XXL Nutrition

Mijn trainingslog!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga wel lekker 2 sets van 5 doen met correcte vorm. De week erna ga ik geen partials doen, maar ga ik gewoon proberen mijn 5rep max te toppen. :D

aha HST, ff nie aan gedacht :P

maar ben niet zo gigantisch op de hoogte van die shizzle. :D

succes er iig mee!

builderB zei:
aha HST, ff nie aan gedacht :P

maar ben niet zo gigantisch op de hoogte van die shizzle. :D

succes er iig mee!
Thx Builder! Bevalt me goed die HST, lees de sticky eens zou ik zeggen, altijd leuk om weereens wat anders te proberen! Degene die HST ontwikkeld heeft raad iedereen ook aan om vooral compounds te doen, moet jou wel aanspreken dan toch? :D

Zo heb er net weer een training opzitten. Ging weer erg lekker, heerlijk die airco in mijn gym. :D

* Squatten 87,5kg
* Leg curl 70kg
* Bench press 60kg
* Dippen 85kg
* Chinnen 80kg
* Bend over row 55kg
* Bend over side raise 16kg
* Military press 25kg
* triceps press met dumbbell 24kg
* Biceps barbbell curl 25kg
* Standing calve raise 160kg

Mijn bench is eigenlijk best triest als ik het zo bekijk! Is bijna net zo zwaar als mijn BOR. :( Maar ja ik vind rug ook gewoon leuker! :p

Ooit wordt het nog eens wat met me. :cool:

netjes

TheNose zei:
Mijn bench is eigenlijk best triest als ik het zo bekijk! Is bijna net zo zwaar als mijn BOR. :( Maar ja ik vind rug ook gewoon leuker! :p

Lijkt me geen probleem, houden zo. Any strong man should be strong in his back.

TheNose zei:
Thx Builder! Bevalt me goed die HST, lees de sticky eens zou ik zeggen, altijd leuk om weereens wat anders te proberen! Degene die HST ontwikkeld heeft raad iedereen ook aan om vooral compounds te doen, moet jou wel aanspreken dan toch? :D

Ik ben niet zo hypertrofie gericht eigenlijk. Vind kracht leuker!
En eer ik genezen ben gaat de hypertrofie niet lang op zich wachten :D
Maar compoundje in de morgen is een dag zonder zorgen!

Squatten 70kg 13 juni
Leg curl 50kg
Bench press 40kg
Dippen 65kg
Chinnen 60kg
Bend over row 35kg
Bend over side raise 8kg
Military press 15kg
triceps press met dumbbell 16kg
Biceps barbbell curl 15kg
Standing calve raise 124kg

vandaag

* Squatten 87,5kg
vandaag
* Leg curl 70kg
* Bench press 60kg
* Dippen 85kg
* Chinnen 80kg
* Bend over row 55kg
* Military press 25kg

jij bent echt goed vooruitgegaan in je training!!!! succes!!!!!

Thx Jacoba, zo voelt het ook. Tevens gaan de trainingen eigenlijk steeds makkelijker, ben ook altijd binnen het uur klaar! Mijn volgende schema zal iets meer benen bevatten en uit 12 oefeningen bestaan. Kuiten gooi ik er dan uit, zit dan toch alweer ruim aan het volledige blok van onze brakke standing calf. :P

Ben alleen de laatste dagen wel zo enorm ****ing moe, niet normaal. Is niet van het trainen hoor, slaap met dit weer gewoon enorm slecht (en het wk helpt ook niet echt met die verlengingen ;) ), heb de afgelopen week ongeveer 5 uur per nacht geslapen. :(
Vannacht maar weereens een lange nacht maken zodat mijn laatste 10rep training morgen ook weer lekker verloopt.

@Builder: Compounds rule! ;)

BTW, eigenlijk iets voor de voedingssectie maar ik eet nu 500kcals boven behoefte momenteel (vorige week tijdens mijn vakantie nog meer door de junkfood vrees ik :P ), maar ondanks dit calorieoverschot lijk ik alleen maar scherper te worden! Moet ik het nog meer verhogen? Of lekker zo doorgaan? :D

Laatste 10rep training van 30min geleden! :P

* Squatten 90kg
* Leg curl 70kg
* Bench press 60kg
* Dippen 85kg
* Chinnen 80kg
* Bend over row 55kg
* Military press 25kg

Was echt verrot vandaag, niet normaal, maar alles gewoon kunnen afmaken. Alleen bij de 10de herhaling 2de set benchen bleef de bar keurig op mijn borst liggen! :o Hoezo failure?

TheNose zei:
Laatste 10rep training van 30min geleden! :P

* Squatten 90kg
* Leg curl 70kg
* Bench press 60kg
* Dippen 85kg
* Chinnen 80kg
* Bend over row 55kg
* Military press 25kg

Was echt verrot vandaag, niet normaal, maar alles gewoon kunnen afmaken. Alleen bij de 10de herhaling 2de set benchen bleef de bar keurig op mijn borst liggen! :o Hoezo failure?

Iedereen heeft wel eens last van een dipje.
Komt wel weer goed.
Ik zelf had dat vorige week.
;)

iedereen heeft zij mindere dagen:o tog nog wel een redelijk nette training, keep on pumpin;)

Nice logje , goed bezig kerel .

Als je beter wil worden in bench ( zoals ik ) probeer dan hierna eens een 3X3 schema te doen met wat extra oefeningen erin voor je andere spieren .

Ik ga daar een logje van bijhouden zoals je in men sig kan zien . Heb wel het idee enkele oefeningen uit jou schema te halen als bijkomende oefeningen op men 3X3 . Dan denk ik aan bor , chins en dippen alsook MP , BOSR en DC .

Grtz en succes verder

Little Me zei:
Nice logje , goed bezig kerel .

Als je beter wil worden in bench ( zoals ik ) probeer dan hierna eens een 3X3 schema te doen met wat extra oefeningen erin voor je andere spieren .

Ik ga daar een logje van bijhouden zoals je in men sig kan zien . Heb wel het idee enkele oefeningen uit jou schema te halen als bijkomende oefeningen op men 3X3 . Dan denk ik aan bor , chins en dippen alsook MP , BOSR en DC .

Grtz en succes verder
Thx Little, ik heb ook al een blik in jouw logje geworpen. ;) Denk dat ik voorlopig met HST doorga, in ieder geval nog 1 7 weken schema, heb het idee dat ik hier enorm mee vooruitga! Benchen heb ik in het verleden heel veel gedaan, inclusief een setje negatieve herhalingen aan het einde...destijds ging ik snel vooruit en kwam ik tot 3x100kg. :) Ik heb alleen tijdens mijn HIT periode van afgelopen jaar niet echt kunnen benchen, vaak geen spotter in de buurt en dan tot failure gaan is een beetje lastig met die stang op je borst. ;)
Ik moet nu aan het eind van mijn 5rep trainingen op 70kg zitten. En dan in mijn volgende schema hopelijk naar mijn lichaamgewicht toewerken! Als ik dat weer haal (momenteel 90kg) dan ben ik redelijk tevreden. ;)

Ik ben alvast aan het nadenken over mijn volgende schema. Ik mis in dit schema iets teveel benen, heb het idee dat ik wel vooruit ga, maar niet zoveel als ik zou willen (dit in tegenstelling tot mijn bovenlijf). Ik zat aan het volgende schema te denken:

* Squatten
* Deadliften
* Leg extension
* Leg curl
* Bench press
* Dippen
* Chinnen
* Bend over row
* Bend over side raise
* Military press
* triceps pulldown (pully)
* Biceps dumbbell curl

Het deadliften en de leg extension mis ik erg momenteel. Kuiten groeien bij mij het beste als ik gewoon aan het voetballen ben (normaal 1x per week, nu zomerstop uiteraard) Kan bij mij in de gym standing calf full block doen (volgens het apparaat 178kg) en heeft zeer weinig effect helaas.
Wat denken jullie van dit schema voor HST?

Eerste 5rep training (elke oefening 2x 5 herhalingen). Ik moet zeggen dat dit wel erg makkelijk was, maar dat is niet erg voor de eerste 2 trainingen geloof ik? Ik had nog nooit 5 rep setjes gedaan en vind het toch behoorlijk kort. Heb alle oefeningen zeer strikt en wat langzamer dan normaal uitgevoerd.

* Squatten 92,5kg
* Leg curl 72,5kg
* Bench press 62,5kg
* Dippen 87,5kg
* Chinnen 82,5kg
* Bend over row 57,5kg
* Bend over side raise 14kg
* Military press 27,5kg
* triceps press met dumbbell 26kg
* Biceps barbbell curl 27,5kg
* Standing calve raise 163,5kg

TheNose zei:
Eerste 5rep training (elke oefening 2x 5 herhalingen). Ik moet zeggen dat dit wel erg makkelijk was, maar dat is niet erg voor de eerste 2 trainingen geloof ik? Ik had nog nooit 5 rep setjes gedaan en vind het toch behoorlijk kort. Heb alle oefeningen zeer strikt en wat langzamer dan normaal uitgevoerd.

* Squatten 92,5kg
* Leg curl 72,5kg
* Bench press 62,5kg
* Dippen 87,5kg
* Chinnen 82,5kg
* Bend over row 57,5kg
* Bend over side raise 14kg
* Military press 27,5kg
* triceps press met dumbbell 26kg
* Biceps barbbell curl 27,5kg
* Standing calve raise 163,5kg

als het zo gemakkelijk gaat volgende keer 5 of 10 kg extra erop donderen ghehe. nice training well done m8;)

netjes hoor, vooral die squat

ga met een been op het kuitapparaat werken ipv twee, kun je weer tijdje vooruit.

Lijkt me verder ook redelijk logisch dat het licht voelt. Je gaat 2,5 kg omhoog en 5 reps omlaag. moet te doen zijn :D

builderB zei:
ga met een been op het kuitapparaat werken ipv twee, kun je weer tijdje vooruit.

Lijkt me verder ook redelijk logisch dat het licht voelt. Je gaat 2,5 kg omhoog en 5 reps omlaag. moet te doen zijn :D

2,5kg is wel erg weining vind ik

Terug
Naar boven