- Waardering
- 27.800
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
@doetjeman wist niet van je andere topics, en dat je al bent gestart met cut. verder kunnen meningen verschillen. je gaat lekker nu in elk geval !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer volume eten met laag kcals. groene bonen, broccoli, komkommer. Én je laatste weken zijn wat zwaarder ja. misschien wat meer vet dan carbs(zelfde kcals aanhouden)Snap ik! We gaan nog maar even door
Is er een verklaring waarom ik opeens een soort onverzadigd honger gevoel heb?
Ik zit inmiddels op 5 liter water per dag, dat helpt wel iets mee om het tegen te gaan.
Denk dat dit gevoel wel klopt. Ben vrij gemakkelijk 4 kilo kwijt geraakt, en nu pas begint het lege hongerige gevoel. Ook al 2 wkn op dezelfde hoeveelheid kcal en nu pas honger.Snap ik! We gaan nog maar even door
Is er een verklaring waarom ik opeens een soort onverzadigd honger gevoel heb?
Ik zit inmiddels op 5 liter water per dag, dat helpt wel iets mee om het tegen te gaan.
Wanneer ik klaar ben met de huidige cut bedoel je?Ik zou een 2-tal weken op je onderhoud proberen te eten, dan heb je ook een goede guideline om na de vakantie met een leanbulk te starten.
Daarna gaat het nog zo makkelijk.
Ik zit nu ook wel in een mindset waar ik me echt niet helemaal ga vol proppen. Maar het is specifiek een culinaire vakantie, met kwalitatief goed eten, kwantitatief is het sowieso dan allemaal wat minder. Maar ik besef me dat het nodig zou kunnen zijn om erna nog even te cutten.Een vakantie hoeft geen invloed hebben op je vetpercentage, als je een beetje hetzelfde kunt blijven eten. Eet je meer, wandel je meer.
Eens.Als je zo door blijft gaan, zit met met week of 4 al goed. zo lijkt mij de foto van nu. niet ineens op onderhoud gaan eten, maar 250kcals verhogen van nu
Dit is pas ECHTE motivatie. Die 4 weken ga ik nog wel door knallen! met 250 verhogen over 4 weken (waarschijnlijk, ongeveer...) bedoel je toch ? Niet nu al?!Als je zo door blijft gaan, zit met met week of 4 al goed. zo lijkt mij de foto van nu. niet ineens op onderhoud gaan eten, maar 250kcals verhogen van nu
idd, dan. Je weet je onderhoud niet eens, dus kun je alleen maar iets inschatten, en ga je vaak zomaar ineens 1000kcals omhoogDit is pas ECHTE motivatie. Die 4 weken ga ik nog wel door knallen! met 250 verhogen over 4 weken (waarschijnlijk, ongeveer...) bedoel je toch ? Niet nu al?!
Ik heb die tip van jou (stapjes van 250kcals + of -) inmiddels zovaak voorbij zien komen dat ik dat al in gedachte had.idd, dan. Je weet je onderhoud niet eens, dus kun je alleen maar iets inschatten, en ga je vaak zomaar ineens 1000kcals omhoog

Ik heb een soort van uitzicht vwb die 4 weken. Die ga ik nog wel vol houden.Nee, ik zou nu 2-weken op je onderhoud proberen te eten als de honger niet meer te houden is
Hoeft voor mij niet op m'n best. Ik wil klaar zijn met de cut voor de 7e.Ja maar de bedoeling is om op zn best te staan 7 Julie?