philosopher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx, full body owned gewoon, maar hier ga ik nog 5 weken mee verder, dan een weekje Pr's zetten, op vakantie, toch nog split trainen daarna (FST-7) denk en dan dan verder met Rippetoe texas method.

(oude pr 1x160)was all-out met deadstop, laatse rep van boven naar beneden laten vallen omdat ik bang was om anders flauw te vallen
ging goed omdat ik aggresief werd van een paar vieze fl**kers die naar zichzelf in de spiegel aan het kijken waren en naar elkaar en ook aan elkaars borst gingen voelen
Jep, moet hoog inzetten, maar ik blijf wel afwisselen tussen simpele splitjes en full-body. Ben tenslotte gaan trainen voor mijn fysiek, dus ik hoop er het beste van.
Ja, het liefst sla ik ze daar helemaal verrot, maar die energie komt beter tot z'n recht in de Deads.hahahaha! Goede motivatie om zware DL Pr's te trekken! Keep up the good work Max!
thnx, ja het is weer mooi weer, over 3 maanden zijn ze gelukkig weer weg.Nette PR man! Als je je gestelde doelen haalt zo erg goed wezen. Go for it!
Idioten ook altijd in de gym, enige waar ze goed in zijn is in de weg lopen.
Ik had er vandaag ook weer last van.
Ja, het liefst sla ik ze daar helemaal verrot, maar die energie komt beter tot z'n recht in de Deads.
nice work met de deadlifts