ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Je moet doen waar jij je lekker bij voelt, zo te merken hecht je een hoop waarde aan een lager vet%. Dan cut je toch even lichtjes 4-6 weken. Ik was sowieso door gegaan met de bulkmaar ik kan ook echt in een kiloknaller modus komen
![]()
Kiloknaller modus [emoji41]
Onnodig vet gainen is gewoon zonde, kan nu wel rustig verder gaan maar dan loop ik er straks een paar maand fatty bij. Dan liever een kleine cut en het goed bijhouden. Wat vetter worden vind ik niet erg maar boven de 12% vind ik al zonde.
Ach, 4 tot 6 weekjes cutten en weer wat meer test maybe npp en nog wat andere massabouwende aas introduceren met wekelijks meer kcals wordt rebounden als een gek! Eerste paar weken is het hooguit vocht wat in de spieren gaat en dan moet je dan eens na een maandje op de weegschaal gaan Staanzoals je al aangeeft, weegschaal zegt niet zoveel maar is vaak wel een mijlpaal strever van vele...wanneer iemand laten we zeggen depleted en shredded (6%) op 95 kg staat en flink gaat cheaten en de dag erna 99-100kg is die ook nog 6% maar heeft een geheel andere look met al het vocht in de spieren...bodybuilding is heel vaak mindfuck
succes bro
Die rebound, zou ik die wel goed benutten als ik maar met 200kcal per week verhoog?

maar ik kan ook echt in een kiloknaller modus komen 
zoals je al aangeeft, weegschaal zegt niet zoveel maar is vaak wel een mijlpaal strever van vele...wanneer iemand laten we zeggen depleted en shredded (6%) op 95 kg staat en flink gaat cheaten en de dag erna 99-100kg is die ook nog 6% maar heeft een geheel andere look met al het vocht in de spieren...bodybuilding is heel vaak mindfuck
succes bro