Maarten1230
Cool Novice
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt, het doet me goed om dat te horen van iemand die al een behoorlijk goede shape heeft!
Doe ik vriend!opnieuw een ziekelijke beentraining net zoals we gewoon zijn van jou ! keep it up
Bedankt, bij jou gaat het ook lekker hoor!
Haa, Maarten! Ben je ondertussen al aan het trainen? Hoe gaat het eten?Heey Yosh!
Super goed dat je weer terugbent! Ik ben echt blij je terug opnieuw te kunnen volgen!
Het gaat goed zo te zien!
Keep it up!

Ik had 2 uur geleden al 50gr ongekookte quinoa, 500gr bloemkool en 200gr rundsvlees binnen. Meestal eet ik bij deze maaltijd zo'n 40gr ongekookte quinoa, maar nu paste het niet in mijn totaal kcal.
Hier nog foto's van wat ik net at.
En natuurlijk nog een Flex-boekje!
![]()

Valt wel mee hoor, eigenlijk staat zo goed als alles wat we nodig hebben al vermeld op DBB. Maar er staan soms wel interessante dingen in.

Valt wel mee hoor, eigenlijk staat zo goed als alles wat we nodig hebben al vermeld op DBB. Maar er staan soms wel interessante dingen in.
Het is wel best prijzig, ik ga waarschijnlijk volgend jaar mijn abbonement opzeggen.
Zometeen een pull-training!![]()
grap-faal 
Haha ok, ik wist helemaal niet wat haggelen was dus heb ik maar gegokt dat het dat was!haha ik bedoelde of het een beetje te eten was want het stond bij je etengrap-faal
![]()

Bedankt! Tot 13 uur, redelijk veel volk.Succes met je training man!
Tot wanneer is de gym open de zondag? En is het een beetje rustig dan?

Bedankt vriend! Waarom hou je ook geen logje bij mij?