AndroidHealthClinic

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet te pessimistisch he , binnen 3 maand 100 benchen :D.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Training maandag 9 augustus 2010.

BORST - BICEPS

Bench press

5 x 20kg
5 x 30kg
5 x 35kg
5 x 40kg
5 x 45kg
5 x 50kg
5 x 52,5kg
3 x 55kg - laatste rep duurde een eeuwigheid.

Dumbbell flyes

8 x 13kg
7 x 13kg
6 x 13kg
6 x 13kg

Incline bench press

6 x 40kg
5 x 40kg
4 x 40kg
4 x 40kg

Comm: Volgende keer weer in de losse smith! (als er een volgende keer komt)

Pec deck fly

3 sets - 25kg

Comm: Deze oefening is geen blijver.

Power rack bicep curls

6 x 25kg
5 x 25kg
6 x 25kg
5 x 25kg

Barbell curls

8 x 22kg
6 x 22kg
5 x 22kg
5 x 22kg

Comm: Heel erg tevreden! Zeker als je naar mijn vorige biceps training kijkt.

Commentaar: Ahh, weer trainen! Bench press ging niet helemaal goed, maar de biceps wel. Ik heb nu nog tot en met woensdag om te trainen, even alles uit de kast halen dus! :)

Netjes, vooral je biceps man!
En volgende keer zal ik zorgen dat de losse smith vrij is :p. Je hebt weer alles gegeven!

Vanavond nog benen :p?

nog een keiharde training voor je vakantie, maak je spieren maar eens goed afzien dat je lekker kan herstellen op vakantie. niet vergeten goed te eten eh !

Netjes, vooral je biceps man!
En volgende keer zal ik zorgen dat de losse smith vrij is :p. Je hebt weer alles gegeven!

Vanavond nog benen :p?
Merci, denk niet dat ik vanavond nog benen ga doen... door in de zon te liggen word ik echt moe! Ik zie wel hoe ik me voel vanavond.
nog een keiharde training voor je vakantie, maak je spieren maar eens goed afzien dat je lekker kan herstellen op vakantie. niet vergeten goed te eten eh !
Thnx, ga idd. nog alles en meerdere keren geven voor mijn vakantie, of het nu slecht is of niet.

Goede training...

Even een vraagje, waarom doe je zoveel reps met de bench... kom op 5x20 opbouwend naar 5x50 met stappen van 5. Imo verdoe je je kracht met die eerste setjes.

Beter doe je gewoon ff goed opwarmen en begin dan op 45-50kg zodat je daar je energie in stopt ipv zo laag op te bouwen. zonde van je energie!:O

Misschien zit er een reden achter, daarom vraag ik het maar lijkt me beetje overbodig?!

Goede training...

Even een vraagje, waarom doe je zoveel reps met de bench... kom op 5x20 opbouwend naar 5x50 met stappen van 5. Imo verdoe je je kracht met die eerste setjes.

Beter doe je gewoon ff goed opwarmen en begin dan op 45-50kg zodat je daar je energie in stopt ipv zo laag op te bouwen. zonde van je energie!:O

Misschien zit er een reden achter, daarom vraag ik het maar lijkt me beetje overbodig?!
Het is het ramp-principe... eigenlijk moet je iedere herhaling beschouwen alsof dat de enigste herhaling is die je zou kunnen maken, dus zo explosief en gecontroleerd mogelijk. Anders moet je maar eens searchen. :p

Training dinsdag 10 augustus 2010.

BENEN :fire:

Box squat

4 x 60kg
4 x 80kg
4 x 90kg
4 x 100kg
4 x 105kg
4 x 110kg
3 x 110kg

Squat

5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 85kg
5 x 90kg - dacht dat ik hier al zou gaan stoppen...
5 x 95kg
3 x 100kg - deze was echt lachen! 4de rep kreeg ik hem nauwelijks omhoog en liet ik de barbell op het squat rack vallen, zakte door m'n knieën.
13 x 70kg - nog eens alles eruit persen!

Comm: Damn... 2 reps meer is een enorm verschil! Veel lastiger dan 3 reps.

45° leg press

12 x 150kg - kon bijna niet meer staan.
9 x 150kg
9 x 150kg
8 x 150kg

Comm: Ondanks dat het gewicht niet "zo" hoog was, toch heel hard.

Seated leg extensions

5 x 50kg - te zwaar. :o
8 x 40kg

Lever lying curl

7 x 60kg
6 x 55kg - hoppa, kracht weg.
8 x 50kg
6 x 50kg

Glute ham raise - niet gedaan, losse smith was bezet.

Standing calf raises (smith)

11 x 120kg
9 x 120kg
8 x 120kg
8 x 120kg

Comm: In het begin zat de concentratie goed! Maar tijdens mijn 2de set keek ik wat naar de mensen in de gym, ze waren bijna allemaal aan het gapen! Er is toch niet zoveel te zien aan iemand z'n kuiten als hij ze traint?! :p

Seated calf raises

8 x 65kg
8 x 65kg
7 x 65kg
7 x 65kg

Comm: Alweer dat gapen.. :p

Commentaar: Boom! Goede training! Rah Rah Man was er ook, 2 jongens bleven ook maar staren naar hem terwijl hij weighted tricep dips deed! :D
Jammer dat het de laatste keer is voor een tijdje dat ik samen met hem kan trainen...:( Ik maak erg veel progressie sinds ik samen met hem train!

Deze avond schouders - triceps. Ben kapot nu. :)

Je hebt toch een smith nodig voor een GHR ?

Weer 2x op 1 dag trainen ofso? Crazy muthafakka :P. Lekkere training idd!

Je hebt toch een smith nodig voor een GHR ?
Zou hem wel met iemand kunnen doen maar Hannes was al weg, en wij hebben helaas geen GHR-toestel, dus moeten we zelf improviseren.
Weer 2x op 1 dag trainen ofso? Crazy muthafakka :P. Lekkere training idd!
Jup! Straks weer zo'n energieboost tijdens de training! :D
Morgen nog eens 2 trainingen...

Training maandag 9 augustus 2010.

BORST - BICEPS

Pec deck fly

3 sets - 25kg

Comm: Deze oefening is geen blijver.

Voelt de oef niet lekker fzo? Ik weet niet hoe vaak je hem al gedaan hebt, maar zou hem toch nog even de kans geven om zich te bewijzen. Bij sommige oef had ik dit ook, maar na enkele malen begon ik er toch van te genieten:). Bv. die RDL; eerst vond ik die raar en nogal k*t, maar nu zie ik er helemaal niet tegen op fzo!

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Het is het ramp-principe... eigenlijk moet je iedere herhaling beschouwen alsof dat de enigste herhaling is die je zou kunnen maken, dus zo explosief en gecontroleerd mogelijk. Anders moet je maar eens searchen. :p

Ik heb daar ook wat over gelezen en zie toch steeds dat de meeste maar 3 (max 4) rampsetjes doen en 1 of 2 all-out setjes doen (dit allemaal exclusief een kleine opwarming).

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

BENEN :fire:

Squat

3 x 100kg - deze was echt lachen! 4de rep kreeg ik hem nauwelijks omhoog en liet ik de barbell op het squat rack vallen, zakte door m'n knieën.

Been there:o. Altijd epic om dan te zien dat niemand ook maar even omkijkt naar je of je wel niet geplet wordt:mad:

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

45° leg press

12 x 150kg - kon bijna niet meer staan.
9 x 150kg
9 x 150kg
8 x 150kg

Comm: Ondanks dat het gewicht niet "zo" hoog was, toch heel hard.

Seated leg extensions

5 x 50kg - te zwaar. :o
8 x 40kg

Respect man, zo een gewicht. Ik kan je Leg Press bijna niet geloven. Bij ons is er ook een 45° en ik ga volledig kapot bij de 80 of 90kg:(. Moet wel zeggen dat ik ervoor gesquat heb maarjah dan nog.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Standing calf raises (smith)

11 x 120kg
9 x 120kg
8 x 120kg
8 x 120kg

Comm: In het begin zat de concentratie goed! Maar tijdens mijn 2de set keek ik wat naar de mensen in de gym, ze waren bijna allemaal aan het gapen! Er is toch niet zoveel te zien aan iemand z'n kuiten als hij ze traint?! :p

Pauzeer je ook beneden 5sec? Je moet het eens proberen, voelt helemaal anders aan. Toen ik zelfs 2sec fzo beneden wachtte had ik nog de bounce mee blijkbaar, want bij 5sec is het echt volledig je spierkracht die het werk doet.

Misschien gapen ze omdat ze 120kg wel heavy:cool: vinden, zeker als je nog niet zo huge bent.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Seated calf raises

8 x 65kg
8 x 65kg
7 x 65kg
7 x 65kg

Comm: Alweer dat gapen.. :p

Sterk hoor. En dan nog gapen :roflol: En ik zit al kapot te gaan bij de 35kg:sad:

Laatst bewerkt:
aardige training
spierpijn denk ik onderweg
goeie vakantie toch?

Waarschijnlijk waren ze verwonderd dat er iemand iets anders trainde dan UB. :D Erg mooie training nog afgewerkt zie ik!

En morgen ga ik waarschijnlijk toch nog: rug en kuiten. Donderdag rust :p! Tot dan!

aardige training
spierpijn denk ik onderweg
goeie vakantie toch?
Bedankt, toen ik even op mijn bed lag en mijn benen aanspande, damn wat een gevoel...:D
Waarschijnlijk waren ze verwonderd dat er iemand iets anders trainde dan UB. :D Erg mooie training nog afgewerkt zie ik!

En morgen ga ik waarschijnlijk toch nog: rug en kuiten. Donderdag rust :p! Tot dan!
Aha! Yes! :)

Ja man... veel volk deze avond zene! Philip en diene andere waren er ook..:p

SCHOUDERS - TRICEPS

Overhead press

5 x 20kg
5 x 25kg
5 x 30kg
5 x 35kg
5 x 37,5kg
4 x 40kg - laatste rep echt duwen, beetje veel archen.
1 x 40kg - helaas, 2de poging mislukt.

Comm: Denk dat de techniek iets verbeterd is, langzaam begin ik mijn ellebogen onder de bar te krijgen.

Seated dumbbell shoulder press (zonder rugsteun)

8 x 13kg
8 x 13kg
7 x 13kg

Comm: ****, deze oefening is goed voor de core, side, front delts en onderrug!

Dumbbell lateral raises

8 x 7kg
6 x 7kg
6 x 7kg

Cable one arm lateral raises

8 x 7,5kg
8 x 7,5kg
8 x 7,5kg

Bent-over seated lateral raises

15 x 6kg
12 x 7kg
12 x 7kg
12 x 7kg

Dumbbell shoulder bombs

8 x 5kg
8 x 5kg

Comm: Goeie oefening, maar het was nog een beetje zoeken naar de techniek!

Close grip bench press

6 x 30kg
3 x 40kg
4 x 45kg
4 x 45kg
4 x 45kg
3 x 45kg
4 x 40kg

Comm: Bah. :(

Tricep dips

4 x lichaamsgewicht +4kg
4 x lichaamsgewicht +4kg
4 x lichaamsgewicht +4kg
3 x lichaamsgewicht +4kg
4 x lichaamsgewicht +3kg
3 x lichaamsgewicht +3kg
3 x lichaamsgewicht

Comm: Zakje vergeten om schijven in te doen, met dumbbells tussen de benen gedaan.

EZ-barbell lying tricep extensions

7 x 20,5kg
6 x 20,5kg
5 x 20,5kg

Commentaar: Pfoeh, tweede training zit erop! :) CGBP ging slecht, maar ik heb gisteren al borst getraint en veel gepressed dus ik begrijp het wel. Beetje veel volume op de side delts..:o Het kot zat wel weer goed vol, vooral met kerels die praten, televisie kijken en stoer doen. Er was ook een man die aan het leg pressen was met ongeveer (gok) 140-160kg en hij kreunde werkelijk bij bijna elke herhaling voor de hele gym! :roflol:
Heb nu wel mijn rust nodig, voeding is ook heel goed, zit zo'n 300-400kcals boven mijn normale bulk-kcal waar ik per maand zeker 1kg-2kg mee aankom.

Ik hoop echt dat ik nu eens goed ga kunnen slapen, want als ik in de avond train lig ik meestal nog een uur wakker! :mad:

Morgen rug en in de avond misschien nog borst en core.

Laatst bewerkt:
Je doet 3 presses wanneer je gisteren ook al veel hebt gepressed en borst getraind? Wat is de bedoeling, een blessure krijgen?

De voorkant van de schouders wordt zoiezo al te veel belast in het gemiddeld schema, om dan dit te gaan doen is echt niet verstandig hoor..

4x40 man overheadpress! Sterk! Shoulderbombs is duidelijk een oefening dat je op het einde moet doen om heel je schouders 'kapot' te maken :p! Had je bij cgbp een spotter, of was het een beetje op zeker spelen?

Je doet 3 presses wanneer je gisteren ook al veel hebt gepressed en borst getraind? Wat is de bedoeling, een blessure krijgen?

De voorkant van de schouders wordt zoiezo al te veel belast in het gemiddeld schema, om dan dit te gaan doen is echt niet verstandig hoor..
Ik weet dat je gelijk hebt... maar als je 2 weken rust hebt (en heb nu helemaal geen last), dan vind ik dat dit best wel kan, zeker met goede voeding en opwarming.
4x40 man overheadpress! Sterk! Shoulderbombs is duidelijk een oefening dat je op het einde moet doen om heel je schouders 'kapot' te maken :p! Had je bij cgbp een spotter, of was het een beetje op zeker spelen?
Thnx, idd. brandend gevoel in schouders. Bij cgbp geen spotter en iedereen stond precies rondom mij gewoon te praten/ leunen op de bench...

Ik twijfel of ik vandaag ga deadliften of niet... ik heb goed spierpijn nu, maar die verdwijnt wel snel. Deze avond ook zeker nog core trainen en misschien borst met alleen flyes, misschien ook nog dumbbell presses als mijn schouders goed voelen.

Doe je die overhead press ook zonder rugsteun?

Stevige Roelly training kerel ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven