MuscleMeat

MaxB's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Moest ook al eerder trainen vanwegen sluitings tijden hou daar nooit zo van om vroeg te trainen.

Nette BOR's weer hoor. Keep up the good work

• Topic Starter Topic Starter
Nee idd, train het best 's avonds nadat ik me de hele dag vol heb lopen proppen, maar voor 1x is het niet erg.
Die Bor's vond ik zelf een beetje tegenvallen kwa techniek door een lichte legdrive en zie het zelf meer als een fail. Maar dit was toch het gewicht van volgende week.

2 reps meer op bench, bors, en squat zo mag ik het graag zien man! Als je die progressie zo aan kan houden zou erg bruut zijn!
Vroeg trainen zuigt idd, ik merkte het ook heb toch minder energie en kracht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nette military press. Doe je nog warmup setjes voordat je aan die 5x5 begint?

thanks, maar het is wel zittend he, scheelt wel wat vind ik.
Die eerste paar setjes vind ik zelf een warming up, laatste 2 echt werksets. Doe niks meer dan ik hier post dus geen extra opwarming.

gaat lekker met verhogen Max!

gaat lekker met verhogen Max!
thnx, full body owned gewoon, maar hier ga ik nog 5 weken mee verder, dan een weekje Pr's zetten, op vakantie, toch nog split trainen daarna (FST-7) denk en dan dan verder met Rippetoe texas method.
Doelen eind dit jaar: Bench 130 Squat 180 Deadlift 230.

Gister gaan trainen was niet normaal druk
Incline dumbbell bench press (ipv incline bench, dukte)
5x30
5x36
5x40
5x42 (allemaal easy, moest ook en dumbbells gaan ook niet zwaarder)

Deadlift
5x90
5x110
5x130
5x150
2x170 (oude pr 1x160)was all-out met deadstop, laatse rep van boven naar beneden laten vallen omdat ik bang was om anders flauw te vallen
ging goed omdat ik aggresief werd van een paar vieze fl**kers die naar zichzelf in de spiegel aan het kijken waren en naar elkaar en ook aan elkaars borst gingen voelen:kots:

Dumbbel Shrugs
3x8x28kg
daar 1,5 uur over gedaan, waren gewoon 4 andere aan het deadliften moest lang wachten.

vandaag training hervat
Squat
5x85
5x90
5x100
5x100 (easy)

Sit-Ups
3x8

Kuiten gepompt 12 sets ofzo

Bicep Dumbbel Curl (vandaag maar gedaan, hoeft vrijdag niet meer dan.)
7x14
5x20
5x22
5x24

damn lekkere doelen man

(oude pr 1x160)was all-out met deadstop, laatse rep van boven naar beneden laten vallen omdat ik bang was om anders flauw te vallen
ging goed omdat ik aggresief werd van een paar vieze fl**kers die naar zichzelf in de spiegel aan het kijken waren en naar elkaar en ook aan elkaars borst gingen voelen

hahahaha! Goede motivatie om zware DL Pr's te trekken! Keep up the good work Max!

Nette PR man! Als je je gestelde doelen haalt zo erg goed wezen. Go for it!
Idioten ook altijd in de gym, enige waar ze goed in zijn is in de weg lopen.
Ik had er vandaag ook weer last van.

Jep, moet hoog inzetten, maar ik blijf wel afwisselen tussen simpele splitjes en full-body. Ben tenslotte gaan trainen voor mijn fysiek, dus ik hoop er het beste van.

hahahaha! Goede motivatie om zware DL Pr's te trekken! Keep up the good work Max!
Ja, het liefst sla ik ze daar helemaal verrot, maar die energie komt beter tot z'n recht in de Deads.

Nette PR man! Als je je gestelde doelen haalt zo erg goed wezen. Go for it!
Idioten ook altijd in de gym, enige waar ze goed in zijn is in de weg lopen.
Ik had er vandaag ook weer last van.
thnx, ja het is weer mooi weer, over 3 maanden zijn ze gelukkig weer weg.

nice deadlift Max! gaat zeker lekker omhoog zo

thanks guys.

hier maar even de training van vrijdag

Benchpress
5x76
5x81
5x86
5x93.5
3x101
8x86

Squat
5x85
5x90
5x100
5x110
3x120
geen zin meer in die 8repper.

Bor
5x76
5x81
5x86
5x93.5
3x101
8x86

CGBP
5x73.5
5x83.5
5x93.5

heb nu redelijk last van mijn borstbeen, heb even gezocht en het moet het tietze syndroom zijn, ontstoken kraakbeen tussen rib en borstbeen.

en wat te doen aan dat tietze syndroom?

Helemaal niks, moet vanzelf over gaan. Ik hoop dat de pijn tijdens het trainen niet zo erg is want ben niet van plan om rustig aan te doen, juist nu ik zo lekker ga.

Ik hoop dat 't snel over is maat, jezelf in moeten houden in de gym is echt a pain in the ass! en al helemaal omdat nu alles goed gaat.
Hoe zit je nu eigenlijk met de voeding?

Even maar een update, eten was afgelopen week gewoon k*t wel nog 5x101 gebenched en 5x120 gesquat. op een slechte dag waar 101 maar 3x gelukt was nog 1x111 gebenched.

Vandaag nog even een training rustig aan, en vanaf morgen is voeding weer in orde en vrijdag weer goed trainen.

Zo, sinds laatste post alleen maar achteruit gegaan, steeds werkweken van rond de 50 uur en af en toe zonder eten, ook nog op vakantie geweest.
Nu ben ik weer rustig met een splitje aan het trainen en eten komt ook weer op gang. deze week al 2.5 kg aangekomen nu 87.5 kg. kracht laat ik even links liggen want ga nog een keer op vakantie. Log gaat weer verder als ik een beetje op kracht ben.

Damn lange tijd geleden...

Heb inmiddels en ''monstercut'' erop zitten ben afgelopen jaar van 92 naar 72 kg gegaan. Dit was niet de bedoeling maar shit happens.
Heb eerst een tijd ff geen motivatie meer gehad en heb daarbij ergens afgelopen 6-12 maanden pfeiffer opgelopen. Nu heb ik ook nog een uitslag van een slaaponderzoek binnen en nu blijkt dat ik ernstige osas heb waardoor ik ook totaal niet tot rust kom.. Ik hoop dat ik nu snel geholpen word zodat dit snel opgelost is. Mag eigenlijk niet eens autorijden nu.

Motivatie is weer helemaal terug ben ook weer serieus begonnen met trainen, sinds maandag Max-OT. Ik weeg inmiddels weer 76 kg en hoop vanaf nu elke week 1 kg erbij te pakken. Logje start ik weer om alles goed bij te houden en het werkt ook motiverend.

Voeding zal ik proberen zo rond de 5000 clean gaan zitten en dan nog een litertje chocomel erbij. Beetje overkill misschien voor nu maar ik wil snel resultaat, beetje vet kan ik nog wel hebben.

Bij deze ook de training van vanavond

Barbell curls:
4 x 47.5 kg
4 x 47.5 kg
Hammer curls:
6 x 18 kg
6 x 18 kg
Preacher curls:
6 x 27.5 kg
Close-grip bench press:
6 x 80 kg
4 x 90 kg
Weighted tricep variation dips:
6 x BW (moet ff een riem kopen)
6 x BW
Skull crushers:
6 x 27.5 kg
Palms-down dumbbell wrist curl:
6 x 20 kg
6 x 20 kg
Palms-Up Dumbbell wrist curl:
6 x 30 kg
6 x 40 kg
Decline sit-ups with weight:
12 x 20 kg
12 x 20 kg
Leg raises with weight:
8 x 10 kg
8 x 10 kg

nog een fotootje @72 kg
2v00f2f.jpg - 267025

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven