MegaManX
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Bill Star zijn er geen vaste rusttijden nodig... Gewoon net zo lang wachten als je zelf nodig hebt tot je weer bijna maximaal kunt.. Tussen zware sets squat/deadlift is dat voor mij zeker 5 minuten. Andere stelregel is: wachten tot je hartslag onder de 100 is.

. Gewoon zelf beetje aanvoelen. Iig niet de laatste week de stang weer van de grond trekken terwijl je nog helemaal aan het hijgen bent van het setje ervoor 
Ben benieuwd of dat voor jou ook geldt
. Ik heb trouwens op de advanced versie meer krachtwinst geboekt
. De lineair versie deed ik een beetje op gevoel omdat het iid erg lastig is met microloading (anders een idee nog om 2 schijfjes van 0,5kg te kopen ofzo
)
De eerste weken zul je makkelijk met wat minder rust kunnen denk ik hoor. Gewoon zelf beetje aanvoelen. Iig niet de laatste week de stang weer van de grond trekken terwijl je nog helemaal aan het hijgen bent van het setje ervoor
Ik zelf wil nooit meer terug naar een normale split sinds ik Bill Star heb gedaanBen benieuwd of dat voor jou ook geldt
. Ik heb trouwens op de advanced versie meer krachtwinst geboekt
. De lineair versie deed ik een beetje op gevoel omdat het iid erg lastig is met microloading (anders een idee nog om 2 schijfjes van 0,5kg te kopen ofzo
)
Ik hou je log iig wel in de gaten![]()
Ik hou dit toch wel een lange tijd aan. Het bevalt me goed. De gewichten staan al genoteerd. Nu alleen maar optillen/duwen/trekken/buigen. 
Dus geen squat/deadlift/military press dag 

Ik zou niet 2x achter elkaar squatten. Dan heb je echt niet je rust binnen gewoon.

Ik zou niet 2x achter elkaar squatten. Dan heb je echt niet je rust binnen gewoon.

In die tussentijd kan je mooi rusten dus.