- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volgens mij doet hij die toch rechtop staand hoor. Kijk maar eens naar zijn filmpjes.
Filmpjes? Had ik even gemist

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij doet hij die toch rechtop staand hoor. Kijk maar eens naar zijn filmpjes.

Normale overhead press staand, die dumbbell press zittend zonder rugsteun, moordend voor de core en side delts!Doe je die overhead press ook zonder rugsteun?
Stevige Roelly training kerel![]()
Zie antwoord.Volgens mij doet hij die toch rechtop staand hoor. Kijk maar eens naar zijn filmpjes.

Normale overhead press staand, die dumbbell press zittend zonder rugsteun, moordend voor de core en side delts!
Zie antwoord.![]()

Thnx man!
Neen, de oefening die jij beschrijft is de pendlay row.Bij de BOR is het toch de bedoeling om de grond te raken?? Trouwens mooie deadlift.

Bij de BOR is het toch de bedoeling om de grond te raken?? Trouwens mooie deadlift.
Bedankt man!nah, is niet nodig, hangt van je voorkeur en van de variant van de row af.
Veel plezier op vakantie yoshuba.
Dat dus.ik veronderstel dat dit zoiets is
http://www.youtube.com/watch?v=tc-k7hhAMbY
voor de tibialis anterior te trainen
Ik zou zelf na een goeie maaltijd kunnen trainen denk ik!
De levensstijl die ik daar had was wel anders dan hier. Elke dag tijdloos leven, gewoon genieten en plezier maken, de hele dag zwemmen, naar mooie meiden kijken en tot laat in de nacht rondlopen op straat en feesten. Ik heb voor het eerst in 2 jaar terug alcohol gedronken..

Wees daar maar zeker van!Fijn dat je je geamuseerd hebt. Je hebt wat kunnen uitrusten, dus nu weer tijd om zware trainingen te knallen!
![]()
Thnx Ove!
Ik vind dat ik er nu wat beter bij sta (misschien omdat ik wat bruiner ben) dan vroeger.