Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Bureauwlamp nooit gedacht dat zoiets als een wijdere grip zou helpen, ga me er in verdiepen. creatief opgelost want dingen zijn echt schandalig duur. heb wristcurls vandaag in het schema gehad!
Je merkt ook echt wel dat dingen ietsje moeilijker worden als je die schuimisolatie gaat gebruiken haha. 
Juist wel! Je moet dan namelijk harder knijpen om dezelfde grip te houdenJe merkt ook echt wel dat dingen ietsje moeilijker worden als je die schuimisolatie gaat gebruiken haha.
En daarom moet je ook eigenlijk geen handschoenen dragen bij je deadlift. De stof van je handschoenen zorgt er namelijk voor dat je een dikkere 'stang' vast moet houden dan je zou moeten zonder handschoenen, dus het wordt lastiger![]()

) en natuurlijk ook enorm veel gegeten hahah (denk wel 5000-7000 cal
) ohja?, ik heb nooit zo een moeite met veel eten, het is vaak eerder te veelLekkere training man.Waar haal je momenteel de meeste kcal uit? Als je 5000+ gaat eten wordt het echt lastig, haha!

(180+150) 

)
)
)Ah push/pull/benen heb ik ook fijne tijden mee beleefd![]()
Wel gek dat ze je plan zo afbreken? Als ze zeggen dat je geen voedingsplan mag opstellen, wat mag je dan wel? Gewoon vrij eten wat je zelf aanvoelt of hun schema volgen (als ze dat al geven?)

)

) Squaten na je deadlift dag of omgekeerd ga je niet volhouden. Lekker op 1 dag doen man.
Verder weer een mooie training neergezet.

) 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/myfitnesspal-357532/ is mijn beste vriend als het op voeding en dagelijks kcal berekenen aankomt
Succes met je cut! Krachtstats gaan ook de goede weg op man!
, alleen gebruik ik hem niet echt omdat ik 100% mijn voedingsschema volg en alleen het avondeten variabel is. Zo ben ik ook niet te veel bezig met mijn eten. (een van mijn valkuilen)