- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx Builder! Bevalt me goed die HST, lees de sticky eens zou ik zeggen, altijd leuk om weereens wat anders te proberen! Degene die HST ontwikkeld heeft raad iedereen ook aan om vooral compounds te doen, moet jou wel aanspreken dan toch?builderB zei:aha HST, ff nie aan gedacht
maar ben niet zo gigantisch op de hoogte van die shizzle.
succes er iig mee!

Maar ja ik vind rug ook gewoon leuker!

TheNose zei:Mijn bench is eigenlijk best triest als ik het zo bekijk! Is bijna net zo zwaar als mijn BOR.Maar ja ik vind rug ook gewoon leuker!
![]()
TheNose zei:Thx Builder! Bevalt me goed die HST, lees de sticky eens zou ik zeggen, altijd leuk om weereens wat anders te proberen! Degene die HST ontwikkeld heeft raad iedereen ook aan om vooral compounds te doen, moet jou wel aanspreken dan toch?![]()

), heb de afgelopen week ongeveer 5 uur per nacht geslapen. 

), maar ondanks dit calorieoverschot lijk ik alleen maar scherper te worden! Moet ik het nog meer verhogen? Of lekker zo doorgaan? 

Hoezo failure?TheNose zei:Laatste 10rep training van 30min geleden!
* Squatten 90kg
* Leg curl 70kg
* Bench press 60kg
* Dippen 85kg
* Chinnen 80kg
* Bend over row 55kg
* Bend over side raise 16kg
* Military press 25kg
* triceps press met dumbbell 24kg
* Biceps barbbell curl 25kg
* Standing calve raise 160kg
Was echt verrot vandaag, niet normaal, maar alles gewoon kunnen afmaken. Alleen bij de 10de herhaling 2de set benchen bleef de bar keurig op mijn borst liggen!Hoezo failure?

Thx Little, ik heb ook al een blik in jouw logje geworpen.Little Me zei:Nice logje , goed bezig kerel .
Als je beter wil worden in bench ( zoals ik ) probeer dan hierna eens een 3X3 schema te doen met wat extra oefeningen erin voor je andere spieren .
Ik ga daar een logje van bijhouden zoals je in men sig kan zien . Heb wel het idee enkele oefeningen uit jou schema te halen als bijkomende oefeningen op men 3X3 . Dan denk ik aan bor , chins en dippen alsook MP , BOSR en DC .
Grtz en succes verder
Denk dat ik voorlopig met HST doorga, in ieder geval nog 1 7 weken schema, heb het idee dat ik hier enorm mee vooruitga! Benchen heb ik in het verleden heel veel gedaan, inclusief een setje negatieve herhalingen aan het einde...destijds ging ik snel vooruit en kwam ik tot 3x100kg.
Ik heb alleen tijdens mijn HIT periode van afgelopen jaar niet echt kunnen benchen, vaak geen spotter in de buurt en dan tot failure gaan is een beetje lastig met die stang op je borst. 

TheNose zei:Eerste 5rep training (elke oefening 2x 5 herhalingen). Ik moet zeggen dat dit wel erg makkelijk was, maar dat is niet erg voor de eerste 2 trainingen geloof ik? Ik had nog nooit 5 rep setjes gedaan en vind het toch behoorlijk kort. Heb alle oefeningen zeer strikt en wat langzamer dan normaal uitgevoerd.
* Squatten 92,5kg
* Leg curl 72,5kg
* Bench press 62,5kg
* Dippen 87,5kg
* Chinnen 82,5kg
* Bend over row 57,5kg
* Bend over side raise 14kg
* Military press 27,5kg
* triceps press met dumbbell 26kg
* Biceps barbbell curl 27,5kg
* Standing calve raise 163,5kg

builderB zei:ga met een been op het kuitapparaat werken ipv twee, kun je weer tijdje vooruit.
Lijkt me verder ook redelijk logisch dat het licht voelt. Je gaat 2,5 kg omhoog en 5 reps omlaag. moet te doen zijn![]()