AndroidHealthClinic

Ment0s, en door!

Bezoekers in dit topic

IIFYM bro ! [emoji12]
 
Haha WTF nice bro, krijg honger van [emoji16]
 
[emoji16]
 
bolle reetveter updates! de rest wil ook je sexy ass pics!
 
bolle reetveter updates! de rest wil ook je sexy ass pics!

die krijg jij toch alleen!

Maar al een tijdje niks laten horen.
Scriptie bleek niet goed dus enorm druk geweest daarmee. Deed toen 2x per week filbody. Maar alles is klaar nu Ik heb ook nog flinke pech gehad. Ik max nooit, minste reps dat ik ooit zou doen is 4. En dat komt al bijna nooit voor. Maar ik liet me eens gaan op de squat met een paar jongens en wou eens kijken wat me 1 rm is. Na de 180kg pijn in me lies. En s'avonds trok het door naar mijn onderrug. Dat maxen laat ik wel over aan de dikke strongmen
Fysio gehad en het gaat alweer beter. Bijna 2 weken helemaal rust gehad en dat heeft me goed gedaan. Al die tijd rond de 3200kcal gezeten en ben 5kg kwijt. Abs komen alweer door ben alleen een beetje plat. Zat op 300mg sust, 500mg tren e, 250mg mast e.
Vanaf maandag zet ik er 50mg tren a naast en gaat de mast naar 500mg.

95kg

image.jpeg
 
Yea weer nieuwe late night picture:fapn:
 
Begin jij eens log met wat sexy pics dan! :heart:
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Begin jij eens log met wat sexy pics dan! :heart:
Net off gegaan... Voel me weinig sexy :-(

Maar Maybe als ik weer opnieuw on ga over tijde :-) Ben jij wel mijn 1e kudoovolger toch ? :p
 
Dat sws ! Snel weer on gaan en een log maken dus.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
die krijg jij toch alleen!

Maar al een tijdje niks laten horen.
Scriptie bleek niet goed dus enorm druk geweest daarmee. Deed toen 2x per week filbody. Maar alles is klaar nu Ik heb ook nog flinke pech gehad. Ik max nooit, minste reps dat ik ooit zou doen is 4. En dat komt al bijna nooit voor. Maar ik liet me eens gaan op de squat met een paar jongens en wou eens kijken wat me 1 rm is. Na de 180kg pijn in me lies. En s'avonds trok het door naar mijn onderrug. Dat maxen laat ik wel over aan de dikke strongmen
Fysio gehad en het gaat alweer beter. Bijna 2 weken helemaal rust gehad en dat heeft me goed gedaan. Al die tijd rond de 3200kcal gezeten en ben 5kg kwijt. Abs komen alweer door ben alleen een beetje plat. Zat op 300mg sust, 500mg tren e, 250mg mast e.
Vanaf maandag zet ik er 50mg tren a naast en gaat de mast naar 500mg.

95kg
Gaat de goeie kant op met je shape! Als je weer 100% kunt geven weet ik zeker dat je snel op het doel zal zitten wat je voor ogen had om weer voor een clean bulk te gaan! Nette verhoudingen kerel! Keep going!!
 
Ik wil ook mee !!


Gaat de goeie kant op met je shape! Als je weer 100% kunt geven weet ik zeker dat je snel op het doel zal zitten wat je voor ogen had om weer voor een clean bulk te gaan! Nette verhoudingen kerel! Keep going!!

Thanks bro!
Wil naar minimaal de 8% gaan en dan rustig gaan bouwen. Moet lukken na die harde les hah, shape verneukt binnen een maand :p
Straks na deze cut eerst de t3 dumpen en onderhoud weer opzoeken. Daarna eens echt 8 weken ofzo cruisen.

Ff wat meer info:
Ga meer cardio doen, nu elke ochtend een uur fasted cardio op de hometrainer waarbij ik rond de 500kcal verbrand. En heb me voeding van 3200 op 3400 gezet.
Ff kijken wat dit met me shape/gewicht doet en in de gaten houden hoe ik me voel. Denk dat me onderhoud zonder de cardio op 3500 ligt.
Schema ook wat aangepast, lijkt nu meer op een traditionele bro split. Verspreid over 7 dagen. pak alles 2x per week.
Gear is nu, 300mg sust, 500mg tren e, 500mg mast e, 350mg tren a. 50mcg t3.

image.png
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook mee !!




Thanks bro!
Wil naar minimaal de 8% gaan en dan rustig gaan bouwen. Moet lukken na die harde les hah, shape verneukt binnen een maand :p
Straks na deze cut eerst de t3 dumpen en onderhoud weer opzoeken. Daarna eens echt 8 weken ofzo cruisen.

Ff wat meer info:
Ga meer cardio doen, nu elke ochtend een uur fasted cardio op de hometrainer waarbij ik rond de 500kcal verbrand. En heb me voeding van 3200 op 3400 gezet.
Ff kijken wat dit met me shape/gewicht doet en in de gaten houden hoe ik me voel. Denk dat me onderhoud zonder de cardio op 3500 ligt.
Schema ook wat aangepast, lijkt nu meer op een traditionele bro split. Verspreid over 7 dagen. pak alles 2x per week.
Gear is nu, 300mg sust, 500mg tren e, 500mg mast e, 350mg tren a. 50mcg t3.
Ziet er netjes uit! Gear wise perfect om je doel te behalen. Ik zou enkel je vetten iets hoger zetten en je eiwitten lager. Kunt het ook wel zo laten hoor, maar gezonde vetten zijn essentieel! ( pindakaas, eieren, zalm) tuurlijk heeft je lichaam meer moeite met het afbreken van eiwitten en dus meer kcals die je uiteindelijk verbrand, maar meer nemen dan nodig... Beter iets meer vetten. Geloof me dat bevorderd je shape echt in de loop van de tijd!
 
Thanks voor je input man, maar hou me ew bewust hoger nu ik zoveel cardio doe icm t3.
Neem liever wat meer carbs en minder vetten. Voel me het fijnste op zoveel mogelijk carbs. Wanneer ik straks ga cruisen, bak ik weer in olijfolie en pak ik er nootjes bij. Het totaal kcal en vetten zou nu ook wel iets hoger liggen dan die 3400 door de olijfolie van de tonijn. Uitgelekt zit er volgens my fitness pall geen vet meer in. Maar echt wel dat er nog veel olijfolie inzit.
 
Zit je year round zo laag in vet/hoog in carbs Mentos? Je aanpak lijkt me idd goed nu! Op deze doses ga je dus cutten of word er nog wat aangepast straks?

Ik ben trouwens wel stiekem wat benieuwd naar je 7day brosplit, kan je je opzet eens posten als je wilt? Zit zelf nog een beetje te stoeien met mijn schema. Doe al lang PPL en dat bevalt me goed maar ik wil eigenlijk mijn armen extra aandacht gaan geven omdat deze achterlopen vind ik. Ik heb al gedacht aan; ppl/armen/rust/ppl/armen/rust etc. Dus als het ware gewoon een extra armen dag inlassen maar weet niet of dit zo'n goed idee is ivm rust/herstel. Misschien open ik hier nog een topicje over in de Trainingsschemasectie.
 
Zit je year round zo laag in vet/hoog in carbs Mentos? Je aanpak lijkt me idd goed nu! Op deze doses ga je dus cutten of word er nog wat aangepast straks?

Ik ben trouwens wel stiekem wat benieuwd naar je 7day brosplit, kan je je opzet eens posten als je wilt? Zit zelf nog een beetje te stoeien met mijn schema. Doe al lang PPL en dat bevalt me goed maar ik wil eigenlijk mijn armen extra aandacht gaan geven omdat deze achterlopen vind ik. Ik heb al gedacht aan; ppl/armen/rust/ppl/armen/rust etc. Dus als het ware gewoon een extra armen dag inlassen maar weet niet of dit zo'n goed idee is ivm rust/herstel. Misschien open ik hier nog een topicje over in de Trainingsschemasectie.

Nee echt alleen als ik cut. Ik cut altijd met tren en tren schreeuwt om carbs.
Ik heb nu ook apparte armen dagen erin zitten en dat is wel lekker. Deed ook een tijdje push, pull, legss, rust en daarna borst/rug, armen, legss, rust. Misschien dat iets voor jou?
 
Ga nog even puzzelen. Waarschijnlijk word het push, pull, legs, armen, rust, push enz. Ze hebben écht extra aandacht nodig vind ik. Dus dmv die armen dag gewoon een extra workout daarvoor zegmaar.
 
Yoo, hoe gaat het hier met het vele cardioen, bf al terug iets omlaag?
Ik moet zelf ook oppassen man, maak zelfde fout moet ik eerlijk zeggen..
Hoe gaat het met de kracht gezien androgene blast?
 
Back
Naar boven