- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt, ik leef echt voor deze sport, na vakantie alles basic, Starting Strength doen en sterk worden.Heb je zeker verdiend!
Dedication zit goed bij je, eenmaal terug van vakantie ga je als een malle...
Haha, ge ebt gelijk man! Maar maak er maar een 90 1RM van, in december!Niet te pessimistisch he , binnen 3 maand 100 benchen.

Merci, denk niet dat ik vanavond nog benen ga doen... door in de zon te liggen word ik echt moe! Ik zie wel hoe ik me voel vanavond.Netjes, vooral je biceps man!
En volgende keer zal ik zorgen dat de losse smith vrij is. Je hebt weer alles gegeven!
Vanavond nog benen?
Thnx, ga idd. nog alles en meerdere keren geven voor mijn vakantie, of het nu slecht is of niet.nog een keiharde training voor je vakantie, maak je spieren maar eens goed afzien dat je lekker kan herstellen op vakantie. niet vergeten goed te eten eh !
Het is het ramp-principe... eigenlijk moet je iedere herhaling beschouwen alsof dat de enigste herhaling is die je zou kunnen maken, dus zo explosief en gecontroleerd mogelijk. Anders moet je maar eens searchen.Goede training...
Even een vraagje, waarom doe je zoveel reps met de bench... kom op 5x20 opbouwend naar 5x50 met stappen van 5. Imo verdoe je je kracht met die eerste setjes.
Beter doe je gewoon ff goed opwarmen en begin dan op 45-50kg zodat je daar je energie in stopt ipv zo laag op te bouwen. zonde van je energie!:O
Misschien zit er een reden achter, daarom vraag ik het maar lijkt me beetje overbodig?!

Ik maak erg veel progressie sinds ik samen met hem train! 
Zou hem wel met iemand kunnen doen maar Hannes was al weg, en wij hebben helaas geen GHR-toestel, dus moeten we zelf improviseren.Glute ham raise - niet gedaan, losse smith was bezet.
Je hebt toch een smith nodig voor een GHR ?
Jup! Straks weer zo'n energieboost tijdens de training!Weer 2x op 1 dag trainen ofso? Crazy muthafakka. Lekkere training idd!

Training maandag 9 augustus 2010.
BORST - BICEPS
Pec deck fly
3 sets - 25kg
Comm: Deze oefening is geen blijver.
. Bv. die RDL; eerst vond ik die raar en nogal k*t, maar nu zie ik er helemaal niet tegen op fzo!Het is het ramp-principe... eigenlijk moet je iedere herhaling beschouwen alsof dat de enigste herhaling is die je zou kunnen maken, dus zo explosief en gecontroleerd mogelijk. Anders moet je maar eens searchen.![]()
Training dinsdag 10 augustus 2010.
BENEN
Squat
3 x 100kg - deze was echt lachen! 4de rep kreeg ik hem nauwelijks omhoog en liet ik de barbell op het squat rack vallen, zakte door m'n knieën.
. Altijd epic om dan te zien dat niemand ook maar even omkijkt naar je of je wel niet geplet wordt
45° leg press
12 x 150kg - kon bijna niet meer staan.
9 x 150kg
9 x 150kg
8 x 150kg
Comm: Ondanks dat het gewicht niet "zo" hoog was, toch heel hard.
Seated leg extensions
5 x 50kg - te zwaar.
8 x 40kg
. Moet wel zeggen dat ik ervoor gesquat heb maarjah dan nog.Standing calf raises (smith)
11 x 120kg
9 x 120kg
8 x 120kg
8 x 120kg
Comm: In het begin zat de concentratie goed! Maar tijdens mijn 2de set keek ik wat naar de mensen in de gym, ze waren bijna allemaal aan het gapen! Er is toch niet zoveel te zien aan iemand z'n kuiten als hij ze traint?!![]()
vinden, zeker als je nog niet zo huge bent.Seated calf raises
8 x 65kg
8 x 65kg
7 x 65kg
7 x 65kg
Comm: Alweer dat gapen..![]()
En ik zit al kapot te gaan bij de 35kg
Bedankt, toen ik even op mijn bed lag en mijn benen aanspande, damn wat een gevoel...aardige training
spierpijn denk ik onderweg
goeie vakantie toch?

Aha! Yes!Waarschijnlijk waren ze verwonderd dat er iemand iets anders trainde dan UB.Erg mooie training nog afgewerkt zie ik!
En morgen ga ik waarschijnlijk toch nog: rug en kuiten. Donderdag rust! Tot dan!

CGBP ging slecht, maar ik heb gisteren al borst getraint en veel gepressed dus ik begrijp het wel. Beetje veel volume op de side delts..
Het kot zat wel weer goed vol, vooral met kerels die praten, televisie kijken en stoer doen. Er was ook een man die aan het leg pressen was met ongeveer (gok) 140-160kg en hij kreunde werkelijk bij bijna elke herhaling voor de hele gym! 

Ik weet dat je gelijk hebt... maar als je 2 weken rust hebt (en heb nu helemaal geen last), dan vind ik dat dit best wel kan, zeker met goede voeding en opwarming.Je doet 3 presses wanneer je gisteren ook al veel hebt gepressed en borst getraind? Wat is de bedoeling, een blessure krijgen?
De voorkant van de schouders wordt zoiezo al te veel belast in het gemiddeld schema, om dan dit te gaan doen is echt niet verstandig hoor..
Thnx, idd. brandend gevoel in schouders. Bij cgbp geen spotter en iedereen stond precies rondom mij gewoon te praten/ leunen op de bench...4x40 man overheadpress! Sterk! Shoulderbombs is duidelijk een oefening dat je op het einde moet doen om heel je schouders 'kapot' te maken! Had je bij cgbp een spotter, of was het een beetje op zeker spelen?