MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
inb4 epic cheatmeal of the gods.
Morgen carbload...overdag netjes en als avondeten pannenkoeken..

Stiekem wel eentje met spek denk..:o

Voeding, vrijdag 21-07-2017: (Laden + rust & max 3L water)
7:00 1 kop koffie + 50mcg clen + 4g taurine + kalium + mg-citraat
9:00 80g bambix + 25g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen
11:00 80g bambix + 25g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + multivit + mg-citraat
12:30 150g rijst + 80g ananas + 25mcg clen
15:00 150g rijst + 80g ananas
17:00 150g rijst + 80g ananas
19:15 ~400g pannenkoeken + zoet beleg

~2500-2600kcals, E/K/V = 100g (26%) / 450+g (75%) / 25g (9%)

En toch ben je gewoon een dikz*k :trollface:.

Jij mag straks nog wel eens flauwvallen.

Liters groene thee, super veel water, koffie, clen en super low calorie. En dan komt er ook nog eens preworkout overheen!

Liters groene thee, super veel water, koffie, clen en super low calorie. En dan komt er ook nog eens preworkout overheen!

PWO is stim vrij...En hij trilt veel te hard om echt goede gewichten te kunnen tillen joh... :roflol:

:jk:

PWO is stim vrij...En hij trilt veel te hard om echt goede gewichten te kunnen tillen joh... :roflol:

Nou dat scheelt veel hé :D. Hij doet ook geen squats en deadlifts dus hij is dik en slap :p.
Mijn stem heeft die :D!

edit:
En halve dosissen clen
Halve trainingen vanwege geen squats & deadlifts
Half bb dieet / half vreet festijn
Half natty

Pancake heaven is hier in aantocht! Enjoy je carbload morgen man, nu nog even doorbikkelen..

• #2.308
En toch ben je gewoon een dikz*k :trollface:.
Klopt..ik ben een obeees in een redelijk fit lichaam!

Het liefst eet ik 1 keer per dag...een maaltijd van 16uur aan een stuk:o

Ik doe mijn best om overeind te blijven ;)

Die scoop monster over het hoofd gezien? Ik drink overigens nog meer koffie dan ik hier log:o Bij depleten hoef je ook maar 50-60% van je normale gewichten te gebruiken..en benen train je circa 1 week out niet meer ;)
Nou dat scheelt veel hé :D. Hij doet ook geen squats en deadlifts dus hij is dik en slap :p.
Mijn stem heeft die :D!

edit:
En halve dosissen clen
Halve trainingen vanwege geen squats & deadlifts
Half bb dieet / half vreet festijn
Half natty
Ik doe alles maar half!

Ik lever ook halve foto's in...

zonder benen..:roflol:

Pancake heaven is hier in aantocht! Enjoy je carbload morgen man, nu nog even doorbikkelen..
Panncakes!!!:heart:

Je cheat zal wel epic worden.. Heb je al een plannetje daarvoor?

Inmiddels ook al een plan voor de pics? Wanneer ga je ze maken?

• #2.310
Je cheat zal wel epic worden.. Heb je al een plannetje daarvoor?

Inmiddels ook al een plan voor de pics? Wanneer ga je ze maken?
Ik ga @Punjab denk toch teleurstellen en laat mijn vriendin wel foto's maken. Vast stukke minder goed, maar vind het eigenlijk wel even prima.

Heb vanmorgen ook nog mijn spiegel eraf gereden, ga morgen supps bestellen en in augustus komen er nog wat zaken. Nu vraagt Pun niet erg veel voor een shoot, maar iedere euro die ik over houdt is meegenomen.

Ik haal zowieso morgen een zak snoep bij de jamin, maar heb eigenlijk geen 'epic cheat' gepland. Wil gewoon door Marvinnen:marvin: Die zak snoep wordt natuurlijk zaterdag al aangebroken (s'avonds) en verder heb ik zondag een verjaardag, maar daar ga ik niet all out staan vreten en zuipen.

Verder dinsdag uit eten, maar verder gewoon mijn prep-meals gepland. Stukken taart en gebak op mijn werk probeer ik zo veel mogelijk in te fitten weer..en zo rommel ik lekker verder:o

Niet dat ik een dealtje heb met @Punjab om hem rijk te maken maar zou je echt niet toch naar hem toe gaan?
Je hebt ondanks al dit gemarvin echt je best gedaan en wil dan toch ook mooi resultaat? Dan heb je ook zeker den mooie herinnering

• #2.315
Dus je trillllt dubbel? :angstig::shake:

Had je die ook genomen voor Dominator? :loony:
Nee..dominator was andere koek:roflol:

Niet dat ik een dealtje heb met @Punjab om hem rijk te maken maar zou je echt niet toch naar hem toe gaan?
Je hebt ondanks al dit gemarvin echt je best gedaan en wil dan toch ook mooi resultaat? Dan heb je ook zeker den mooie herinnering
Mwoah..ik vind het wel even best eigenlijk. Al zet je me nu wel aan het twijfelen..:o

:D zo heb ik ook eens een shoot gedaan voor iemand anders op een epic locatie met redelijk vette foto's. Ik ga geen namen noemen, maar hij vond het op het laatste moment toch beter om low res pictures van de telefoon met ruis erop in te sturen :roflol: Dat was pas een teleurstelling. Die heeft toen de top 3 toen ook niet gehaald volgens mij :haha: Zo zie je maar hoe fucked up je soms zelf in je hoofd kunt zijn qua foto's, zelfbeeld etc.

@Skatermarvin heb ik ook al eerder een shoot voor gedaan ook, volgens mij zelfs 2x waarvan de eerste de meest geslaagde was. Toen was hij echt ripped to the fiber :cool:

• #2.317
:D zo heb ik ook eens een shoot gedaan voor iemand anders op een epic locatie met redelijk vette foto's. Ik ga geen namen noemen, maar hij vond het op het laatste moment toch beter om low res pictures van de telefoon met ruis erop in te sturen :roflol: Dat was pas een teleurstelling. Die heeft toen de top 3 toen ook niet gehaald volgens mij :haha: Zo zie je maar hoe fucked up je soms zelf in je hoofd kunt zijn qua foto's, zelfbeeld etc.

@Skatermarvin heb ik ook al eerder een shoot voor gedaan ook, volgens mij zelfs 2x waarvan de eerste de meest geslaagde was. Toen was hij echt ripped to the fiber :cool:
I see what you did there...ik noem geen namen @bob k ..

Ben ook niet zo ripped als 2013 nu..al moet ik zeggen dat het wel aardig gaat zo. Zie mijn onderbuik momenteel aardig slinken..:o

Hoop niet dat ik een heel grote fout maak door niet door jou te laten doen.

Zou ik jou eventueel wel kunnen contacten voor een kleine 'na bewerking'

I see what you did there...ik noem geen namen @bob k ..

Ben ook niet zo ripped als 2013 nu..al moet ik zeggen dat het wel aardig gaat zo. Zie mijn onderbuik momenteel aardig slinken..:o

Hoop niet dat ik een heel grote fout maak door niet door jou te laten doen.

Zou ik jou eventueel wel kunnen contacten voor een kleine 'na bewerking'

:roflol:

Je moet zelf weten of je het het waard vind. Ik vond de shoot bij jou thuis minder goed gelukt i.v.m. licht, ruimte om mee te werken, dus een leegstaand gebouw ofzo geniet altijd wel de voorkeur bij mij.

Nabewerken heeft geen zin tenzij je in RAW format schiet, hiermee kun je optimale waardes bepalen alsof je als het ware nog de instellingen van je lens aan het aanpassen bent en de foto nog moet schieten. Daarbij ben ik van mening dat de foto verder altijd onbewerkt moet zijn. Dus een JPG gaan bewerken qua contrast, belichting etc., is wat mij betreft not done.

:roflol:

Je moet zelf weten of je het het waard vind. Ik vond de shoot bij jou thuis minder goed gelukt i.v.m. licht, ruimte om mee te werken, dus een leegstaand gebouw ofzo geniet altijd wel de voorkeur bij mij.

Neem je mij ook mee naar een leeg gebouw......... :eyebrow:

Terug
Naar boven