Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Contest LogMarvinnen met Skatermarvin in de zomer.
Moet zeggen...de eerste maaltijd daarvan was koud, dat was niet te vreten! S'middags heb ik eerst de rijst (met kaneel + zout) verwarmd en daarna een dubbele portie ananas (KOUD!) toegevoegd, dat was eigenlijk goed te doen!
Apekoppen zitten er wel in..niet zoveel want die zijn nu niet echt bijzonder om voor veel geld te scheppen bij de JJamin..
Enfin..het laden van gister ging best goed! Uiteraard wel teveel pannenkoeken gegeten, want er waren er nog maar twee over! Die vreet ik straks na de shoot wel op!
Qua vocht ruim onder de 3 liter gebleven en dat merkte ik vanmorgen wel! Mijn mond is droog als de sahara!
En dan vandaag! Op een kop koffie na heb ik nog niks gedronken. Zelfs de taurine & pump blend heb ik gewoon opgegeten
Na de shoot 2 pannenkoekn met spek en stroop en als avondeten gebakken krieltjes met duitse biefstuk en gewokte spinazie. Verder zal vanavond wel een drankje gedronken worden en de zak snoep worden open gemaakt..
Misschien wat sneakpeaks hier, maar dat bekijk ik nog even..
Vandaag qua voeding een beetje vreten, maar niet full r*tard hierna! Morgen gewoon weer preppen (en strafcardio..) en volgende week weer lekker verder Marvinnen
Ik heb me trouwens een vreetdrang! Ik zit letterlijk te wachten tot het tijd is voor mijn broodje pulled chicken
Hmm, betwijfel of hij je wel zo dankbaar is! Hij vraagt er echt een vrienden prijsje voor en hij mag vanuit Noord-Limburg even doodleuk hierheen komen rijden om mij op de foto te zetten.
Holy shit..ik voel me net een hond die je een boterham pindakaas geeft Een rijstwafel met pindakaas eten zonder gedronken te hebben is werkelijk niet te doen
Holy shit..ik voel me net een hond die je een boterham pindakaas geeft Een rijstwafel met pindakaas eten zonder gedronken te hebben is werkelijk niet te doen
Voeding ziet er goed uit. Begrijp ik goed dat je de dag van de shoot wel traint? Ik weet nl. niet wat aan te raden is. Verder zie ik dat je juist zout neemt voor de shoot, correct?
Voeding ziet er goed uit. Begrijp ik goed dat je de dag van de shoot wel traint? Ik weet nl. niet wat aan te raden is. Verder zie ik dat je juist zout neemt voor de shoot, correct?
Trainen voor de shoot was niet nodig..of je moet kunnen trainen net voor de shoot..dat is wel chill. Bij mij was het nu mee tijdsverdrijf als ik eerlijk ben..
Ik trainde namelijk van 9:45 tot 11:00 en shoot was om 15:30..zolang kan ik geen pomp vast houden..
Voor de shoot eigenlijk alleen wat pushups gedaan..hopelijk voldoende voor leuke foto's! Wel wat previeuws gezien op de camera, maar verder nog niks...dus ben zelf net zo benieuwd!