loastres
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat zo'n db tibia curl goed of is het nogal lomp?
Ben namelijk op zoek naar een goeie vervangoef voor de tibialis anterior.
Wat is het verschil trouwens tussen oef waar je hem met rechte benen doet en met geplooide benen?

Gaat zo'n db tibia curl goed of is het nogal lomp?
Ben namelijk op zoek naar een goeie vervangoef voor de tibialis anterior.
Wat is het verschil trouwens tussen een oef waar je hem traint met rechte benen en met geplooide benen?
wb, die vakantie die klinkt erg fijn
Zelf pak ik de tibia curl in de crossover (lage katrol), ik zet gewoon een bankje daarvoor neer, daar zet ik mijn hak op, handvat over de voet en gewoon de voet naar boven/achter curlen, zo kan je lekkere rom pakken met over de hele lengte belasting.
Hoever je de knie"en het best kan buigen weet ik niet, het zal denk ik wel invloed hebben aangezien de scheenspier op de knie aanhecht. Zelf pak ik hem op ong. 90 graden want zo voel ik dat ik wel lekkere rom kan pakken.
Uitvoering met de db heb ik zelf geen ervaring mee.
wb, die vakantie die klinkt erg fijn
Zelf pak ik de tibia curl in de crossover (lage katrol), ik zet gewoon een bankje daarvoor neer, daar zet ik mijn hak op, handvat over de voet en gewoon de voet naar boven/achter curlen, zo kan je lekkere rom pakken met over de hele lengte belasting.
Hoever je de knie"en het best kan buigen weet ik niet, het zal denk ik wel invloed hebben aangezien de scheenspier op de knie aanhecht. Zelf pak ik hem op ong. 90 graden want zo voel ik dat ik wel lekkere rom kan pakken.
Uitvoering met de db heb ik zelf geen ervaring mee.

netjes, die 60 kg! zeer netjes
zie je wel dat dat lukt![]()
fuuuuu ik wacht ook al eeuwen op die 60kg, is zo de grens beetje om uit de noobstage te komen vind ik
Doe je die weighted plank holds zo: http://www.youtube.com/watch?v=J99lRvLDbVs ?
Morgen of overmorgen nog schouders - triceps en dan waarschijnlijk beginnen met Rippetoe.erg nette come back Miguel.
die avatar ziet er ook goed uit![]()
.