AndroidHealthClinic

Ment0s, en door!

• Topic Starter Topic Starter
Je moet doen waar jij je lekker bij voelt, zo te merken hecht je een hoop waarde aan een lager vet%. Dan cut je toch even lichtjes 4-6 weken. Ik was sowieso door gegaan met de bulk :evil2: maar ik kan ook echt in een kiloknaller modus komen :):P

Kiloknaller modus [emoji41]
Onnodig vet gainen is gewoon zonde, kan nu wel rustig verder gaan maar dan loop ik er straks een paar maand fatty bij. Dan liever een kleine cut en het goed bijhouden. Wat vetter worden vind ik niet erg maar boven de 12% vind ik al zonde.

Ach, 4 tot 6 weekjes cutten en weer wat meer test maybe npp en nog wat andere massabouwende aas introduceren met wekelijks meer kcals wordt rebounden als een gek! Eerste paar weken is het hooguit vocht wat in de spieren gaat en dan moet je dan eens na een maandje op de weegschaal gaan Staan ;) zoals je al aangeeft, weegschaal zegt niet zoveel maar is vaak wel een mijlpaal strever van vele...wanneer iemand laten we zeggen depleted en shredded (6%) op 95 kg staat en flink gaat cheaten en de dag erna 99-100kg is die ook nog 6% maar heeft een geheel andere look met al het vocht in de spieren...bodybuilding is heel vaak mindfuck:p succes bro

Die rebound, zou ik die wel goed benutten als ik maar met 200kcal per week verhoog?

Goede foto bro!
Hoeveel weeg je nu?
Je gaat nu dus cutten?
I know the feel.., je wilt groeien dus ga je eten.., soms je eigen mindfuck idd!!

Goede foto bro!
Hoeveel weeg je nu?
Je gaat nu dus cutten?
I know the feel.., je wilt groeien dus ga je eten.., soms je eigen mindfuck idd!!

Vond me er juist slecht uitzien [emoji85]
Vochtig en fatty maar voel me wel sterk.
Gewicht is 102 vandaag.
Merk wel dat het vocht iets minder is zonder oxy.
Ga cutten yes, niet erg diep maar wil minimaal weer onder de 10% staan. Dat moet lukken in maximaal 6 weekjes.

Kiloknaller modus [emoji41]
Onnodig vet gainen is gewoon zonde, kan nu wel rustig verder gaan maar dan loop ik er straks een paar maand fatty bij. Dan liever een kleine cut en het goed bijhouden. Wat vetter worden vind ik niet erg maar boven de 12% vind ik al zonde.

Die rebound, zou ik die wel goed benutten als ik maar met 200kcal per week verhoog?
Absoluut, spieren zijn dan als een spons. Het is juist de kunst om niet teveel kcals in een keer te willen verhogen. Zie het zo vaak gebeuren... Gaan ze de eerste 2 weken keihard en daarna gaan ze keihard ten onder aan de fatgains:) gewoon lekker 200 per week verhogen en niet meer dan 300-500 boven onderhoud blijven.

Thanks voor je input bro! Dat deed ik dus fout. Dacht de rebound zo goed mogelijk te benutten door gelijk ver boven onderhoud te gaan zitten. Hoopte ook op een stukje muscle memory, en dat daarom vet mee zou vallen.
@Pillz had me ook al gezegd dat ik niet zo ver boven onderhoud hoef te zitten.

Vind het loggen alleen maar leuker worden, je geeft tips en leert bij van anderen. In de gym praat ik er toch anders over, en verder weet niemand in me prive leven wat over aas.

Laatst bewerkt:
Precies dit heb ik dus ook! Wat ze vaak zeggen knowledge is key ;) sinds ik hier en daar input krijg van forumleden gaat het ook alleen maar beter met de gains! Is absoluut niet spuiten en hoppa gainsss. Als je voeding kut is kun je het vergeten.

Klopt helemaal! Ik ben dan ook nederig voor tips en om wat bij te leren :)
Opzicht zit het met me voeding altijd wel goed, alleen ja.... Die ene periode [emoji85][emoji85]
Gelijk afgestraft[emoji28]

Toch moet ik eerlijk zeggen ik ben afgelopen jaar van 2800kcal meteen naar de plus 7000 gegaan en had de beste rebound van me leven [emoji23]

Nou was ik ook wel bijna in staat van ontbinding plus me massa verlies er bij

Toch moet ik eerlijk zeggen ik ben afgelopen jaar van 2800kcal meteen naar de plus 7000 gegaan en had de beste rebound van me leven [emoji23]

Nou was ik ook wel bijna in staat van ontbinding plus me massa verlies er bij
Hahahahaha :p

Yo mentos! In strive zijn topic legde ik je het volgende al voor maar denk dat je eroverheen gelezen hebt oid. Het ging om cutten op low fat (0,6g/kg bv) en klein stukje T3.

"Voor hoe lang doe je dat dan? 4, 6 of soms gewoon 10+ wk? Denk dat ik straks tijdens cutten ook m'n vetten laag ga zetten maar niet voor de volle periode denk ik. Misschien eerste of laatste 6 wk of als het zwaar word bv. Raad je dit dat aan om het de eerste of tweede helft te doen vd cut, wat zou jouw voorkeur krijgen?

En wat betreft de Tren en T3. Tren verlaagt je T3 en T3 (50mcg) verhoogt het weer. Heft dit elkaar dan niet op misschien? Dat je onderhoud dus eigenlijk ongeveer hetzelfde blijft. Maar waarschijnlijk bokst de vertragende werking van Tren nooit op tegen T3 an sich, wel?"

Yo mentos! In strive zijn topic legde ik je het volgende al voor maar denk dat je eroverheen gelezen hebt oid. Het ging om cutten op low fat (0,6g/kg bv) en klein stukje T3.

"Voor hoe lang doe je dat dan? 4, 6 of soms gewoon 10+ wk? Denk dat ik straks tijdens cutten ook m'n vetten laag ga zetten maar niet voor de volle periode denk ik. Misschien eerste of laatste 6 wk of als het zwaar word bv. Raad je dit dat aan om het de eerste of tweede helft te doen vd cut, wat zou jouw voorkeur krijgen?

En wat betreft de Tren en T3. Tren verlaagt je T3 en T3 (50mcg) verhoogt het weer. Heft dit elkaar dan niet op misschien? Dat je onderhoud dus eigenlijk ongeveer hetzelfde blijft. Maar waarschijnlijk bokst de vertragende werking van Tren nooit op tegen T3 an sich, wel?"

Ik begin een cut altijd vrij laag in me vet, en wanneer ik lager wil gaan in mijn kcal gaat dat altijd ten koste van mijn vetten. Heb liever carbs dan vetten en omdat ik toch niet natty ben hoef ik niet bang te zijn voor mijn hormoonhuishouding.
Geloof niet echt in carbtiming maar eet de meeste carbs wel rondom me training. Krijg dan nog steeds een dikke pomp en voel me niet slecht terwijl ik wel in een deficit

En over de t3, ik geloof dat je lichaameigen kan vergelijken met 25mcg. Dus met 50mcg zit je er altijd boven.

Tren a stel ik een week uit. Ben te druk met de studie. Heb dat een beetje onderschat. Deze week proberen om 3x fullbody te pakken en dan vanaf volgende week knallen op tren a.
Met wil ik op onderhoud te zitten. Denk dat het iets van 3300kcal is. Ff gewicht in de gaten houden.
Ga vanaf volgende week op 3000 zitten.

Gewicht is nu 99kg
Ben heel wat vocht kwijt en ben toch wat droger dan ik dacht. Vocht kan het zo erg vertekenen. Nog nooit eerder zo vochtig geweest als door de oxy.

Als t te erg word kun je altijd een AI pakken, aro ofzo..
En ja, veel vocht altijd met oxy, is voor mij 12/13 jaar terug oxy maar weet t nog steeds, je blaast op als een MF!!
Hoe gaat t met kracht, bench 130 gewoon nog steeds ?

Tren a stel ik een week uit. Ben te druk met de studie. Heb dat een beetje onderschat. Deze week proberen om 3x fullbody te pakken en dan vanaf volgende week knallen op tren a.
Met wil ik op onderhoud te zitten. Denk dat het iets van 3300kcal is. Ff gewicht in de gaten houden.
Ga vanaf volgende week op 3000 zitten.

Gewicht is nu 99kg
Ben heel wat vocht kwijt en ben toch wat droger dan ik dacht. Vocht kan het zo erg vertekenen. Nog nooit eerder zo vochtig geweest als door de oxy.
Oxy en teveel natrium/niet z'n cleane voeding is funest! Heb het zelf ook gemerkt! Stond redelijk droog voor een bulk toen der tijd (10%) heel cleane bulk maar ook wel eens een dag in de weekend een cheat gepakt bij bijvoorbeeld een fastfood restaurant, duurt gewoon 3/4 dagen wil je dat vocht daarvan rechttrekken haha. That dere natrium!

Ik begin een cut altijd vrij laag in me vet, en wanneer ik lager wil gaan in mijn kcal gaat dat altijd ten koste van mijn vetten. Heb liever carbs dan vetten en omdat ik toch niet natty ben hoef ik niet bang te zijn voor mijn hormoonhuishouding.
Geloof niet echt in carbtiming maar eet de meeste carbs wel rondom me training. Krijg dan nog steeds een dikke pomp en voel me niet slecht terwijl ik wel in een deficit

En over de t3, ik geloof dat je lichaameigen kan vergelijken met 25mcg. Dus met 50mcg zit je er altijd boven.
Daar dacht ik dus ook aan. Je T en dergelijke hoef je niet naar te kijken maar daarnaast spelen er natuurlyk wel nog wat dingen waarop je vetinname van afhangt. Maar daarvoor is 0,5-0,8g/kg zat, lijkt me.

Wil carbs wel op minimaal 200 houden dus ga ook eens met me vetten spelen. Begin op 0,8g/kg en zal na het droppen van cals op zo'n 0,5g/kg zitten. Lijkt me een prima aanpak zo? Op die manier blijven carbs rond de 200-250. Nuttig zelf me carbs ook altijd het liefst post en pre workout idd.

Na de cut zal ik wel gewoon weer teruggaan naar 1g/kg vet. Wat ik eigenlijk altijd doe. Dan kom ik toch aan zat carbs.. Ga dan na de eerstvolgende blast ook gewoon off.

T3 is duidelijk :)

Daar dacht ik dus ook aan. Je T en dergelijke hoef je niet naar te kijken maar daarnaast spelen er natuurlyk wel nog wat dingen waarop je vetinname van afhangt. Maar daarvoor is 0,5-0,8g/kg zat, lijkt me.

Wil carbs wel op minimaal 200 houden dus ga ook eens met me vetten spelen. Begin op 0,8g/kg en zal na het droppen van cals op zo'n 0,5g/kg zitten. Lijkt me een prima aanpak zo? Op die manier blijven carbs rond de 200-250. Nuttig zelf me carbs ook altijd het liefst post en pre workout idd.

Na de cut zal ik wel gewoon weer teruggaan naar 1g/kg vet. Wat ik eigenlijk altijd doe. Dan kom ik toch aan zat carbs.. Ga dan na de eerstvolgende blast ook gewoon off.

T3 is duidelijk :)
Met een simpele cut naar een 7-8% is dat indd wel te doen. Echter wanneer je voor lange tijd zo laag in je vetten zit gaat je stresshormoon en cortisol met je fucken en dan kun je dus alles behalve aan de vrouwtjes denken. Dan zijn die vetten wel essentieel. Zodra je in wedstrijdvoorbereiding zit krijg je hiermee te maken maar een rustige cut van 6-8 weken zou dat prima kunnen.

Als je zo laag zit is voeding (direct overleven) belangrijker dan vrouwen (indirect overleven)..

Met een simpele cut naar een 7-8% is dat indd wel te doen. Echter wanneer je voor lange tijd zo laag in je vetten zit gaat je stresshormoon en cortisol met je fucken en dan kun je dus alles behalve aan de vrouwtjes denken. Dan zijn die vetten wel essentieel. Zodra je in wedstrijdvoorbereiding zit krijg je hiermee te maken maar een rustige cut van 6-8 weken zou dat prima kunnen.
Ik ga dan wel naar 8, maar kom van ongeveer 15 denk ik. Ga 12-14 weken cutten. Maar ik kan dat best de laatste 6 weken toepassen bijvoorbeeld toch? Al die tijd low fat ga ik niet doen maar 6 weekjes moet dan kunnen. Is 0,5g/kg dan oké in jouw ogen?

Ik ga dan wel naar 8, maar kom van ongeveer 15 denk ik. Ga 12-14 weken cutten. Maar ik kan dat best de laatste 6 weken toepassen bijvoorbeeld toch? Al die tijd low fat ga ik niet doen maar 6 weekjes moet dan kunnen. Is 0,5g/kg dan oké in jouw ogen?

0.5g/kg vind ik helemaal niet zo laag hoor.. dat gaat prima lukken :)

Terug
Naar boven