- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op naar de 80
)ik heb even een beetje moeten speuren op google maar dit is hem: Cable Internal Rotation

Je vorige week lijkt erg veel op een deload, iets wat vaker gebruikt wordt om je spieren wat beter te laten herstellen. Werkt vaak positief, zoals jij ook hebt gemerkt!
Gefeli met je PR, mooie training verder. Al eens aan bodyweight pull/chin-ups gedacht ipv lat pulldown?
Ik warm hier ook altijd schouders mee op, wel niet met cable maar met een schijf (2.5kg) merk het toch wel
Mooie PR verderstevige stats al om mee te beginnen!
Dankj! Ik dacht dat je alleen van een deload mocht spreken als je het gewicht nagenoeg gelijk houd maar het volume drastisch verlaagd haha?
Pull ups zijn op dit moment nog aan de zware kant, doe ze soms thuis tussendoor haal er max 5 stuks daarom houd ik nog steeds die Lat pulldown. Binnenkort eerst maar eens cutten en dan moet dat wel een stuk makkelijker worden.

Haha nou ja het is maar net wat voor definitie je eraan geeft. Ik doe juist de helft van het gewicht en hetzelfde aantal reps. Komt er in ieder geval op neer dat je in een deload niet al te zwaar traint om je spieren te laten herstellen van potentiele blessures, and that's what you did last week
Je Pull-Ups verbeteren gaat het best met vele korte setjes heb ik wel gemerkt, dus je zou ook eens 5x5 kunnen proberen! Zoek anders eens pull up negatives op, ik heb daar al veel positieve dingen over gehoord. Als je überhaupt BW pullups wilt doen hoor, pull-downs zijn ook goed voor wat betere isolatie en gecontroleerde uitvoering
Vergeet ook niet dat je kracht minder wordt in de cut hè, dus verwacht geen 10 extra pull-ups als je minder weegt![]()
)Doe je mixed grip bij deadlift of?
Denk van fietsen niet dat je krachtverlies gaat hebben bij het squatten, kan wel als je benen nog vermoeid zijn dat je wat minder energie/kracht hebt maar zou geen probleem mogen zijn als je goed rust en eet![]()

altijd mixed inderdaad, moet misschien eens kijken naar handschoentjes omdat ik toch wel al geruime tijd wat pijnlijke blaren op mijn hand heb.
ik let er inderdaad altijd op dat ik voldoende bij eet en ook lekker veel te eten meeneem, vroeg het me gewoon af had me nooit echt verdiept of cardio/fietsen nou kracht verlies oplevert. Als ik de social media moet geloven zou ik namelijk geen gains meer over moeten hebben na al die cardio hahah![]()
Nja als je wilt bijkomen dan is cardio niet echt the way to go, of het daarom ook voor krachtverlies gaat zorgen...
Handschoenen gaat je grip probleem niet oplossen. Je kan dan eventueel kijken naar magnesium of naar ondersteunende oef zoals wrist curl en farmer walk.