ook eens een shoot gedaan voor iemand anders op een epic locatie met redelijk vette foto's. Ik ga geen namen noemen, maar hij vond het op het laatste moment toch beter om low res pictures van de telefoon met ruis erop in te sturen
Dat was pas een teleurstelling. Die heeft toen de top 3 toen ook niet gehaald volgens mij
Zo zie je maar hoe fucked up je soms zelf in je hoofd kunt zijn qua foto's, zelfbeeld etc.
I see what you did there...ik noem geen namen @bob k ..zo heb ik ook eens een shoot gedaan voor iemand anders op een epic locatie met redelijk vette foto's. Ik ga geen namen noemen, maar hij vond het op het laatste moment toch beter om low res pictures van de telefoon met ruis erop in te sturen
Dat was pas een teleurstelling. Die heeft toen de top 3 toen ook niet gehaald volgens mij
Zo zie je maar hoe fucked up je soms zelf in je hoofd kunt zijn qua foto's, zelfbeeld etc.
@Skatermarvin heb ik ook al eerder een shoot voor gedaan ook, volgens mij zelfs 2x waarvan de eerste de meest geslaagde was. Toen was hij echt ripped to the fiber![]()

I see what you did there...ik noem geen namen @bob k ..
Ben ook niet zo ripped als 2013 nu..al moet ik zeggen dat het wel aardig gaat zo. Zie mijn onderbuik momenteel aardig slinken..
Hoop niet dat ik een heel grote fout maak door niet door jou te laten doen.
Zou ik jou eventueel wel kunnen contacten voor een kleine 'na bewerking'
Je moet zelf weten of je het het waard vind. Ik vond de shoot bij jou thuis minder goed gelukt i.v.m. licht, ruimte om mee te werken, dus een leegstaand gebouw ofzo geniet altijd wel de voorkeur bij mij.