Fitness Seller

Mijn foto log (cut)

Ik heb niet het idee dat ts hier iets mee opschiet.
Misschien een ander draadje open om te discussiëren over platform en plateaux.
Anders ga ik punten uitdelen.

• Like
Waarderingen: RLS
  • Topic Starter Topic Starter
Om een update te geven, voor wat het waard is. Afgelopen 2 metingen 67.6 en 67.4 dus dalende lijn is er inderdaad gewoon!

Om een update te geven, voor wat het waard is. Afgelopen 2 metingen 67.6 en 67.4 dus dalende lijn is er inderdaad gewoon!
Man man man man pagina's en pagina's van ons leven helemaal voor niks........

Grapje...

Mooi dat je alsnog de dalende lijn ziet, lekker voor je!

Wat zeg je dan?
Je reageert op een comment die beweert dat je metabolisme zo hard kan vertragen waardoor je op een plateau kan belanden (op TS zijn kcal nota bene) en je voegt eraan toe dat hij te weinig eet.
Dus omdat hij te weinig eet is hij op een plateau beland? Wat?
Nog één keer heel kort...

Wat ik TS voorstelde was om kcal wat te verhogen en cardio in te voegen. Dat geeft de ruimte om in een later stadium kcal-inname nog te verlagen en/of activiteit te verhogen, vandaar m'n opmerking "je eet te weinig". Crashdiëten werkt sowieso contraproductief en is nefast voor je zuurverdiende spiermassa. Je verlaagt constant je onderhoud waardoor het moeilijker en moeilijker gaat om nog af te vallen (---> plateau).

Succes verder!

correctie: 'BMR' moet 'onderhoud' zijn uiteraard.

Reden: correctie
Laatst bewerkt:
Je verlaagt constant je BMR waardoor het moeilijker en moeilijker gaat om nog af te vallen (---> plateau).
Nee het word niet moeilijk, het word mentaal moeilijker vol te houden .Het principe blijft gewoon hetzelfde. Al moet ik wel meegaan in het punt dan TS veel te snel, te laag zit icm met 30k stappen. Dan maak je het jezelf gewoon erg moeilijk. Ik ga er bijvoorbeeld heel goed op maar voor de meeste word het dan niet vol te houden. Dat zie ik hier keer op keer weer gebeuren en dan haken ze af.

Gewoon de eerste weken net eronder, dan stapsgewijs verlagen. Ik verlaag wel met stappen van minimaal 200 maar mn onderhoud ligt dan ook op dikke 4000kcals. En het is gewoon een mentaal spelletje. Als je met 15/18% het al "moeilijk" hebt. Ja dan ligt het knelpunt bij jouw mentale kracht, niet meer of minder.

• Like
Waarderingen: GruX
Nog één keer heel kort...

Wat ik TS voorstelde was om kcal wat te verhogen en cardio in te voegen. Dat geeft de ruimte om in een later stadium kcal-inname nog te verlagen en/of activiteit te verhogen, vandaar m'n opmerking "je eet te weinig". Crashdiëten werkt sowieso contraproductief en is nefast voor je zuurverdiende spiermassa. Je verlaagt constant je BMR waardoor het moeilijker en moeilijker gaat om nog af te vallen (---> plateau).

Succes verder!
Gelukkig werkt het lichaam niet zo :)

Zat ff alles te lezen snel. Ik merk aan je dat je het dieet zat bent. Mijn advies ga eerst is wat spiermassa opbouwen. Door meer spiermassa gaat het afvallen daarna weer een stuk makkelijker want dan gaat je dagelijkse verbruik ook weer omhoog. Je bent niet zo zwaar en heb weinig spiermassa dus dan gaat afvallen moeilijk want je mag bijna niks eten. Zou dus even een tijdje spiermassa proberen aan te komen en ga lekker genieten op vakantie daar is vakantie nou eenmaal voor.

Zat ff alles te lezen snel. Ik merk aan je dat je het dieet zat bent. Mijn advies ga eerst is wat spiermassa opbouwen. Door meer spiermassa gaat het afvallen daarna weer een stuk makkelijker want dan gaat je dagelijkse verbruik ook weer omhoog. Je bent niet zo zwaar en heb weinig spiermassa dus dan gaat afvallen moeilijk want je mag bijna niks eten. Zou dus even een tijdje spiermassa proberen aan te komen en ga lekker genieten op vakantie daar is vakantie nou eenmaal voor.
Goed verwoord en vakantie is toch echt om tot rust te komen zodat je een jaar lang het leven kan ondergaan :-)

aan iedereen, dit is zijn foto log (cut) in zijn ander topics is advies hoe al besproken. snap ook niet dat het maar constant terug komt.

aan iedereen, dit is zijn foto log (cut) in zijn ander topics is advies hoe al besproken. snap ook niet dat het maar constant terug komt.
Alles voor de aandacht van jou😍

Geen zorgen, ik zal het in het vervolg houden bij een update met gewicht, buikomtrek en een foto ;)

2024-05-06_10-00-09.jpg

Gewicht en tailleomtrek
71,8​
71,1​
70,7​
70​
70​
70,4​
70,1​
69,7​
68,8​
68,5​
67,9​
67,5​
88,5827775,2
74​

WhatsApp Image 2024-05-06 at 10.01.17_efbf7e3a.jpg

Laatst bewerkt:
Ja geworden, ben in mijn bulk iets meer aangekomen in vetmassa dan de bedoeling was, is totaal niet erg hoor naar mijn mening. Ik ga "straks" (over een maand of twee) cutten, dan ga ik ook een abbs-log bijhouiden. Heb er nu al zin in hahhaa.

Ik heb nog nooit zo'n klassiek wasbord gehad dus die wil ik dus graag bij mezelf laten verschijnen, mooi dat je je lichaam vorm kan geven door goed te trainen en goed te eten. Maar voor nu eerst nog even een tijdje op onderhoud blijven zitten voor mij, nu rond de 3400kcal per dag. Ik ga denk ik in juli beginnen met mijn cut.

Ja geworden, ben in mijn bulk iets meer aangekomen in vetmassa dan de bedoeling was, is totaal niet erg hoor naar mijn mening. Ik ga "straks" (over een maand of twee) cutten, dan ga ik ook een abbs-log bijhouiden. Heb er nu al zin in hahhaa.

Ik heb nog nooit zo'n klassiek wasbord gehad dus die wil ik dus graag bij mezelf laten verschijnen, mooi dat je je lichaam vorm kan geven door goed te trainen en goed te eten. Maar voor nu eerst nog even een tijdje op onderhoud blijven zitten voor mij, nu rond de 3400kcal per dag. Ik ga denk ik in juli beginnen met mijn cut.
Was grapje maat! Ben ook maar twee keer kurk droog geweest en vind het cutten geen ruk aan… 🤓

• Like
Waarderingen: K82
Was grapje maat! Ben ook maar twee keer kurk droog geweest en vind het cutten geen ruk aan… 🤓
Haha, cutten is op zich niet vervelend alleen wel als je teveel in het "post je maaltijden" topic rondhangt en al dat lekkers voorbij ziet komen.
Eigenlijk zou je als je droog bent op 10%, rond dit percentage moeten kunnen blijven, ook als je er een lean-bulk achteraan doet.
Dat is wat immers de bedoeling is.

Dit klopt toch @wovano ? Cutten tot 10% en dan bulken tot max 13-15% en dan nooit meer van je leven boven de 15% uitkomen, dan is toch wat het doel zou moeten zijn?

• Like
Waarderingen: GruX
Haha, cutten is op zich niet vervelend alleen wel als je teveel in het "post je maaltijden" topic rondhangt en al dat lekkers voorbij ziet komen.
Eigenlijk zou je als je droog bent op 10%, rond dit percentage moeten kunnen blijven, ook als je er een lean-bulk achteraan doet.
Dat is wat immers de bedoeling is.

Dit klopt toch @wovano ? Cutten tot 10% en dan bulken tot max 13-15% en dan nooit meer van je leven boven de 15% uitkomen, dan is toch wat het doel zou moeten zijn?
De theorie klopt helemaal. Het mooiste is toch als je er redelijk droog bijstaat. Tenzij je andere doelen hebt als kracht of echt richting pr wilt trainen is wat extra massa best fijn.

• Like
Waarderingen: K82
Weer 2 nieuwe weekgemiddeldes
Week 18: 67.5 (-0.4)
Week 19: 67.2. (-0.3)

Taille omtrek: 72 cm (-2 cm).

Begint langzaam wat definitie in de onderste buikspier te komen.

De afgelopen 3 weken eigenlijk best makkelijk door gekomen.
Ik heb nu niks aan inname of inspanning aangepast maar sinds een dag of 3 echt continu honger.

Iemand een idee hoe dat kan, en tips om het op te lossen?

Er is reeds advies gegeven. Echter het advies van @doetjeman om eerst wat te bulken is bijvoorbeeld anders dan @Bullshark die zegt om toch nog even (of lang..) door te cutten.

Stats:
2024-05-16_15-00-41.jpg

Taille:
88,5827775,27472
Gewicht week:
71,871,170,7707070,470,169,768,868,567,967,567,2
Overigens is het weekgemiddelde van de huidige week (week is nog niet om) weer -0.6kg.

Wat foto's van vorige week:
cecffe02-9d34-4d51-b46c-2e69e1a0fcdf.jpeg
35ed1b91-6048-4d0d-9148-cbabcd6c5a51.jpeg

En van nu:

IMG_0125.jpeg

IMG_0126.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven