AndroidHealthClinic

Mijn weg naar balans

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Toch wel best wat zo vroeg in de morgen.
Je slaapt meer in het weekend, stress verhoogd in de week?
Ja, nogal een onverwachte wending in mn leven 1.5 week geleden . Positief dat wel maar veel mentale workout zeg maar ;)
Ik slaap niet ieder weekend zo veel. Eigenlijk ken ik dit niet zo van mezelf.

Want lichamelijk doe ik alleen maar minder en minder vergeleken met vootheen
 
Mentale werkdruk wordt soms onderschat. Nu de verandering is best jong.
Dus geef het even zodat het kan loslopen, wens je alvast veel succes toe met de wending.
Wat het ook zijn mag.
 
Mentale werkdruk wordt soms onderschat. Nu de verandering is best jong.
Dus geef het even zodat het kan loslopen, wens je alvast veel succes toe met de wending.
Wat het ook zijn mag.
Dankjewel! Dat blijkt 🙃 Komt allemaal goed, rust komt er wel weer. Het heeft even de tijd nodig zn weg te vinden.
Mooie maandag!
 
Nacht was ruk. Vanavond maar in de herhaling. Ondanks dat toch weer tevreden.

Shoulder press gewicht verhoogd en herhalingen naar beneden. Druist tegen mn gevoel in maar soms moet t verstand me toch even uit de comfort zonde duwen.

Incline DB chest press
4×12x 13.5 ( per DB )

Incline DB Row
4x13x 13,5kg (per DB)

Underhand DB Row
3x12x 12.5 kg (per DB)

DB Incline rear Fly
4x12x 5kg (Per DB)

DB Shoulder Press One Arm
3x8x 12kg

Front Raise
4×12x 8.5kg

Tricep extension
4x12x 12.5kg (1 DB)

Tricep Crossover
3x12x 8.5kg (1DB)

Bicep Plated Curl
3×12x 12.5kg (1 DB)

Bicep Spider Curl
3x12x 8.5kg (per DB)

Cardio;
Vandaag doel totaal 30 minuten, reeds 10 warming up

Voeding;
*Ontbijt
Zelfde als altijd, wissel vaak met smaken whey

*Tussendoor
Ei
Kwarkbroodje

*Lunch
2 Boterhammen roomboter kaas
1 Boterham roomboter pindakaas
1/2 zakje wortelen, cup a soup champignons

*Tussendoor
Eiwitreep

*Diner
300 gr Vlaamse friet, 1 kabeljauwburger, bloemkool

*Tussendoor en prebed
Zelfde als altijd
 
Vandaag biceps en triceps nog wat gevoelig van gisteren en benen hersteld dus legday en pull omgewisseld.. toeval bestaat niet zeggen ze: de benodigde materialen voor squat en deadlift waren eens niet bezet. Dus ben ik wat aan het aanrommelen geweest en een eerste stap gemaakt.

Benen&Core

Squat
4x12x 30kg

Deadlift
1x12x 30kg, 3x12x 35kg

Hiptrust
4x10x 35kg

Leg Press
3x12x 69kg

Leg Extension
4x11x 61kg

Hip Abduction
4×12x 61kg

Calve Seated Extension
4x13× 91kg

Rotary Torso
3×12x 39kg

Haging Knee Raises
4x15 bw

Cardio
50 min crosstrainer
 
Weekend! Half om half vandaag. Sportschool en thuis. Mondkapje voor en gaan. Was ik de enige met een mondkapje "want het is nog niet verplicht" dus dat. En de fossielen in de weerstand..Ze zeiken maar een eind weg met zn allen. Ik doe dat ding voor en verder zoekt iedereen t maar uit.
Was best te doen trouwens!

Pull

Lateral Pulldown

4x12x 41kg

Small Grip Lateral Pulldown
3x11x 36kg

Cable Seated Low Row
4x12x 41kg

Face Pulls
4x13x 32k

Biceps Cable Curl
3x11x 27kg

Shrugs DB
3x12x 14.5kg (per db)

Concentration Curl DB
3x11x 7kg

Single Arm Row DB
3x11x 17.5kg

Cardio:
1 uur crosstrainer

Voeding
*Ontbijt
20gr havermout, 30gr brinta, 30Gr teff, 200gr bloemkoolpurree, 20 gr whey, kaneel

*Tussendoor
Eiwitreep

*Lunch
Boterham roomboter kaas ei
Boterham roomboter pasta
Boterham pindakaas en sambal

*Tussendoor
Boterham appelstroop en pakje kalkoenfilet

*Diner
2 grote (gevulde)boekweitpannenkoeken: 4 plakken rauwe ham, 1/2 avocado, spruiten, bloemkool, champignons, ui en paprika. Kruiden.

*Tussendoor en prebed
Zelfde als altijd
 
En de fossielen in de weerstand..Ze zeiken maar een eind weg met zn allen. Ik doe dat ding voor en verder zoekt iedereen t maar uit.
Was best te doen trouwens!
*overweegt venn diagram met Antiek en Prehistorisch als gescheiden cirkels*

Goede instelling, aanpassen, doen wat wel kan en gezeik negeren :thumb:

Vanmorgen ook een oudere dame die begon te klagen dat ze zich toch niet in de gang kon omkleden (zat ik ook niet op te wachten, ik had al een heel vette kont met string in een doorschijnende sportlegging op het netvlies gehad en die bukte niet eens) dat ze dan maar zo naar binnen ging. Alsof je niet had kunnen vermoeden dat de kleedkamers dicht waren, stond ook op de site. Mijn suggestie was dat ze dan de toilet kon gebruiken, met de gedachte dat die in ieder geval geluiddicht was.
 
Shrugs :banana:

Hier bij de plaatselijke basic fit, hoewel het verplicht is, weinig mondkapjes te zien. Basic fit verplicht het, dus ik houd me er maar aan.
 
Shrugs :banana:

Hier bij de plaatselijke basic fit, hoewel het verplicht is, weinig mondkapjes te zien. Basic fit verplicht het, dus ik houd me er maar aan.
Zo gaat t mij dus ook. Moet de jeugd het goede voorbeeld maar geven :D
 
*overweegt venn diagram met Antiek en Prehistorisch als gescheiden cirkels*

Goede instelling, aanpassen, doen wat wel kan en gezeik negeren :thumb:

Vanmorgen ook een oudere dame die begon te klagen dat ze zich toch niet in de gang kon omkleden (zat ik ook niet op te wachten, ik had al een heel vette kont met string in een doorschijnende sportlegging op het netvlies gehad en die bukte niet eens) dat ze dan maar zo naar binnen ging. Alsof je niet had kunnen vermoeden dat de kleedkamers dicht waren, stond ook op de site. Mijn suggestie was dat ze dan de toilet kon gebruiken, met de gedachte dat die in ieder geval geluiddicht was.
Hahahahahahhaha en bedankt. Nu heb ik ook een beeld.
Laat dat diagram maar achterwege...vanavond van schrik maar pannenkoeken én ik heb niet over het nieuwe beleid geklaagd. Ik voel me jong, zo jong :cheer:
 
Gelukkig heb ik nog steeds geen mondkapje op gehoeven. Zolang het OMT (de experts) aangeeft dat het schort aan wetenschappelijk bewijs en zolang het niet verplicht is, zie ik geen aanleiding. Enorme angstcultuur hier. Gaan we China achterna?
 
Gelukkig heb ik nog steeds geen mondkapje op gehoeven. Zolang het OMT (de experts) aangeeft dat het schort aan wetenschappelijk bewijs en zolang het niet verplicht is, zie ik geen aanleiding. Enorme angstcultuur hier. Gaan we China achterna?
Sluit jij maar aan bij de fossielen! :D
 
Gelukkig heb ik nog steeds geen mondkapje op gehoeven. Zolang het OMT (de experts) aangeeft dat het schort aan wetenschappelijk bewijs en zolang het niet verplicht is, zie ik geen aanleiding. Enorme angstcultuur hier. Gaan we China achterna?
Tis toch wat ... van een mondkapje dragen wordt je geen Chinees. Waar ben jij bang voor? Of gewoon eigenwijs en oud ? :D
 
Gelukkig heb ik nog steeds geen mondkapje op gehoeven. Zolang het OMT (de experts) aangeeft dat het schort aan wetenschappelijk bewijs en zolang het niet verplicht is, zie ik geen aanleiding. Enorme angstcultuur hier. Gaan we China achterna?
Ja op tv en door de overheid word je niet doodgegooid met angstsmakende verhalen. Zo'n mondkpaje is wel het minst erge
 
Gelukkig heb ik nog steeds geen mondkapje op gehoeven. Zolang het OMT (de experts) aangeeft dat het schort aan wetenschappelijk bewijs en zolang het niet verplicht is, zie ik geen aanleiding. Enorme angstcultuur hier. Gaan we China achterna?
Wellicht wel. Ben zelf totaal niet bang voor mezelf, wel voor de zorg die dreigt om te vallen.
Ik voel me echter hypocriet als ik t niet doe gezien ik in de zorg werk en sowieso heel de dag met zo'n duckface rondloop 😂
Verder vind ik de oneindige discussies over wel/ niet gewoon energieverspilling, die bewaar ik liever voor de sport🤪
 
Van alles wat vandaag aan UB/Push. Heb laatst wat trainingsdagen omgegooid, daarom even zo zodat ik recent getrainde spieren/spiergroepen een beetje rust kan geven voor zover mogelijk. Onder het mom: doen wat goed voelt. Biceps dus weggelaten gezien ik ze gisteren flink aangepakt heb' althans, ik voel ze goed.

Chest Press
4x13x 14.5kg (per DB )

Chest Fly
4x13x 7kg (per DB )

Pullover
4x12x 13,5kg

Incline pushups
3x10 bw

Decline push ups
3x10 be

Lateral Raise
3x12x 6kg (per DB)

Arnold Press
4x12x 7kg (per DB)

DB Shoulder Press
3x10x 12kg (per DB)

Triceps Kickback
3x12x 8kg (per DB)

Cardio;
1uur crosstrainer

Voeding;
*Ontbijt
20gr havermout, 15gr rijstebloem,15gr teff, 30gr brinta, 3/4 courgette en 25gr whey chocolade

*Tussendoor
Eiwitreep upfront

*Lunch
Boterham kaas ei
Boterham pindakaas sambal
Boterham wheychoco

*Tussendoor
Fluff stoofperen en 25gr caseïne, kaneel

*Diner
100gr fusilli 2 eieren 30gr parmezaanse kaas, 400gr macaroni groenten.

*Tussendoor en prebed
Altijd t zelfde

Merk toch nu dat de benen beginnen te groeien. Beginnen ja🤣 want t is nog net niks maar hé, iedereen is ergens begonnen 🙈😂
20201017_110849.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was rustdag. Ik heb een klein beetje gesmokkeld want voor het eerst de benen volledig hersteld van legday (had ik 2 dagen naar voren geplaatst) dus ik heb na een week of 8,910 (geen idee) niet meer hard gelopen te hebben weer eens een poging gedaan. Best een gekke gewaarwording dat ik een 3/4 jaar geleden nog 21km op mn sloffen liep en gisteren al moeite had met 10. En toen nog 2 naar huis. Wel trots. Dat het nog lukt, en ik van deze afstanden ook gewoon kan genieten. Ik moet er momenteel ook niet aan denken weer te gaan ultralopen, afgesloten hoofdstuk. De stappenteller meteen na t lopen de kast weer in. Heerlijk. Had wel herstel nodig dus de rest van de dag weinig lichamelijke activiteiten gedaan.

Vanmorgen tijd voor ;
Benen&Core
Ik heb de gewichten van RDL verlaagd zodat ik meer focus heb op uitvoering. De verleiding om snel te verhogen is groot maar merk dat de uitvoering er dan niet beter op wordt. Stapje terug dus.

Knee Tuck In
3x20x 10kg (1 db)

Russian Twist
3x20x 15kg

RD (Elevated Toe)
4x12x 12,5kg (per db)

RD Single leg
4x12x 12.5 (1db)

Hamstring curl
4x12x 12.5kg

Donkey kick (bb)
4x 12 per been

Lying Hiptrust
4x12x 17.5kg (na iedere set 5x aanspannen )

Standing Hip Abduction
3x15 per been (bootyband)

Standing Calve Raise
3x20x 14.5kg (2 dumbells)

Cardio:
30 minuten crosstrainer

Voeding
Vrijwel gelijk aan andere doordeweekse dagen. Variatie in avondeten.
 
Goedemorgen! De dag weer goed begonnen. Voelde goed vandaag.

Nu weer op naar t werk voor een degelijk dagje 8-17

Push

Chest Press
4x13x 14.5kg (per DB )

Chest Fly
4x12x 7,5kg (per DB )

Pullover
4x12x 13,5kg

Incline pushups
3x10 bw

Lateral Raise
3x10x 7kg (per DB)

Arnold Press
4x12x 7kg (per DB)

DB Shoulder Press
3x10x 12kg (per DB)

Triceps Kickback
3x12x 7.5kg (per DB)

Skull Crushers
3x12x 10kg (per DB)

Cardio;
30min crosstrainer
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven