Fitness Seller

Ment0s, en door!

Ik ga dan wel naar 8, maar kom van ongeveer 15 denk ik. Ga 12-14 weken cutten. Maar ik kan dat best de laatste 6 weken toepassen bijvoorbeeld toch? Al die tijd low fat ga ik niet doen maar 6 weekjes moet dan kunnen. Is 0,5g/kg dan oké in jouw ogen?
Voor 6 weekjes moet dat zeker kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Als t te erg word kun je altijd een AI pakken, aro ofzo..
En ja, veel vocht altijd met oxy, is voor mij 12/13 jaar terug oxy maar weet t nog steeds, je blaast op als een MF!!
Hoe gaat t met kracht, bench 130 gewoon nog steeds ?

Ik zat al op ari, 0,5 eod.
Voor alleen vocht ga ik dat niet omhoog gooien.
Kracht is helaas al wat minder man, de 130 lukt nog wel maar het voelt een stuk zwaarder. Baal dat ik er misselijk van werd, de trainingen op oxy waren echt heerlijk.

Oxy en teveel natrium/niet z'n cleane voeding is funest! Heb het zelf ook gemerkt! Stond redelijk droog voor een bulk toen der tijd (10%) heel cleane bulk maar ook wel eens een dag in de weekend een cheat gepakt bij bijvoorbeeld een fastfood restaurant, duurt gewoon 3/4 dagen wil je dat vocht daarvan rechttrekken haha. That dere natrium!

Omdat mijn eetlust zo beinvloed werd en ik toch aan me kcal wou komen, ging ik maar wat minder clean eten. Je word echt gelijk keihard afgestraft door de oxy dan. Bloated as f.
Voel me zonder de oxy nu stukke beter en zie er beter uit. Voeding is weer clean en denk rond onderhoud. Abs zijn ook weer zichtbaar. :)

Tot hoe hoog ging je met je oxy?
Ik twijfel tussen 100/125 straks..

Mentos. Heb het al meerdere malen gelezen intussen. Afbouwen T3 is achterhaald maar het is toch wel degelijk verstandig om het wel even op te bouwen. Ook al ga je maar tot max. 50mcg. Gewoon 25mcg beginnen 4-5 dagen alvorens naar 50mcg te gaan.

Mentos. Heb het al meerdere malen gelezen intussen. Afbouwen T3 is achterhaald maar het is toch wel degelijk verstandig om het wel even op te bouwen. Ook al ga je maar tot max. 50mcg. Gewoon 25mcg beginnen 4-5 dagen alvorens naar 50mcg te gaan.
Ligt er aan als je al vaker t3 hebt gebruikt weet waar je lekker op gaat en kun je vaak wel meteen starten op die dosis .. ik begin meteen op de dosis waarmee ik wil starten of het nou 50mcg of 150mcg is [emoji14]

Ik weet niet hoe dat zat met T3.., maar met Clen MOET ik echt opbouwen haha

Je nam ze standaard in ene? Of verdeelde je soms 0700/1900?

Ik las halfleven 9uren.., kan dus ook op 1 moment: pwo [emoji41]

Ok, dan ga ik ook voor 100 denk.., kan weekje verder 125 proberen.

Hoe zit dat nou met de halflife van T3 dan ivm inname? Ik lees heel verschillende dingen; enkele uren tot dagen :roflol:

Mensen die t3 moeten slikken omdat hun schildklier niet goed werkt verdelen het wel.
Ik neem altijd alles in 1x s'ochtends bij de rest van me pillen. (Biergist, pompoenpitolie en miltivitamine)

Mensen die t3 moeten slikken omdat hun schildklier niet goed werkt verdelen het wel.
Ik neem altijd alles in 1x s'ochtends bij de rest van me pillen. (Biergist, pompoenpitolie en miltivitamine)
multivit neem ik pas een half uur later

cutten zegt die he dikke papz*k! busted! :roflol:

IMG-20160625-WA0001.jpg

IMG-20160625-WA0001.jpg

Terug
Naar boven