- Waardering
- 2.923
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zelf zeker weet dat je volgens plan vooruit gaat dan zou ik geen stress hebben.Ik waardeer alle reacties, wat mij betreft kunnen we het verkeerd tracken van inname afstrepen.
Wat ik doe:
- Alles wat ik inneem weeg ik. Alles. Iedere dag.
- Ik voeg het op de gram nauwkeurig in;
- Ik voeg het toe via de 'food' app;
- Ik check of het overeenkomt met de verpakking;
- Ik tel regelmatig na of het totaal ook daadwerkelijk de som is van alles van die dag.
Ik zeg niet dat ik alwetend ben, integendeel. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat hierin iets mis gaat.
Ik kan voor activiteiten een Fitbit of Apple Watch aanschaffen. Maar wat ik hier lees is dat niet heel nauwkeurig. Let wel; puur voor activiteit, niet met als doel Kcal te verhogen nav verbruik tracker.
Ik lees wel dat een betablokker je metabolisme kan vertragen overigens. Die slik ik, zoals gemeld, wegens een hartritme stoornis. Maar dat is niet iets van de laatste dagen.
je bent op vakantie? Ga in de vakantie een week op je onderhoud eten, het is vakantie voor iets
Plan gerust een dieet brake in van 2 weken, daar gaat je lichaam deugd van hebben!
Niet over eten
Ik merk op dat er veel in de gym te laag starten in kcal en uiteindelijk op een plateau belanden (metabolic adaptation)
Ik spreek uit ervaring trouwens.
Probeer eerst eens je onderhoud uit te reken en eet daar 2 a 3 weken op, nadien trek je daar 250kcal vanaf
Ik waardeer alle reacties, wat mij betreft kunnen we het verkeerd tracken van inname afstrepen.
Wat ik doe:
- Ik tel regelmatig na of het totaal ook daadwerkelijk de som is van alles van die dag.
Ik zeg niet dat ik alwetend ben, integendeel. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat hierin iets mis gaat.
Ik kan voor activiteiten een Fitbit of Apple Watch aanschaffen. Maar wat ik hier lees is dat niet heel nauwkeurig. Let wel; puur voor activiteit, niet met als doel Kcal te verhogen nav verbruik tracker.
Ik lees wel dat een betablokker je metabolisme kan vertragen overigens. Die slik ik, zoals gemeld, wegens een hartritme stoornis. Maar dat is niet iets van de laatste dagen.
Idd, anorexia en hongersnood is één grote hoax!Dit is het enige juiste antwoord. Je eet te weinig!
Dan zou die toch afvallen?
Some things never change. Starvation mode still exists on DBB.

Het is toch om te janken dit.Some things never change. Starvation mode still exists on DBB.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/15kilo-eraf-wel-of-niet-anavar.438642/post-11122307
Nou, doe er wat aan. You've got the power...

Sommige mythes zijn erg hardnekkig.Dus je kan niet meer afvallen doordat je te weinig eet en eet je dus meer val je wel weer af?
Gelooft iemand dit hier echt?
Ik waardeer alle reacties, wat mij betreft kunnen we het verkeerd tracken van inname afstrepen.
Wat ik doe:
Gebruik jij die ook @Kathlinoo? Ik herinner me grafiekjes in je log die hier erg op lijken.Je kan ook beter kijken naar een lange termijn trend qua gewicht, via bijv; http://www.weightgrapher.com/
Jep, dat is deze.Gebruik jij die ook @Kathlinoo? Ik herinner me grafiekjes in je log die hier erg op lijken.
Daar ken ik 'm ook vanGebruik jij die ook @Kathlinoo? Ik herinner me grafiekjes in je log die hier erg op lijken.

Dus je kan niet meer afvallen doordat je te weinig eet en eet je dus meer val je wel weer af?
Gelooft iemand dit hier echt?

Wat zeg je dan?Komop, dat is niet wat ik zeg.
Idd
Hier is nog zo'n hoax: Vegan = gezond!![]()