Miss Sunshine
Cool Novice
- Lid geworden
- 3 mrt 2015
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 18%
Goed bezig! Hoe vroeg rol jij in hemelsnaam je bed uit als je er iets over 6 al zo bazentraining op hebt zitten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Dankjewel! Haha, Ik sta om 4 uur op. Dan rustig even brood smeren, koffie en trainen.Goed bezig! Hoe vroeg rol jij in hemelsnaam je bed uit als je er iets over 6 al zo bazentraining op hebt zitten?
Vergeet die bruiloft maar, 4 uur ben ik halverwege m'n nachtrust.Dankjewel! Haha, Ik sta om 4 uur op. Dan rustig even brood smeren, koffie en trainen.
Dan heb je de gym altijd wel voor jezelf rond dat tijdstip ofniet?Dankjewel! Haha, Ik sta om 4 uur op. Dan rustig even brood smeren, koffie en trainen.
Wow, ik dacht dat ik al vroeg was met mijn wekker die om half zes gaat rinkelen, maar het kan dus nog vroeger. Puur uit interesse: waarom? Ik hoop in ieder geval niet dat het vroege opstaan het gevolg is van slaapproblemen of iets dergelijks.Dankjewel! Haha, Ik sta om 4 uur op. Dan rustig even brood smeren, koffie en trainen.
Hahahahahaha, dacht je dat ik je erbij uittrommel? Ik ben muisstil, zie je vanzelf verschijnen. Koffie staat klaar.Vergeet die bruiloft maar, 4 uur ben ik halverwege m'n nachtrust.![]()
Hahahahahaha, dacht je dat ik je erbij uittrommel? Ik ben muisstil, zie je vanzelf verschijnen. Koffie staat klaar.
Nee integendeel, ik slaap goed het laatste halfjaar. Af en toe een slechte nacht maar dat heeft iedereen wel eens. Op dit moment is dit gewoon ideaal in te passen in mn leven. Vroege vogel, vol energie aan t werk, heerlijk. De avond heb ik dan vrij voor andere zaken. Vaak bankzakenWow, ik dacht dat ik al vroeg was met mijn wekker die om half zes gaat rinkelen, maar het kan dus nog vroeger. Puur uit interesse: waarom? Ik hoop in ieder geval niet dat het vroege opstaan het gevolg is van slaapproblemen of iets dergelijks.
Waaruit maak jij op dat de koffie niet gebracht wordt? Ik heb niet aangegeven waar het klaarstaatZeg hallo..?! Zou je die koffie niet even bij @BB_ op bed brengen. Je taken als pasgetrouwde vrouw moet je wel fatsoenlijk uitvoeren. Met alleen het klaarzetten van de koffie maak jij je er wel erg gemakkelijk vanaf. Ik weet niet of jullie huwelijk dan wel een lang leven beschoren is.![]()
Wat voor tijd lig je op bed dan?Nee integendeel, ik slaap goed het laatste halfjaar. Af en toe een slechte nacht maar dat heeft iedereen wel eens. Op dit moment is dit gewoon ideaal in te passen in mn leven. Vroege vogel, vol energie aan t werk, heerlijk. De avond heb ik dan vrij voor andere zaken. Vaak bankzaken![]()
Vaak rond 20.30-21.00 Op woensdag vrijdag en in het weekend train ik niet zo vroeg. Tijden zijn ook niet standaard, ligt er aan hoe moe ik ben natuurlijk.Wat voor tijd lig je op bed dan?
Pasgetrouwd, dan wil je niet wakker gemaakt worden met koffie op bed, maar met wat anders....Zeg hallo..?! Zou je die koffie niet even bij @BB_ op bed brengen. Je taken als pasgetrouwde vrouw moet je wel fatsoenlijk uitvoeren. Met alleen het klaarzetten van de koffie maak jij je er wel erg gemakkelijk vanaf. Ik weet niet of jullie huwelijk dan wel een lang leven beschoren is.![]()
Met ons libido?? Dan kan koffie alleen maar een gunstige uitwerking hebbenPasgetrouwd, dan wil je niet wakker gemaakt worden met koffie op bed, maar met wat anders....
De koffie kan daarbij alleen maar omvallen of, nog erger, afkoelen.
Met name bij vrouwen kan koffie het libido verhogen volgens Google, maar ik zie tegenstrijdige berichten.Met ons libido?? Dan kan koffie alleen maar een gunstige uitwerking hebben
Goed punt. Mijn nederige excuses voor deze volstrekt verkeerde aanname.Waaruit maak jij op dat de koffie niet gebracht wordt? Ik heb niet aangegeven waar het klaarstaat![]()
Ik vind het knap dat je jezelf elke keer kan motiveren om in je huiskamer om 4 uur in de 's nacht te gaan sporten.. Jezus.Altijd. Aangezien t mn huiskamer is![]()