Fitness Seller

Mijn trainingslog!

Bezoekers in dit topic

Kon het gisteren toch niet laten en mijn bovenarm laten meten door mijn vriendin. Was 38.4 dacht ik, nu 39.4. :P Hopen dat ik de 40cm nog ga halen deze cycle. :D
 
knallen met die arm bro
 
Da's best mooi...

Ik ben blij dat ik hier op het board mensen er toe heb aangezet.
De mensen die sinds mijn uitleg begonnen zijn met hst, zijn voor zover ik weet, allemaal heel erg tevreden...

Jammer dat ik het irl niet kan overbrengen op de mensen in mijn gym...

(Misschien dat mijn puny ecto hardgainer fysiek er iets mee te maken heeft :-p).

Ik ben blij dat het ondanks de omstandigheden voor jou top werkt Nose!
 
daxie zei:
Da's best mooi...

Ik ben blij dat ik hier op het board mensen er toe heb aangezet.
De mensen die sinds mijn uitleg begonnen zijn met hst, zijn voor zover ik weet, allemaal heel erg tevreden...

Jammer dat ik het irl niet kan overbrengen op de mensen in mijn gym...

(Misschien dat mijn puny ecto hardgainer fysiek er iets mee te maken heeft :-p).

Ik ben blij dat het ondanks de omstandigheden voor jou top werkt Nose!
Tsja en dan te bedenken dat ik de laatste week gemiddeld 4 uur per nacht gepakt heb...vanaf vanavond weer meer rust inbouwen. :o

Wel merk ik dat ik sommige oefeningen toch te laag had ingeschat. In mijn volgende schema zal ik ook met de vooruitgang tijdens de hele cyclus rekening houden en dus wat hoger gaan zitten met de gewichten. Moet nu gewoon bij sommige oefeningen veel aanpassen in mijn 5rep trainingen. Ook wel weer een goed teken natuurlijk! :D
 
Laatst bewerkt:
TheNose zei:
Kon het gisteren toch niet laten en mijn bovenarm laten meten door mijn vriendin. Was 38.4 dacht ik, nu 39.4. :P Hopen dat ik de 40cm nog ga halen deze cycle. :D


zo feli:thumb: :birthday:
 
4de 5rep training:

* Squatten 105kg (pr)
* Leg curl 85kg (pr)
* Bench press 67,5kg
* Dippen 97,5kg
* Chinnen 87,5kg
* Bend over row 70kg (pr)
* Bend over side raise 18kg
* Military press 37,5kg
* triceps press met dumbbell 28kg
* Biceps barbbell curl 35kg
* Standing calve raise 169kg

De eerste PR's! :P En het vat is zeker nog niet leeg. Heb mijn laatste twee trainingen al aangepast, dus dat wordt knallen! Volgende week dan kijken of ik er nog overheen kan komen...hopen dat alles goed blijft gaan dus, zodat ik voldoende rust kan pakken.
 
netjes;) hoeveel sets doe je bij de 5 rep training ?
 
waar om niet meer sets verder netjes
 
jimi zei:
waar om niet meer sets verder netjes
Omdat ik een HST schema volg en dan doe je max 2 werksets, mag ook 1. ;)
 
ojkah klopt mijn ervaring is daarmee schouder bles maar succes met je hst
 
jimi zei:
ojkah klopt mijn ervaring is daarmee schouder bles maar succes met je hst
Schouderblessures zijn voor watjes! :P ;) :o
Ik heb in het verleden ook schouderblessures gehad, maar sinds ik enorm goed op de uitvoering let bij het trainen, nooit meer last van gehad. HIT heeft daar ook goed voor geholpen omdat je bij die trainingsvorm heel strikt alles moet uitvoeren en trager dan normaal. :)
 
TheNose zei:
Schouderblessures zijn voor watjes! :P ;) :o
Ik heb in het verleden ook schouderblessures gehad, maar sinds ik enorm goed op de uitvoering let bij het trainen, nooit meer last van gehad. HIT heeft daar ook goed voor geholpen omdat je bij die trainingsvorm heel strikt alles moet uitvoeren en trager dan normaal. :)


Klinkt goed alles strikt uitvoeren.
Kost ook veel meer dicipline!!!
Maar houd blessures weg!!!!
Keep on going!!!!

gr jacq:D
 
5de 5rep training, begin met sommige oefeningen al aardig aan mijn max te zitten! Wordt nog leuk volgende week om dat te gaan toppen! :thumb:

* Squatten 110kg (pr)
* Leg curl 90kg (pr)
* Bench press 70kg
* Dippen 102,5kg
* Chinnen 90kg
* Bend over row 75kg (pr)
* Bend over side raise 20kg (pr)
* Military press 40kg
* triceps press met dumbbell 30kg (kan zwaarder voel ik maar hebben geen zwaardere dumbbells, denk dat ik bij het maxen gewoon meer herhalingen ga maken).
* Biceps barbbell curl 40kg (pr)
* Standing calve raise 178kg (full block. Unclez die twee seconden vasthouden in de stretch doet niks voor mij, kan net zo zwaar trainen, jammer.)

Lekkere training dus weer! Gelukkig nog maar twee nachtjes slapen voor ik weer mag! :D
 
Pfff was toch wel heavy vandaag, ben gesloopt nu. Heb ook nu al een beetje spierpijn! Dat beloofd wat voor morgen! :D
 
Najah, het was te proberen, hehehe

Bij mij scheelde het enorm veel. Nou heb ik vroeger altijd athletiek gedaan en gebruikte ik misschien iets meer springveer-werking van de achilles dan normaal, maar bij mij scheelde het echt enorm...
Iedere fysiek is anders, moet je maar denken :)
 
uncLez zei:
Najah, het was te proberen, hehehe

Bij mij scheelde het enorm veel. Nou heb ik vroeger altijd athletiek gedaan en gebruikte ik misschien iets meer springveer-werking van de achilles dan normaal, maar bij mij scheelde het echt enorm...
Iedere fysiek is anders, moet je maar denken :)
Tsja je bedoeling was goed, maar tegen mijn uber kuiten is geen apparaat bestand natuurlijk! :o ;)
 
nette training
 
* Squatten 115kg (pr)
* Leg curl 95kg (pr)
* Bench press 72,5kg
* Dippen 107,5kg
* Chinnen 92,5kg
* Bend over row 80kg (pr)
* Bend over side raise 20kg (pr)
* Military press 42,5kg
* triceps press met dumbbell 30kg (kan zwaarder voel ik maar hebben geen zwaardere dumbbells, denk dat ik bij het maxen gewoon meer herhalingen ga maken).
* Biceps barbbell curl 40kg (pr) (EZ-bar, 1 set smal 1 set breed)
* Standing calve raise 188kg (full block+10kg)

Ben nu helemaal gesloopt! Op naar de volgende training! :)
 
Back
Naar boven