Fitness Seller

MassFreaks 2010 Power Log

• Topic Starter Topic Starter
hahah thnx :D die flyes combo moet je eens proberen;)

mooi k*t idd :eek: wat heb je dan?
trouwens ik zit ook thuis heb dan hier wel 2 dumbbells marja.. ga verhuizen dus genoeg te doen begin over een anderehalve week weer als het goed is.. ff rust is ook lekker en goed!

zo na ff er tussen uit te zijn geweest wat ik zelf best k*t vind, door verhuizing pfff gisters ff rug getrained thuis op zolder na bijna 2 a 3 weken niks gedaan te hebben ook wat kilos ben verloren maar goed is voornamelijk vet en vocht.. ben ik potverdomme door me rug gegaan met de BOR iets te zwaar gepakt te zwaar na die weken rust.. voelde duidelijk iets knappen en ken nu dus geen kant meer op opstaan als ik gezeten heb gaat bijna niet en behoorlijke pijn pff ook ff langs de huisarts gegaan en wat pille meegekregen dus hopen dat het snel weg is . nu ff rustig aan en volgendeweek gaan we weer aan de slag RUSTIG AAN!

Hoe is het nu met je rug, kerel? Gaat het al wat beter?

Nou, we kunnen elkaar wel een hand geven... allebei geblesseerd :(

ja gaat wel wat beter nu maar durf nog niet echt rug aan te pakken, heb wel al rug getrained weer alleen op een laag pitje haha :D maar waar heb jij last van dan?

Sja... waar heb ik geen last van?

Ik zit al vanaf een week voor kerst in de lappenmand. Eetst griep gehad, vervolgens een blessure aan borst, daarna door een stevige hoestbui dat spiertje gescheurd tussen mijn ribben, en een klein gaatje in mijn long.

En nu heb ik weer last van mijn linker hiel... ik word er gek van!!! K*t blessures allemaal! Me hele kuur naar de maan!

:mad: BAH!!!

Maja, 1 mei, ga ik weer kuren... en dit keer een stevige. Ik moet en zal over de 100 dit jaar! GRRR!!! Ik wil veel meer biefstuk op mijn frame man... :sad:

vandaag weer ff borst triceps trainen thuis vanaf april naar de gym :D

Vanaf Vandaag gaan we weer naar de gym..:D EINDELIJK! thuis trainen is maar k*t als je geen goed spul hebt grrr dus de kilos zijn weer in aantocht hehe :D

als het goed is vandaag Borst Triceps/of biceps hmmzz

Vanaf Vandaag gaan we weer naar de gym..:D EINDELIJK! thuis trainen is maar k*t als je geen goed spul hebt grrr dus de kilos zijn weer in aantocht hehe :D

als het goed is vandaag Borst Triceps/of biceps hmmzz

YEAHHHH buddy! Lekker knallen weer man! ;)

Wat een vaag schema volg je voor een power log. Wat voor trainingsmethode hanteer je precies?

MC ik train ook niet voor of om te powerliften;)

Ok duidelijk, maar wat is er dan power aan dit log? :p

hahaha:o meschien toch maar eens ooit een keer trainen als een powerlifter dan

Variatie is de sleutel. Zal je zeker bevallen voor de afwisseling. Suc6

Updatje..
Benchpress
10x50
10x70
8x80
8x80
Inclinepress
10x50
7x70
7x70
8x60 :o
Flyes
10x20
10x22
8x24
8x26

SkullCrushers
8x38
8x43
8x43
Pushdown
12x50
10x55
8x60
8x65
Touw zooi
12x30
12x25
12x20
20x15

was het dan voor vandaag:D lekker rustig aan begonnen weer.. kilos komen wel weer niks geen gehaast anders heb ik dadelijk een blessure..
Morgen Rug Biceps

vanavond rug biceps :D update volgt

updatje
Chin up
3x8xBW
Latpull
10x70
10x75
8x80
RoeiGeval (machine)