Opdracht volbracht!
Ik heb ook nog een amerikaans meisje ontmoet van 21 jaar. Ik bespaar je de details

Nu een whey shake drinken + 40gr pindanoten en dan gaan slapen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hehe, met Pendlay's zou je normaal toch geen problemen met de grip mogen hebben.

pak hem Mixed Grip, dan blijftie wel hangen in je handen!! Verders nette Training!!
Gefeli met je PR.
Hoe gaat het touwtje springen? Ik vind het zelf altijd een beetje k*t als je ritme onderbroken wordt doordat je een sprong mist.
Vroeger, héél lang geleden eens geleerd van mijn zus.Niet echt iets om trots op te zijn maar ik ben vrij goed in touwspringenVroeger, héél lang geleden eens geleerd van mijn zus.
In die 5 min heb ik maar 3x een sprong gemist dus had maar weinig last van die onderbrekingen.
Haha, ik zie nu pas dat je op dezelfde dag als ik jarig bent. Nog gefeliciteerd gozer!
Goede trainingen trouwens, je bent één van de weinigen die wel serieus bezig is!![]()

)
laat je kuiten ff wennen aan touwtje springen man, misschien groeien ze nog wat.
pittige trainingen verder! wanneer komt er weer een cut update?