XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Damn die training , deed het pijn? Zieke pomp?

@Punjab is fotograaf? Wist ik niet haha

Bob heeft zn insta verwijderd, geen idee waarom.Zijn facebook trouwens ook haha.
Ruzie met de vrouw zeker:roflol: Jw kon ik ook niet meer vinden!:sad: Aardige pomp ja, maar voel me nu nog niet leeg en ben eigenlijk alle behalve tevreden.

Het is dat ik mijn carbload al gepland heb anders was ik nog een dag gaan depleten. Maar goed zal ook wel een mindfuck zijn, want ben full of shit! Buiten 25x pissen om namelijk nog niet naar :toilet: geweest..:sad: Hopelijk morgen wel, want het heeft nogal wat invloed op hoe mijn buik er uit ziet..

• #2.343
Thanks! Weer aan mijn favorieten toegevoegd! In zekere zin (onhaalbare) inspiratie!

Low-carb meal van vanavond (miezerig kogelbiefstukje! (~160g)):

20232324_1625615140845461_3937687867179044644_o.jpg

Elke avond als ik thuiskom ben je weer 4 pagina's verder; heeft iedereen hier vakantie ofzo? :P

Lekkere training man; weer depleten met zo weinig kcals, netjes! :bow2:

...
En de voeding...:woot:

Voeding, donderdag 20-07-2017:
7:00 2 koppen koffie
08:30 50mcg clen + 4g taurine + kalium + mg-citraat + 0.5L water
9:00 1L groene thee
10:30 40g whey isolaat (XXL) + multivit + mg-citraat + 0.5L water
Pre-workout: 4g taurine + monster + pumpblend + 0.5L water
Intra-workout: 1L water
Post-workout: 20g BCAA (XXL) + 4g taurine + 1L water
13:30 150g kipfilet + 125g spinazie + (evt. 25mcg clen) + pepsi max cherry
15:30 150g kipfilet + 10g BCAA + 1L water
17:00 10g BCAA + 1L water
18:00 160g kogelbiefstuk + broccoli (~360kcals)
19:00 40g nightprotein (XXL)

~1210kcals, E/K/V = 210g (69%) / 20g (6%) / 35g (25%)

F***ck! Jij gaat diep zeg. Respect. :bow:

Morgen carbload...overdag netjes en als avondeten pannenkoeken..

Stiekem wel eentje met spek denk..:o

Voeding, vrijdag 21-07-2017: (Laden + rust & max 3L water)
7:00 1 kop koffie + 50mcg clen + 4g taurine + kalium + mg-citraat
9:00 80g bambix + 25g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen
11:00 80g bambix + 25g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + multivit + mg-citraat
12:30 150g rijst + 80g ananas + 25mcg clen
15:00 150g rijst + 80g ananas
17:00 150g rijst + 80g ananas
19:15 ~400g pannenkoeken + zoet beleg

~2500-2600kcals, E/K/V = 100g (26%) / 450+g (75%) / 25g (9%)

Ik heb weinig verstand van laden, maar 2500-2600 kcals vind ik heel erg meevallen. Wat is je onderhoud?
400 kcals voor pannenkoeken valt ook wel mee, met beleg zou ik al gauw op 1000 kcal uitkomen. Zijn dat standaard zelf gebakken pannenkoeken?
Pannenkoeken met zoet beleg, jaren geleden dat ik dat op heb; echt megaveel trek in nu drool:drool:. Ik denk dat als ik dat ga laden ik daarmee zomaar 1500 kcal naar binnen kan werken :P.

Ziet er redelijk aangebrand uit :roflol:

Ik zou dat bord liever half om half zien... maar dan wel met de biefstuk-helft meer gevuld :D

Elke avond als ik thuiskom ben je weer 4 pagina's verder; heeft iedereen hier vakantie ofzo? :P

Ik heb weinig verstand van laden, maar 2500-2600 kcals vind ik heel erg meevallen. Wat is je onderhoud?
400 kcals voor pannenkoeken valt ook wel mee, met beleg zou ik al gauw op 1000 kcal uitkomen. Zijn dat standaard zelf gebakken pannenkoeken?
Pannenkoeken met zoet beleg, jaren geleden dat ik dat op heb; echt megaveel trek in nu drool:drool:. Ik denk dat als ik dat ga laden ik daarmee zomaar 1500 kcal naar binnen kan werken :P.

Er staat 400gram pannekoeken he haha.

• #2.348
Thanks man! Mijn onderhoud is ongeveer 2500-2600 en daar wil ik niet te grof overheen gaan. Pannenkoeken bak ik zelf..heb 1 pak voor mij en mijn vriendin (en die eet er vaak maar 3). In zo een pak zit circa 400g meel en daaruit schijn je ongeveer 1200g pannnenkoek te bakken lees ik nu..

De kans zit er wel in dat ik er dus 9 eet..of wat bewaar voor zaterdag..:o

Ziet er redelijk aangebrand uit :roflol:

Ik zou dat bord liever half om half zien... maar dan wel met de biefstuk-helft meer gevuld :D
Tja, wie niet. Maar ik wil graag depleten en niet mezelf vol vreten...hoewel...

Biefstuk bereid in de grilpan. Smaakte perfect en niet verbrand:thumbs:
Er staat 400gram pannekoeken he haha.
Wordt mogelijk wel iets meer...zie hierboven:o

:duh: Dat krijg je van dat beneden onderhoud eten, verwarring alom. Ik stond gisteravond mijn ontbijt te bereiden en in het bakje water vrolijk rijst in plaats van havermout te gieten.
Haha..dan ben je in ieder geval lekker aan het cutten..:roflol:

• #2.349
Net even gerekend...als ik echt 900g pannenkoeken eet ga ik onbelegd al naar de 600+ g carbs...:eek!: Beetje te gortig misschien...

Maar heb dan nog tot zaterdag 15:00/16:00uur om er weer fatsoenlijk uit te zien..:o Of om nog door te laden..

Heb toch maar afgesproken met @Punjab :thumbs:

600g carbs moet je easy kunnen handelen toch? Not sure wat je vp is maar zie sommige atleten 1k+ gaan en nog plat staan.

Net even gerekend...als ik echt 900g pannenkoeken eet ga ik onbelegd al naar de 600+ g carbs...:eek!: Beetje te gortig misschien...

Maar heb dan nog tot zaterdag 15:00/16:00uur om er weer fatsoenlijk uit te zien..:o Of om nog door te laden..

Heb toch maar afgesproken met @Punjab :thumbs:

Gek, je wilt toch niet met een opgeblazen meelbuik op de foto?
Goed idee om Pun te vragen, beetje knappe foto's zijn al die inspanning van je toch wel waard?

Damn Marv, houd je het nog een beetje vol allemaal?
Kinderbestekje aangeschaft? ;)

Ik dacht trouwens dat je voor dat carb loading altijd echt snelle suikers moest gebruiken?

• #2.355
600g carbs moet je easy kunnen handelen toch? Not sure wat je vp is maar zie sommige atleten 1k+ gaan en nog plat staan.
Advies wat ik veel lees is om niet te grof te laden en een beetje 2x de hoeveelheid carbs aan te houden welk je vaak aanhoud en daar ga ik al overheen denk..

Ik sta ook alles behalve wedstrijddroog..

Marv staat niet op wedstrijd vp he, ik zou het niet doen..
Dit dus
Gek, je wilt toch niet met een opgeblazen meelbuik op de foto?
Goed idee om Pun te vragen, beetje knappe foto's zijn al die inspanning van je toch wel waard?
Ik eet morgen geen pannenkoeken hoor en ik ga hoe moeilijk het ook is mijn pannenkoeken wegen voordat ik ze eet..

Hoewel..misschien bewaar ik wat beslag voor na de shoot:meal: Of ik bak alvast een paar extra:heart:
Damn Marv, houd je het nog een beetje vol allemaal?
Kinderbestekje aangeschaft? ;)
Gaat eigenlijk best prima! Naar mijn mening gister op 1200kcals zelfs nog veel te prima..

Het ging me te makkelijk af..conclusie, waarschijnlijk niet depleted..:sad:

Meting begin van de week en na depleten:
Gewicht: 80.6kg --> 76.8kg (-3.8kg, maar hou er rekening mee dat zondag een aardige cheatday was..)
Taille: 74.0cm -->71.5cm (-2.5cm..)

In 2013 zat ik na depleten op.. 77.4kg met 70.5cm taille.

Desondanks ga ik wel laden, want ben nu eenmaal een neuroot en wat gepland is, dat gaan we dan ook doen..

De planning voor vandaag..

Voeding, vrijdag 21-07-2017: (Laden + rust & max 3L water)
7:45 1 kop koffie + 50mcg clen + 4g taurine + kalium + mg-citraat (~200ml vocht)
9:00 80g bambix + 25g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + 25mcg clen (~500ml vocht)
11:00 80g bambix + 25g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + multivit + mg-citraat ) (~500ml vocht)
12:30 150g rijst + 80g ananas
15:00 150g rijst + 80g ananas
17:00 150g rijst + 80g ananas
19:15 ~400g pannenkoeken + zoet beleg

~2500-2600kcals, E/K/V = 100g (26%) / 450+g (75%) / 25g (9%)

Ben benieuwd hoe mijn shape morgen is!:angstig:

laatste loodjes bro, nog ff volhouden :) na de shoot gewoon ff jaminnetje doen.

• #2.357
  • #2.358
We maken vaak grapjes, maar ik heb veel respect voor jouw contest prep...Laatste fase voor de shoot, dus nog effe volhouden kerel :thumb:

haha moeilijk :) ik ga morgen ook maar eens pannekoeken bakken, krijg er enorme trek van!

Terug
Naar boven