AndroidHealthClinic

меаанте: руссищ щема

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
2.3

kniebuigen:
170x2x6
lelijk en traag.

bankdrukken:
72.5x5x6
mwah

face pull:
x10x3

chin ups:
5x bw
8x bw pr
5x bw
5x bw

strict curl:
20x2
25x2
30x2
35x2
37.5x1
40x1
42.5x1

slechte training. Pijn aan mn knie. Mn linker knie voelt erg geiriteerd en deed erg pijn tijdens squats. Rechter knie is goed. EN linker schouder doet pijn ( van kniebuigen volgens mij)

Was je nou aan het toppen/maxen op de curl? [emoji14]

hmz ook al pijntjes hier...
beterschap!

balen man hoop dat de pijn weg gaat.

en lol at 1rm strictcurl.

balen man hoop dat de pijn weg gaat.

en lol at 1rm strictcurl.

Was je nou aan het toppen/maxen op de curl? [emoji14]

dit was wel de reden dat ik het deed, voor de grap eens kijken hoe ver ik kwam :roflol:

hmz ook al pijntjes hier...
beterschap!

dank je Nicky. Hopen dat het beter gaat maar voelt niet echt goed :(

Zat net even wat squat sessies terug te kijken van je op youtube, mirin. Maar wel een wtf momentje bij 1:14 :

https://www.youtube.com/watch?v=_SatIRPtFz4

Je kijkt die andere gozer recht in zn bek aan tijdens een zware squat sessie :roflol:

2.4

strict press:
37.5x3
42.5x3
47.5x3+ (7 reps)
had in het begin pijn aan schouder, maar na mn warming up niet meer gelukkig

deadlift:
140x3 double overhand PR
162.5x5
voelde goed, technisch wat veranderd. Rug bleef sterker nu

stretch+abs

Zat net even wat squat sessies terug te kijken van je op youtube, mirin. Maar wel een wtf momentje bij 1:14 :

http://www.youtube.com/watch?v=_SatIRPtFz4

Je kijkt die andere gozer recht in zn bek aan tijdens een zware squat sessie :roflol:

thanks brah. Ik heb er zelf nooit zo veel problemen mee :o ik hem ook niet echt aan ofzo, kijk meer recht door hem heen :D

Hoe is de progressie voor je squat trouwens verlopen sinds je begon? Ik ben heel jelly op die squat, maar ik bench en press wel meer dan jou. Ik zag 5x5 veel voorbij komen in je filmpje, vanaf welk gewicht liep dit voor het eerst vast? Ik ben hard bezig die squat omhoog te krijgen dus ben opzoek naar tips!

Hoe is de progressie voor je squat trouwens verlopen sinds je begon? Ik ben heel jelly op die squat, maar ik bench en press wel meer dan jou. Ik zag 5x5 veel voorbij komen in je filmpje, vanaf welk gewicht liep dit voor het eerst vast? Ik ben hard bezig die squat omhoog te krijgen dus ben opzoek naar tips!

squat liep vast op 5x5 140 of 145 met stronglifts 5x5. Daarna overgestapt op texasmethod.

ik begon in november 2013 met squatten. Eerste keer ooit in de sportschool toen 90kg squat. Daarna begonnen op 60 5x5 en opgebouwd naar 140

training van gisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=UmJJSX-kjWA

training vandaag:
https://www.youtube.com/watch?v=0WAovKcP8RY

Laatst bewerkt:
Goeie trainingen. Alleen zou ik persoonlijk je grip bij de press iets breder nemen.
Je duwt wat naar achteren ipv recht omhoog. Misschien is een thumbless grip ook wel in begin iets voor je, gaat iets vlotter omhoog plus je pad gaat niet zo vlug 'verkeerd'

Just my two cents.

thumbless grip is verboden in de IPF

thumbless grip is volgens mij in elke federatie verboden

maar denk dat hij het over de overhead heeft

ja nu ik het nog een keer lees zal hij dat bedoeld hebben inderdaad. geloof wel dat chris duffin thumbless bencht, maar heb verder vrij weinig begrip van hoe en wat en welke federaties er zijn in de vs.

merk zelf ook een redelijk (positief) verschil met thumbless grip op strict presses.

pls stay safe meaan. discomfort in koude spieren, dan opwarmen en toch trainen doet tijdens het trainen niet pijn maar doe dit een paar keer en je hebt een blessure te pakken. je enige vijand ben je zelf, kzou echt even zoeken naar pijnloze alternatieven of minder frequency tussen training(meer tijd voor herstel), lichter trainen help in mijn ervaring niet echt omdat het meestal de tight posities zijn en wat gewicht dan ook is wat druk legt op de gevoelige plekken irriteer je het toch met de frequency. en ja can confirm als ik schouder/bicep tie-in t*fus heb dan zijn lowbar squats een no go.

wat ik nu ga doen is deze week niet pressen. En verder veel schouder rehab oefeningen. Mischien vrijdag nog in shirt benchen, maar dat hangt af van hoe het gaat. Ik heb volgens mij de boosdoener gevonden en dat zijn skull crushers. Niet meer doen dus

3.1

kniebuigen:
170x5x6 vpr
knie pijn was over. Eerste sets gingen hard, laatste was strugelen. Ben wel blij mn oude 5x5 pr was 165

pendlay rows:
75x5x3

db curls:
12x6x3

ab machine:
x10x3

schouder pre-hab

die squat

Wat een squat, ook mooi dat pijn over is!

Echt sterk die squat

sqwut :O

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven