MuscleMeat

Mijn foto log (cut)

@doetjeman wist niet van je andere topics, en dat je al bent gestart met cut. verder kunnen meningen verschillen. je gaat lekker nu in elk geval !

• Topic Starter Topic Starter
Snap ik! We gaan nog maar even door :D

Is er een verklaring waarom ik opeens een soort onverzadigd honger gevoel heb?
Ik zit inmiddels op 5 liter water per dag, dat helpt wel iets mee om het tegen te gaan.

Ik zit inmiddels op 5 liter water per dag, dat helpt wel iets mee om het tegen te gaan.
Meer volume eten met laag kcals. groene bonen, broccoli, komkommer. Én je laatste weken zijn wat zwaarder ja. misschien wat meer vet dan carbs(zelfde kcals aanhouden)
Nadeel is dan wel dat 1g vet uit oa noten 9kcals is, en 1g carbs= 4kcals

• Like
Waarderingen: RLS

Denk dat dit gevoel wel klopt. Ben vrij gemakkelijk 4 kilo kwijt geraakt, en nu pas begint het lege hongerige gevoel. Ook al 2 wkn op dezelfde hoeveelheid kcal en nu pas honger.

• Like
Ik vertrek 7 juli op vakantie. Mijn doel is om voor die datum 'klaar' te zijn met cutten. Hopelijk gaat dat lukken.
Tijdens de vakantie niks te gaan tellen, en eventueel daarna nog even terug te cutten tot het gewicht voor de vakantie.

Ik zou een 2-tal weken op je onderhoud proberen te eten, dan heb je ook een goede guideline om na de vakantie met een leanbulk te starten.
Daarna gaat het nog zo makkelijk.

Een vakantie hoeft geen invloed hebben op je vetpercentage, als je een beetje hetzelfde kunt blijven eten. Eet je meer, wandel je meer.

Als je zo door blijft gaan, zit met met week of 4 al goed. zo lijkt mij de foto van nu. niet ineens op onderhoud gaan eten, maar 250kcals verhogen van nu

Een vakantie hoeft geen invloed hebben op je vetpercentage, als je een beetje hetzelfde kunt blijven eten. Eet je meer, wandel je meer.
Ik zit nu ook wel in een mindset waar ik me echt niet helemaal ga vol proppen. Maar het is specifiek een culinaire vakantie, met kwalitatief goed eten, kwantitatief is het sowieso dan allemaal wat minder. Maar ik besef me dat het nodig zou kunnen zijn om erna nog even te cutten.

Overigens heeft het hotel een zeer prima gym, en wil ik gewoon 3x per week blijven trainen dan.

Nee, ik zou nu 2-weken op je onderhoud proberen te eten als de honger niet meer te houden is
Gaat je lichaam deugd doen, en je zal nadien makkelijker kunnen cutten.

Als je zo door blijft gaan, zit met met week of 4 al goed. zo lijkt mij de foto van nu. niet ineens op onderhoud gaan eten, maar 250kcals verhogen van nu
Dit is pas ECHTE motivatie. Die 4 weken ga ik nog wel door knallen! met 250 verhogen over 4 weken (waarschijnlijk, ongeveer...) bedoel je toch ? Niet nu al?!

Dit is pas ECHTE motivatie. Die 4 weken ga ik nog wel door knallen! met 250 verhogen over 4 weken (waarschijnlijk, ongeveer...) bedoel je toch ? Niet nu al?!
idd, dan. Je weet je onderhoud niet eens, dus kun je alleen maar iets inschatten, en ga je vaak zomaar ineens 1000kcals omhoog

• Like
idd, dan. Je weet je onderhoud niet eens, dus kun je alleen maar iets inschatten, en ga je vaak zomaar ineens 1000kcals omhoog
Ik heb die tip van jou (stapjes van 250kcals + of -) inmiddels zovaak voorbij zien komen dat ik dat al in gedachte had.
Maar ik blijf de voortgang hier posten, ook na de cut. Dan helpen jullie me vast ook door die bulk heen op een goede manier :flex:

Ik waardeer de support echt zeer! Misschien heb ik soms wat te veel vragen te vaak gesteld, maar heb jullie adviezen wel zoveel mogelijk ter harte genomen.

Ik heb het daar nooit over

:haha:

• Haha
Ja maar de bedoeling is om op zn best te staan 7 Julie?

Ja maar de bedoeling is om op zn best te staan 7 Julie?
Hoeft voor mij niet op m'n best. Ik wil klaar zijn met de cut voor de 7e.
En zoals aangegeven zal het tijdens de vakantie een los(ser) regime zijn. En eventueel daarna nog even terug te cutten indien nodig. Maar dat zien we dan wel.

Andere vraag. Sinds ik bijna weer moet gaan bestellen:

Nu, tijdens de cut neem ik qua supplementen:
- Creatine
- BCAA (tijdens training)
- Multivitamine
En een non-stimulant (ivm hartritme stoornis) pre. En uiteraard whey indien nodig om aan eiwitten macro te komen.

Zouden jullie hier straks na de cut iets anders aan toevoegen of iets weglaten?

Terug
Naar boven