XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
:roflol:

Je moet zelf weten of je het het waard vind. Ik vond de shoot bij jou thuis minder goed gelukt i.v.m. licht, ruimte om mee te werken, dus een leegstaand gebouw ofzo geniet altijd wel de voorkeur bij mij.

Nabewerken heeft geen zin tenzij je in RAW format schiet, hiermee kun je optimale waardes bepalen alsof je als het ware nog de instellingen van je lens aan het aanpassen bent en de foto nog moet schieten. Daarbij ben ik van mening dat de foto verder altijd onbewerkt moet zijn. Dus een JPG gaan bewerken qua contrast, belichting etc., is wat mij betreft not done.
Duidelijk! Denk dat ik het dit jaar gewoon even door mijn vriendin laat doen. Misschien volgende cut weer! Die gym shoot was toen wel epic inderdaad!

Eerst even pompen en daarna op een vette locatie shooten!:D Die foto's ben ik nog steeds meer dan blij mee!

Neem je mij ook mee naar een leeg gebouw......... :eyebrow:
:D:D:D

Hnnng!

Ik ga @Punjab denk toch teleurstellen en laat mijn vriendin wel foto's maken. Vast stukke minder goed, maar vind het eigenlijk wel even prima.

Heb vanmorgen ook nog mijn spiegel eraf gereden, ga morgen supps bestellen en in augustus komen er nog wat zaken. Nu vraagt Pun niet erg veel voor een shoot, maar iedere euro die ik over houdt is meegenomen.

Ik haal zowieso morgen een zak snoep bij de jamin, maar heb eigenlijk geen 'epic cheat' gepland. Wil gewoon door Marvinnen:marvin: Die zak snoep wordt natuurlijk zaterdag al aangebroken (s'avonds) en verder heb ik zondag een verjaardag, maar daar ga ik niet all out staan vreten en zuipen.

Verder dinsdag uit eten, maar verder gewoon mijn prep-meals gepland. Stukken taart en gebak op mijn werk probeer ik zo veel mogelijk in te fitten weer..en zo rommel ik lekker verder:o

Dat zijn prijzige dingetjes inderdaad! Kan het me voorstellen hoor!

Lekker @ jamin, je brengt me op een idee (Pun, ik wil ook naar de Jamin!!!)

Netjes plan wel.. Hier hetzelfde hoor, als het allemaal meezit gaan we begin september op vakantie, dus ik cut gewoon lekker door... kunnen we daarna flaneren op star beach :roflol:

• #2.323
Dat zijn prijzige dingetjes inderdaad! Kan het me voorstellen hoor!

Lekker @ jamin, je brengt me op een idee (Pun, ik wil ook naar de Jamin!!!)

Netjes plan wel.. Hier hetzelfde hoor, als het allemaal meezit gaan we begin september op vakantie, dus ik cut gewoon lekker door... kunnen we daarna flaneren op star beach :roflol:
Same here! Alleen moet ik flaneren op Bali! Verder heb ik in augustus en september nog 3 festivals waar ik ga flaneren, dus niet te gek doen met cheaten ;)

Gewoon even in de buidel tasten voor een mooie shoot.
"misschien volgende cut weer"?
Alsof die er ooit gaat komen xD

Of is @Punjab zo'n afzetter

Is tientjes werk, ik doe het meer omdat ik het leuk vind om te doen eerlijk gezegd. Het is mooi om iemand na hard werken mooie foto's te kunnen geven. Maar van hard werken is hier sowieso geen sprake, dus ik zou eigenlijk meer moeten vragen :trollface:

Is tientjes werk, ik doe het meer omdat ik het leuk vind om te doen eerlijk gezegd. Het is mooi om iemand na hard werken mooie foto's te kunnen geven. Maar van hard werken is hier sowieso geen sprake, dus ik zou eigenlijk meer moeten vragen :trollface:

Het is zijn keuze maar ik zeg doen

• #2.327

Nee dat is hij zeker niet!

:roflol::roflol: veeg me op hoor!

Jij gebruikt AAS en hoeft helemaal niet te werken..:trollface:
Het is zijn keuze maar ik zeg doen
AAAAH!! Jullie zetten me meer en meer aan het twijfelen!

:roflol:

Laat Pun gewoon die shoot doen man, lekker beetje bewerken en met de eerste prijs er vandoor gaan :)

Wat is er eigenlijk van @bobk geworden?
Volgde die contest wel, was nog geen lid, en hij kwam wel in de buurt van JW qua fysiek.

Marv je wil toch niet dat jou hetzelfde lot wacht, en dat je dan verliest van @CoolBuilder.
Of wil je net als @Cool Novice zijn lichaam fotoshoppen :rofl:

upload_2017-7-20_13-7-39.png

• #2.334
:D

Waarom doen jullie geen shoot in een Jamin? Over epic locatie gesproken... :eyebrow:
Lijkt me serieus wel gaaf! Maar dat is noway te regelen:roflol:
Dan moet iedereen wel meebetalen.
Word wat prijzig lijkt me
Hahaha..true

Laat Pun gewoon die shoot doen man, lekker beetje bewerken en met de eerste prijs er vandoor gaan :)
Je hebt gelijk..ik ben om..:o

Wat is er eigenlijk van @bobk geworden?
Volgde die contest wel, was nog geen lid, en hij kwam wel in de buurt van JW qua fysiek.

Marv je wil toch niet dat jou hetzelfde lot wacht, en dat je dan verliest van @CoolBuilder.
Of wil je net als @Cool Novice zijn lichaam fotoshoppen :rofl:
BobK heeft een serieus gruwelijk fysiek.

kan zijn persoonlijk IG niet meer vinden..

Verliezen van Coolbuilder doe ik denk toch wel. Heb je al gezien wat voor shape de best man heeft?
Kut taart!

Marvin's work be like:

20228920_1625132130893762_2723415082020548834_n.jpg

• #2.335
Enfin..de depletion workout. Misschien dat ik vanavond nog even wat opdruk c.q optrek..

Depletion 2 (push-focus):
Incline smith bench:

40kg: 25 (easy..)
50kg: 25, 25, 25 (man, man wat een verzuring:eek!:)

Machine press (plate-loaded. gewicht/kant):
15kg: 25, 25, 25, 25 (fuaark!:fire::fire:)

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 25
30kg: 25, 25, 25 (rammen!:fire:)

Dumbel shoulderpress:
12kg: 25 (TUT & MMC:fire:), 25 (fuaark!:eek!:), 17 (op=op)

In superset met..

Rope pushdown:
7.5kg: 25, 25, 25 (allemaal slow controlled reps..:fire:)

Cable fly's (high puley):
7.5kg: 25, 25, 25 (TUT/MMC/sqeez:fire:)

In superset met..

Reverse grip single arm pushdown:
5kg: 20, 20, 20

Dumbel frontraise (chest focus):
7kg: 15, 15 (vreselijk!)

In superset met..

Dumbel side raise (alternate):
5kg: 20, 20, 17 (focus TUT & MMC:fire:)

Alternate frontraise:
5kg: 20, 20, 18 (t*ring!)

In superset met:

Machine press (nogmaals, apparaat stond er naast..:o):
15kg: 30 + 25 reps voor triceps (:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(Tja, was ik leeg? Ik weet het niet..misschien vanavond nog even wat doen!)

Libido is nul nu? :)

Push ups vanavond?
Ga je de Challenge proberen?

• #2.339
Damn die training , deed het pijn? Zieke pomp?

@Punjab is fotograaf? Wist ik niet haha

Bob heeft zn insta verwijderd, geen idee waarom.Zijn facebook trouwens ook haha.

Terug
Naar boven