AndroidHealthClinic

MegaManX's Log

Lekkere BOR gozer. En veel plezier @ armin only:D

• Topic Starter Topic Starter
Lekker megaman! En niet te hard feesten hea morgen! Ga morgen trouwens ook naar een feest, heb er zin in. Alleen ga ik wel wat alcohol drinken hehe

Thanks!! :cool: Welk feestje?

Oh ik denk dat ik ook wel beetje alcohol ga pakken. Maar dit wordt wel een mooie cardio work-out voor mij. :D

Ik heb een gevoel dat ik een jetlag heb!

Feestje Armin van Buuren was erg gaaf!

Van 23:45 - 6:45 non-stop gefeest zonder bier!! En nee ik doe niet aan drugs.

Alleen water en fanta.

Alleen rond half 5 begon ik het goed te voelen in mijn knieen aangezien ik vrijdagavond had gesquat merkte ik het toch wel. :D Nu heb ik ook een beetje last van mijn knieen.

Maar genoeg gezeurd!!

Vanavond training 1 van week 2 Bill Starr!

Goodluck met bill starr man. Je heb geluk dat je nog in de beginfase zit, anders word het wss een k*t training :)

Jajoh gaat erg lekker, bill* bevalt me echt prima. In het begin vond ik het zo saai, was je elke keer binnen 45 minuutjes klaar. Ging allemaal te makkelijk :) Hoe vind jij dat?

Jajoh gaat erg lekker, bill* bevalt me echt prima. In het begin vond ik het zo saai, was je elke keer binnen 45 minuutjes klaar. Ging allemaal te makkelijk :) Hoe vind jij dat?

Met mijn vorige trainingen was ik meestal tussen uur en anderhalf uur klaar.

Ik vind het rekenen wel grappig. Ik schrijf nu van te voren op hoeveel ik aan iedere kant van de stang moet hangen. :D

Week 2: Training 1 Maandag

Squat

5x37,5 (+2,5)
5x45
5x55
5x65 (+5)
5x75 (+5)

Bench

5x30
5x40
5x47,5 (+2,5)
5x55
5x62,5 (+2,5)

Row

5x25
5x32,5 (+2,5)
5x37,5 (+2,5)
5x45
5x50

Assistance:

2 Sets of Weighted Hypers

2x15+5kg (+5)

4 Sets of Weighted Situps

2 x 15+10kg
2 x 12+10kg

Conclusie:

Pfff. Ik merkte het echt na dat feestje van Armin. :mad:

Die 65kg bij de squat was al erg pittig en die 75kg moest ik echt eruit persen. Maar niet gecheat. Wel iemand gevraagd om voor de zekerheid achter me te staan. Mijn knieen knikte na het squatten maar het is nu weg.

Bankdrukken was ook niet echt geweldig. Dat is zo'n zwak punt bij mij. Die laatste set..na 4 herhalingen (ik had een spotter) ging de stang echt langzaam omhoog maar ik haalde m wel alleen.

Alles ging maar net!! Das echt ****ed.

Bend Over Row voelde ik mijn onderrug beetje te goed bij de laatste 2 sets.

Hypers in ieder geval verzwaard met 5kg. Ik doe dat rustig aan en buikspieren hetzelfde gehouden.

Proteine shake voor en na de training op (1 schep voor en 1 halve schep na) en 4 boterhammen met knakworstjes. :D En zo direct kwark met yoghurt gemengd met klein schepje honing.

Douchen en dan slapen!!

Morgen dagje ouder. ;)

Laatst bewerkt:
Succes met Bill star!

En gefeliciteerd man:hb:

Congrats bro' :birthday:

Week 2: Training 2 Woensdag

Squat

5x37,5 (+2,5)
5x45
5x55
5x55

Military

5x22,5 (+2,5)
5x27,5 (+2,5)
5x32,5 (+2,5)
5x37,5 (+2,5)

Deadlift

5x70 (+5)
5x82,5 (+2,5)
5x95
5x110

Assistance:

3 Sets of Situps

Ik had geen tijd meer voor buikspieroefeningen.

Conclusie:

Woensdag kan ik alleen maar in de ochtend trainen. Ik moet om 13:00 werken. Het is niet mijn dagdeel om te sporten maar ja. :p

Ik ben begonnen met deadliften. Ik probeer iets meer mijn benen te gebruiken bij het deadliften maar ik merk toch dat ik teveel uit mijn onderrug haal. Doordat ben ik bang dat ik mijn rug lichtelijk bol ga trekken. Ik merkte dat bij de 95 en de 110kg. :S

De MP was in het begin echt te licht. Laatste set voelde het lekkerst aan.

De Squat voelde nog stijf van de zware maandagavond training. Op dit moment heb ik beetje last van mijn knieen. Even goed slapen en vrijdag gewoon er weer tegenaan! Moet!!

Laatst bewerkt:
Komt helemaal goed met je :fire:

Week 2: Training 3 Vrijdag

EDIT: De gewicht verschillen zijn alleen ten opzichte van vorige week vrijdag.

Dat geldt ook voor de andere dagen. Ik vergelijk alleen maandag met maandag etc.

Full Squat

5x37,5 (+2,5)
5x45
5x55
5x65 (+2,5)
3x75
8x55

Bench Press

5x30
5x40 (+2,5)
5x47,5 (+2,5)
5x55
3x65 (+2,5)
8x47,5 (+2,5)

Bent Over Row

5x25
5x32,5 (+2,5)
5x37,5
5x45 (+2,5)
3x52,5 (+2,5)
8x37,5

Assistance:

3 Sets of Weighted Dips

2x10xBW
1x8xBW

3 Sets of Barbell Curls

2x8x32,5kg
1x5x32,5kg

3 Sets of Triceps Barbell French Press on Flat Bench

1x8x20kg
2x8x22kg

Conclusie:

De hele week beetje last van mijn linkerknie. Daar maakte ik me erg zorgen over. Tijdens het fullsquatten geen pijn maar na setjes wel iedere keer knik geluiden. Het lijkt net of er volgens mij in vocht in zit. Ik vertrouw het niet helemaal.

Al met al gaat fullsquatten nog steeds vooruit.

Die 3x62,5 helemaal tot aan de borst zonder stuiteren ging maar net. Dat wordt wat volgende week. Gelukkig heb ik mijn triceps bij het dippen en french pressen goed aangepakt. Die moeten zeker sterker worden!

Bent Over Row gaat erg goed. Nergens last van. Ik gooi het gewicht niet naar mijn borst.

Row en Squat nog steeds vooruitgang, bench wordt lastiger. Wat ik overigens merk is dat mijn full range of motion vrij groot is door mijn lange armen. Als ik de stang op mijn borst laat zakken dan staan mijn bovenarmen t.o.v. horizontale lijn rond de 40 a 45 graden. Das wel erg diep.

Meer borst kweken zodat de stang niet verder kan!!! ;)

Qua lichaamsgewicht merk ik niks. Ik blijf erg constant tussen de 88 en 89 hangen. :(

Laatst bewerkt:
Je gaat goed man, sterke DL al, ga zo door!

Gaat toch goed? En ik kwam eigenlijk pas aan na de eerste 4 weken. Toen begon het bij mij pas wat zwaarder te worden, was te licht begonnen

Gaat toch goed? En ik kwam eigenlijk pas aan na de eerste 4 weken. Toen begon het bij mij pas wat zwaarder te worden, was te licht begonnen

Ja ik ga nog steeds vooruit. Ik ben heel benieuwd hoe het deze week gaat. En ik heb het goed uitgekiend. Vooral BOR en Squat gaan goed!

Woensdag en donderdag is de sportschool dicht.

Dus ik zit te overwegen om de MP press bij de training vandaag toe te voegen en de deadlift bij de vrijdag training.

Vanmiddag komt er weer een zware training aan. Ik voel me niet echt lekker dus t wordt ff doorbijten! :mad:

Terug
Naar boven